Gjest ThaMan Skrevet 16. august 2003 #1 Del Skrevet 16. august 2003 For en stund tilbake fikk jeg meg en jente, vi har det helt topp sammen, men nå stusser jeg litt av hennne under akten , hun tar liksom helt av rett før orgasmen kommer , flott det , men nå i det siste har hun veldig våte orgasemer, hun kommer med en/flere sprut hver gang, hun sier selv det er fordi hun har fått god behandlig og blitt skikkelig tent i forkant. Er det flere som har det sånn som dette......???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AmusaDamini Skrevet 16. august 2003 #2 Del Skrevet 16. august 2003 Du mener å si at hun spruter når det går for hun? Det er ikke akkurat unomalt det. Du burde prise deg lykkelig som kan gi jenta di disse intense og fantastisk deilige orgasmene. Kos deg, nyt det og ha det gøy sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 16. august 2003 #3 Del Skrevet 16. august 2003 Du mener å si at hun spruter når det går for hun? Det er ikke akkurat unomalt det. Du burde prise deg lykkelig som kan gi jenta di disse intense og fantastisk deilige orgasmene. Kos deg, nyt det og ha det gøy sammen. er det normalt? har aldri opplevd at en jente har gjort det da faan har jeg gjort noe feil jeg da :x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamasutra Skrevet 16. august 2003 #4 Del Skrevet 16. august 2003 Heldiggrisen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AmusaDamini Skrevet 16. august 2003 #5 Del Skrevet 16. august 2003 Det er ikke unormalt at jenter spruter når det går for dem. Jeg gjør det selv. Ikke hver gang, men ofte. Ikke alle jenter kan det, noen kan uten at de vet det/har ikke funnet ut av det ennå. Du kan jo lese mer på denne linken om du ønsker å vite mer. http://no.news.yahoo.com/030801/74/16g1i.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. august 2003 #6 Del Skrevet 16. august 2003 har aldri opplevd at en jente har gjort det da faan har jeg gjort noe feil jeg da :x Du har gjort omtrent det samme som de fleste antakelig. Noen menn er bedre enn andre i senga. Noen kvinner er tryggere (på seg sjøl og partneren) enn andre. Noen kvinner kjenner sin egen kropp bedre enn andre. ThaMan er sannsynligvis en bedre elsker enn lurven, og har dertil møtt ei kvinne som kjenner seg sjøl godt og er trygg i selskap med ThaMan. Beklager lurven, men du får legge deg i trening. Alle kvinner kan nemlig sprute med riktig behandling, forutsatt at de klarer å slippe seg løs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 16. august 2003 #7 Del Skrevet 16. august 2003 dærsken jeg er enda ung da så kanskje jeg kan lære... hmmm jeg vet jo at det kreves g punkt stimulans da har gitt jenter g punkt orgasme uten at de spruter da... sikkert at alle kan det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. august 2003 #8 Del Skrevet 16. august 2003 Ja lurven! G-punktet er kvinnens parallell til prostata, en kjertel som fungerer. Alle kan, men det krever innsats fra begge parter. Stå på lurven! Bli en superelsker! Vi liker det nemlig. Særlig superelskere som foreslår mye, men aldri presser elskerinnene sine til noe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 16. august 2003 #9 Del Skrevet 16. august 2003 jeg har hørt at ikke alle kan det jeg alle jentene jeg har hatt sier at jeg er har vært den beste... har ikke så høye tanker om meg selv at jeg tror på det hvertfall ikke det nå lenger lurer på hvorfor jenter sier det uten å mene det jeg kanskje jeg var så dårlig at de måtte si det for å være snille håper dere jenter setter på pris for andre former for orgasme og da jobber alltid for at dere skal få det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. august 2003 #10 Del Skrevet 16. august 2003 Jeg skal fortelle deg en hemmelighet lurven: Mange jenter vet ikke om alt de kan, kort og godt fordi de ikke har opplevd det. Og fordi de ikke vet hva de kan, så vet de heller ikke hva de skal be om. Fortsett som du stevner lurven. Det er ikke alle som har opplevd å få orgasme en gang, men en gang skal være den første for all ting. Det vi liker aller best er å ha det godt. Ei jente som er trygg og klarer å nyte seg sjøl, partneren og sexen har det godt hele veien, pg da er det slett ikke sikkert hun trenger å få orgasme en gang. Jeg er eldre enn deg, jeg har lang erfaring og har ofte multiorgasmer. Antakelig får jeg orgasmer av metoder og stimulans av punkter du ikke vet eksisterer en gang. Jeg behersker ting & tang som bare lang trening og erfaring kan lære ei jente. Det er mye som er deilig, men det er ikke verdens undergang om jeg ikke kommer i det hele tatt. Det viktige er at jeg har det godt før, under og etter sexen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 16. august 2003 #11 Del Skrevet 16. august 2003 jeg vet jo det da regner med at det du beskriver er noe som kommer med alderen.. har prøvd mye jeg men har fortsatt igjen å prøve mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snoppen Skrevet 16. august 2003 #12 Del Skrevet 16. august 2003 Det kan komme ann på fysikken også, om utsyret stimuler det riktige punktet. Stilling kommer det også, ridning og særlig ridning på en stol har hvert di beste stillingen for å få en våtorgasme. Det er min er faring med våteorgasmer. Min er faring at kvinner må hver sikre og trygge på seg selv og partnern, erfaringen er ikke så viktig for mannen hvis ut styret hanes stimmuler kvinnens punktet riktig, men det må styres av kvinnen som kjenner hvor punktet er. Men det er viktig at man slapper av helt og er 110% trygg på seg selv og sin partner. Så til lurven, det er ingenting galt med deg eller din partner, dere for ta tiden til hjelp, når der minst aner det så kommer den våte orgasmen. Men det er ikke alle som spruter, noen blir bare veldig våte, så det renner over... