Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Det er ikke så ofte jeg ser dette programmet, men er det Jan Øyvind Helgesen dere snakker om?

Riktig. Tråden omhandler to av programlederne i Frokost-TV, Vår Staude og Jan Øyvind Helgesen.

Skrevet

Jeg synes de har en god tone, og en liten gnist som gjør det artig å se på dem. Liker dem begge to. :)

Skrevet

Hvorfor var hun så slem med Arild Riise? Savner Riise der...han utgjorde en fin figur da hun unge vikaren var sammen med ham i TV-ruten: en ung og lovende en! :-) Da fungerte Arild Riise veldig bra - men med Vår var ikke kjemien der.

Skrevet

Har bestandig syntes fru Staude har vært veldig nedsettende mot Jan Øyvind. Har aldri tenkt på dem som to turtelduer, heller tvert imot.

Skrevet
Hvorfor var hun så slem med Arild Riise? Savner Riise der...han utgjorde en fin figur da hun unge vikaren var sammen med ham i TV-ruten: en ung og lovende en! :-) Da fungerte Arild Riise veldig bra - men med Vår var ikke kjemien der.

Ja, Arill Riise synes å ha en veldig lun og fin personlighet. Ingen primadonnanykker heller. Virker som om han har begge beina solid plantet på jorda, i motsetning til en del andre.

Jeg ble som mange andre mektig irritert over måten Vår Staude behandlet ham på. I tillegg er det veldig uprofft å vise en dårlig personkjemi så tydelig for alle seere som det hun gjorde.

Skrevet
Ja, Arill Riise synes å ha en veldig lun og fin personlighet. Ingen primadonnanykker heller. Virker som om han har begge beina solid plantet på jorda, i motsetning til en del andre.

Jeg ble som mange andre mektig irritert over måten Vår Staude behandlet ham på. I tillegg er det veldig uprofft å vise en dårlig personkjemi så tydelig for alle seere som det hun gjorde.

Jeg fikk ikke med meg disse personangrepene på Arild Riise. Har vanskelig for å tro at det var sååå ille...Er det noen som har eksempler å vise til?

Gjest Gjest_anonym_*
Skrevet

Jeg tenker jo at det er en fordel for programmet at programlederne har en god kjemi og en flørtende tone. Det gjør jo programmet mer flytende og levende å se på - se bare i forhold til Nils Gunnar Lie, som ikke har den samme "flørtende" tonen, programmet blir stivere og kjedeligere med en gang.

Er utover det enig i at jeg synes Vår og Jan Øyvind har en flørtende tone, men det er jo aldri på en ubehagelig plan synes jeg. Syns bare det blir god stemning.

Skrevet
Jeg fikk ikke med meg disse personangrepene på Arild Riise. Har vanskelig for å tro at det var sååå ille...Er det noen som har eksempler å vise til?

Hun hadde en nedlatende tone som de fleste godt la merke til, og det ble snakket om. Husker det ble startet en tråd her på forumet også, på det tidspunktet det skjedde.

Noe direkte personangrep var det vel ikke, men mange små "stikk", som ikke var vanskelige å legge merke til. Spesielt gikk det på at han kom fra bygda (han er vel fra et mindre sted utenfor Ålesund) osv. Hun følte seg nok mye "finere" selv. Arill Riise sluttet jo også, og mange tenkte sitt (vi snakket bl.a. om det på jobben, de fleste der hadde hørt andre snakke om det, eller sett det selv). Husker det ble lurt på hvordan forholdet dem imellom var utenfor skjermen, når det var såpass anstrengt når de var på TV.

Men, men, dette er en god stund siden nå. Bare litt spesielt å se hvordan hun oppfører seg sammen med Helgesen.

Skrevet
Hun hadde en nedlatende tone som de fleste godt la merke til, og det ble snakket om. Husker det ble startet en tråd her på forumet også, på det tidspunktet det skjedde.

Noe direkte personangrep var det vel ikke, men mange små "stikk", som ikke var vanskelige å legge merke til. Spesielt gikk det på at han kom fra bygda (han er vel fra et mindre sted utenfor Ålesund) osv. Hun følte seg nok mye "finere" selv. Arill Riise sluttet jo også, og mange tenkte sitt (vi snakket bl.a. om det på jobben, de fleste der hadde hørt andre snakke om det, eller sett det selv). Husker det ble lurt på hvordan forholdet dem imellom var utenfor skjermen, når det var såpass anstrengt når de var på TV.

Men, men, dette er en god stund siden nå. Bare litt spesielt å se hvordan hun oppfører seg sammen med Helgesen.

Ja, det var fælt å oppleve hvor uhøflig og ufin Vår var mot Arild. Men det var en fryd å se Arild jobbe med hun unge vikaren som var der noen ganger.

Skrevet

ikke for å kutte tråden, men må bare høre med der.

har dere sett på god morgen norge i dag. Vår var jo så utrolig frekk mot prinsesse marta. men marta svarte igjen :)

Vår: ja marta, du vet å provosere.

er ikke det frekt å si?

Skrevet

er ikke det frekt å si?

Nei, hva var frekt med det?

Skrevet
ikke for å kutte tråden, men må bare høre med der.

har dere sett på god morgen norge i dag. Vår var jo så utrolig frekk mot prinsesse marta. men marta svarte igjen :)

er ikke det frekt å si?

Hun var ikke frekk,hun var profesjonell.Ble overasket selv hvor profesjonell hun var!

Burde hun sitte og smiske der mener du?

Gjest Gjest_linn_*
Skrevet

jeg synes hun var frekk. jeg så det selv, og hun latterliggjorde det martha snakket om.

og nei, hun var IKKE profesjonell

Gjest Gjest_anonym_*
Skrevet
jeg synes hun var frekk. jeg så det selv, og hun latterliggjorde det martha snakket om.

og nei, hun var IKKE profesjonell

Nå er det jo en gang sånn, at hvis hun skulle få martha til å argumentere/forklare ordentlig om det hun holder på med, så må slike spørsmål stilles.

Hvis Vår bare hadde jatta med og smiske-spurt martha om ting, så ville muligens marthas svar mistet troverdighet. for hvis hun klarte å svare overbevisende på de "kritiske" spørsmålene så øker jo troverdigheten.

Man mister interessen og troverdigheten til et intervjuobjekt som virker kjøpt og betalt ;)

Skrevet

Men er han sosionom, eller??

Skrevet
Men er han sosionom, eller??

Jeg er !

lurer på hva det er med folk og sosionomer.. hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...