Gå til innhold

Den ytterst negative tråden!

Silfen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg hater å være ny her på KG og aldri ha noe fornuftig å si ... Og jeg er dødsforbanna fordi jeg ikke får til avataren min. (Men det begynner å føles litt bedre nå, etter to glass rødvin) :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er en smule patetisk å ta internett for alvorlig.

Det er ikke ens liv som foregår her inne (nettet generelt altså) og når folk begynner å ta alt til seg, bør de får seg litt mer RL i stedet for å henge på nett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hater naboen min fordi han har finere hage enn meg, og det har han fordi han har myyye penger, og slipper å jobbe!! :murvegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Candyfloss

Jeg hater mennesker som får bedre selvtillit når de får folk til å føle seg ille i deres nærvær. :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er en smule patetisk å ta internett for alvorlig.

Det er ikke ens liv som foregår her inne (nettet generelt altså) og når folk begynner å ta alt til seg, bør de får seg litt mer RL i stedet for å henge på nett.

Hmm... det er i grunnen sant. Men likevel, merkelig hvor mye følelser man klarer å mobilisere for noe som er på liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEG ER SÅ FORBANNA FOR AT JEG HAR MISTA LOMMEBOKA MI, OG AT DEN SOM EVENTUELT HAR FUNNET DEN IKKE HAR GIDDI Å LEVERE DEN TILBAKE TIL MEG!!! DRITT, ASS!!! :x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...