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AmusaDamini Skrevet 16. august 2003 #13 Del Skrevet 16. august 2003 Jeg er 20 år gammel og fant ut at jeg kunne sprute for ca 4 år siden. Da var det kun mulig å få til ved onani. Det var da jeg var alene, da jeg klarte å slappe av og bare kjenne etter på følelsen. Det trengs ikke g-punkt stimulans for å oppnå en slik orgasme hvor man spruter, selv klarer jeg det kun ved å stimulerer klitten.. da med en kraftig vibrator. Nå er jeg i et godt forhold hvor vi stoler på hverandre, lytter til hverandres kropper og forteller hverandre hva som er godt.. lærer opp hverandre kan man vel si. Vi har etablert et trygt og avslappet forhold.. noe som absolutt er nødvendig for å oppnå en slik orgasme. Man må klare å slappe ordentlig av sammen med partneren sin. I dag er det ikke noe problem for meg å komme mens vi har sex, vaginal orgasme med sprut, ved fingrene på g-punktet (kommer lettest og fortest på den måten), eller tungen på klitten.. men mannen min må gjøre det, får det ikke til med samme metode på meg selv Han kjenner visst kroppen min bedre enn jeg gjør selv nå. Det største problemet vi har er hvor vi skal sove hen etter at vi har "hatt oss" i sengen :oops: De våte store flekkene på madrassen er ikke så veldig behagelige for å si det sånn. Og latexlaken, joda.. vi har det, men tenker aldri på det før vi setter i gang. Det dreper liksom litt av stemningen. Vel.. ha en god helg dere, med eller uten sprut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AmusaDamini Skrevet 16. august 2003 #14 Del Skrevet 16. august 2003 Alle jenter er forskjellige, Snoppen.. jeg har ikke sjangs til å sprute om jeg rir, vanlig orgasme derimot er ikke noe problem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 16. august 2003 #15 Del Skrevet 16. august 2003 Det kan komme ann på fysikken også, om utsyret stimuler det riktige punktet. Stilling kommer det også, ridning og særlig ridning på en stol har hvert di beste stillingen for å få en våtorgasme. Det er min er faring med våteorgasmer. Min er faring at kvinner må hver sikre og trygge på seg selv og partnern, erfaringen er ikke så viktig for mannen hvis ut styret hanes stimmuler kvinnens punktet riktig, men det må styres av kvinnen som kjenner hvor punktet er. Men det er viktig at man slapper av helt og er 110% trygg på seg selv og sin partner. Så til lurven, det er ingenting galt med deg eller din partner, dere for ta tiden til hjelp, når der minst aner det så kommer den våte orgasmen. Men det er ikke alle som spruter, noen blir bare veldig våte, så det renner over...den partneren jeg har nå syns det høres ekkelt ut sier hun så hun vil ikke prøve det..så.. hørt at bakfra skal være beste måten å treffe g punktet på med pikken jeg da... har alltid pleid å bruke fingrene da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. august 2003 #16 Del Skrevet 16. august 2003 Ja vi alle er forskjellig, gutter som jenter, men jeg skrev at det hva min erfaring med våteorgasmer. Men vi begge er trygge på hver andre og kan slappe av når vi har sex sammen. Og det er en av forutsettning for å kunne nytte sex maximalt. Vi er så heldig at vi har seng tøyet inne på soverommet, så når sex blir heftig så tar vi et sengtrekk og legger den dobbelt under der det er fare for at det skal bli vått. Og det tar opp meste parten av saften, så det lille som blir igjenn tørker i løpet av noen timer. Til Lurven, det er jo en forutsettning at personen du har sex med slipper seg helt løs fra sine hevninger, før hun kan få en våtorgasme. Og det er viktig med helt åpen kommunikasjon mellom partneren for at sex skal bli bra, hva andre sier er bra for dem betyr ikke at det er bra for deg og din partner. Din partner kan fortelle deg hva som er godt for henne, og du kan for telle hva som er godt for deg. Så spør henne vilken stilling som er bra for å stimulere hennes g-punkt, for det er hun som kjenner det. Du kan ikke kjenne om det er godt for henne, så det er viktig å ha åpen kommunikasjon når man har sex. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. august 2003 #17 Del Skrevet 16. august 2003 ja og min samboer har litt problemer med å slippe hemningene.,.. litt dumt egentlig for det er egentlig til hennes beste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest agurk Skrevet 18. august 2003 #18 Del Skrevet 18. august 2003 Litt dum jeg kanskje, men at jenter spruter... Hva er det som spruter?? :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vivi Skrevet 18. august 2003 #19 Del Skrevet 18. august 2003 Har aldri hatt orgasme så jeg aner ikke hva som er hva Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. august 2003 #20 Del Skrevet 19. august 2003 For noe tull!!!! Alle jenter spruter ikke!!!!!! Chaty Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå