Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2009 #1 Skrevet 19. oktober 2009 Hva slags forhold har Vår Staude og han korte sosionomen (Øyvind?) som er medprogramleder i TV2s Frokost-TV? Begge er da gift på hver sin kant?
Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2009 #2 Skrevet 19. oktober 2009 Hva slags forhold har Vår Staude og han korte sosionomen (Øyvind?) som er medprogramleder i TV2s Frokost-TV? Begge er da gift på hver sin kant? jepp det er de ... men hvis du synes de flørter veldig med hverandre, ja så er jeg helt enig! vår sikler jo etter han!
Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2009 #4 Skrevet 21. oktober 2009 Hva slags forhold har Vår Staude og han korte sosionomen (Øyvind?) som er medprogramleder i TV2s Frokost-TV? Begge er da gift på hver sin kant? Det er visst enten eller med henne. Nå sitter hun nesten på fanget til Øyvind, men da hun var programleder sammen med han sunnmøringen for en tid tilbake var hun så spydig og nedlatende mot ham at det var fælt å høre på.
Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2009 #5 Skrevet 21. oktober 2009 Det er visst enten eller med henne. Nå sitter hun nesten på fanget til Øyvind, men da hun var programleder sammen med han sunnmøringen for en tid tilbake var hun så spydig og nedlatende mot ham at det var fælt å høre på. Har reagert på akkurat det samme som deg, både før og nå.
Gjest Ella Mae Skrevet 21. oktober 2009 #6 Skrevet 21. oktober 2009 Dette har man tydeligvis gått glipp av. Når er Vår og sosionomen på skjermen?
Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2009 #7 Skrevet 21. oktober 2009 Dette har man tydeligvis gått glipp av. Når er Vår og sosionomen på skjermen? De er på TV2s Frokost-TV (som det også står i emnetittelen). De har det så hjemmekoselig atte...
Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2009 #8 Skrevet 21. oktober 2009 Sosionomen = Jan Øyvind? Eller hvem er sosionomen?
Gjest Ella Mae Skrevet 21. oktober 2009 #9 Skrevet 21. oktober 2009 De er på TV2s Frokost-TV (som det også står i emnetittelen). De har det så hjemmekoselig atte... Ja, det fikk jeg jo med meg. Men er sosionomen fast daglig programleder eller en fagmann de drar inn i programmet en viss dag i uken?
Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2009 #10 Skrevet 21. oktober 2009 Det siktes vel til medprogramlederen Øyvind et-eller-annet. Vet ikke hvorfor han omtales som "sosionomen", men jeg skjønte i hvertfall hvem det er pga situasjonsbeskrivelsen Jeg mener for øvrig det først og fremst er Vår som er frampå, ikke han.
Gjest Ella Mae Skrevet 21. oktober 2009 #11 Skrevet 21. oktober 2009 Ah, da må man opp tidlig i morgen
Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2009 #13 Skrevet 21. oktober 2009 Dere er bare misunnelige på Vår! Er vi misunnelige, og så vet vi ikke engang hva fyren heter? Hehe... Det er nok Jan Øyvind, ikke bare Øyvind. Om han er sosionom har ikke jeg peiling på. Vår er vel et hode høyere enn ham, så de er ikke akkurat som skapt for hverandre fysisk (oi, nå var jeg fordomsfull!).
Gjest Ella Mae Skrevet 21. oktober 2009 #14 Skrevet 21. oktober 2009 Dere er bare misunnelige på Vår! Selvfølgelig, hun er da samboer med Knut Holmann!!! Men om det har seg sånn at hun driver å surrer med sosionomen Øyvind kan det jo være at han snart er på markedet igjen
Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2009 #15 Skrevet 21. oktober 2009 Selvfølgelig, hun er da samboer med Knut Holmann!!! Men om det har seg sånn at hun driver å surrer med sosionomen Øyvind kan det jo være at han snart er på markedet igjen Ja, Knut Holmann, DET er noe helt annet! Ella Mae, du er inne på noe!
Gjest Ella Mae Skrevet 21. oktober 2009 #16 Skrevet 21. oktober 2009 Ja, Knut Holmann, DET er noe helt annet! Ella Mae, du er inne på noe! Ja, Knut Holmann er mannen sin det. Eneste grunnen til at jeg satt klistret ved skjermen under OL i 2000 (men jeg så`n først bare så det er sagt..... )
Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2009 #17 Skrevet 21. oktober 2009 Selvfølgelig, hun er da samboer med Knut Holmann!!! Men om det har seg sånn at hun driver å surrer med sosionomen Øyvind kan det jo være at han snart er på markedet igjen Hun er attraktiv og har anledning til å leke litt med Øyvind på si. Ingenting galt med det vel? Vi nordmenn tåler jo ikke flørting. En flørt er kun en artig, uformell måte å kommunisere på. Det trenger ikke være noe man gjør med det formål å skaffe seg sex. Men i Norge har ikke folk forstått dette. Vår har bodd mange år i utlandet, blandt annet i USA så hun er verdensvant og vet dette.
Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2009 #18 Skrevet 21. oktober 2009 Hun er attraktiv og har anledning til å leke litt med Øyvind på si. Ingenting galt med det vel? Vi nordmenn tåler jo ikke flørting. En flørt er kun en artig, uformell måte å kommunisere på. Det trenger ikke være noe man gjør med det formål å skaffe seg sex. Men i Norge har ikke folk forstått dette. Vår har bodd mange år i utlandet, blandt annet i USA så hun er verdensvant og vet dette. Tja, det er vel litt forskjell hva hun gjør privat og hva hun gjør foran seerne på Frokost-TV. Spesielt når vi så hvordan hun oppførte seg overfor Arill Riise tidligere.
Gjest Gjest Skrevet 22. oktober 2009 #19 Skrevet 22. oktober 2009 Jeg har tenkt akkurat det samme, mot Arill Riise var hun motbydelig, rart at TV2 godtar sånn oppførsel.
Gjest Gjest Skrevet 22. oktober 2009 #20 Skrevet 22. oktober 2009 Jeg har tenkt akkurat det samme, mot Arill Riise var hun motbydelig, rart at TV2 godtar sånn oppførsel. Det gikk ikke lang tid før han sluttet, så det var flere som tenkte sitt (mener å huske at det var en tråd om det på forumet her også). Hun har nok en del makt når de lar henne få ture fram som hun gjør.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå