Gjest Trulselinemor Skrevet 16. august 2003 #21 Del Skrevet 16. august 2003 Jeg hater folk som KUN tenker på seg selv og ikke bryr seg om at andre blir såret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
:-) anna Skrevet 16. august 2003 #22 Del Skrevet 16. august 2003 Jeg hater sport på tv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madammen Skrevet 16. august 2003 #23 Del Skrevet 16. august 2003 Jeg hater å være ny her på KG og aldri ha noe fornuftig å si ... Og jeg er dødsforbanna fordi jeg ikke får til avataren min. (Men det begynner å føles litt bedre nå, etter to glass rødvin) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 16. august 2003 Forfatter #24 Del Skrevet 16. august 2003 Jeg syns det er en smule patetisk å ta internett for alvorlig. Det er ikke ens liv som foregår her inne (nettet generelt altså) og når folk begynner å ta alt til seg, bør de får seg litt mer RL i stedet for å henge på nett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bandena Skrevet 16. august 2003 #25 Del Skrevet 16. august 2003 Jeg hater løgn, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*nora* Skrevet 16. august 2003 #26 Del Skrevet 16. august 2003 Jeg er dritt lei ene kollegaen min, fordi hun bare sitter på ræva og ikke gjør en dritt! :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skarv Skrevet 16. august 2003 #27 Del Skrevet 16. august 2003 Jeg hater å være sykemeldt,det er så himla kjedeligt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*nora* Skrevet 16. august 2003 #28 Del Skrevet 16. august 2003 Jeg hater naboen min fordi han har finere hage enn meg, og det har han fordi han har myyye penger, og slipper å jobbe!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Candyfloss Skrevet 16. august 2003 #29 Del Skrevet 16. august 2003 Jeg hater mennesker som får bedre selvtillit når de får folk til å føle seg ille i deres nærvær. :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siri Skrevet 16. august 2003 #30 Del Skrevet 16. august 2003 Jeg syns det er en smule patetisk å ta internett for alvorlig. Det er ikke ens liv som foregår her inne (nettet generelt altså) og når folk begynner å ta alt til seg, bør de får seg litt mer RL i stedet for å henge på nett. Hmm... det er i grunnen sant. Men likevel, merkelig hvor mye følelser man klarer å mobilisere for noe som er på liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 16. august 2003 Forfatter #31 Del Skrevet 16. august 2003 Eller hvor mange følelser folk tror man mobiliserer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krølltoppen Skrevet 16. august 2003 #32 Del Skrevet 16. august 2003 ..At folk som klager over enkelte brukere oppfører seg like ille selv! Og nekter å innse det..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 17. august 2003 #33 Del Skrevet 17. august 2003 JEG ER SÅ FORBANNA FOR AT JEG HAR MISTA LOMMEBOKA MI, OG AT DEN SOM EVENTUELT HAR FUNNET DEN IKKE HAR GIDDI Å LEVERE DEN TILBAKE TIL MEG!!! DRITT, ASS!!! :x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dixie Skrevet 18. august 2003 #34 Del Skrevet 18. august 2003 Jeg hater 24, og at kjærsten min er opptatt hver mandag kveld med å se på denne håpløse serien!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 18. august 2003 #35 Del Skrevet 18. august 2003 Jeg blir så forbannet på folk som lager virus "bare" for å ødelegge MIN MASKIN! :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 18. august 2003 Forfatter #36 Del Skrevet 18. august 2003 Jeg slenger meg på den, LilleBille. Jævla virusidioter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå