Silfen Skrevet 16. august 2003 #1 Del Skrevet 16. august 2003 Jeg hater regn. Det regner alltid når det ikke passer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siri Skrevet 16. august 2003 #2 Del Skrevet 16. august 2003 Hater tullehøner. De tuller alltid når det ikke passer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 16. august 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 16. august 2003 Jeg hater folk som blander seg inn overalt og er den første til å gå inn i drivhuset og å skyte rundt seg med sprettert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siri Skrevet 16. august 2003 #4 Del Skrevet 16. august 2003 Hater folk som egentlig er veldig trivelige men som av og til har stein i skoen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 16. august 2003 Forfatter #5 Del Skrevet 16. august 2003 Jeg hater ekstra tilskudd av hormoner, det gjør meg ytterst sur og vanskelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 16. august 2003 #6 Del Skrevet 16. august 2003 Jeg hater inderlig tullinger i trafikken. Særlig utlendinger som ikke skjønner en dr*** av norske kjøreregler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siri Skrevet 16. august 2003 #7 Del Skrevet 16. august 2003 Jeg hater når noen har det ille og absolutt må la det gå utover andre. Mye bedre med folk som har det dårlig og ber om en klem. Ooops... :oops: det var jo positivt det. Det hører til i en annen tråd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 16. august 2003 #8 Del Skrevet 16. august 2003 Jeg hater å bli vekket tidlig om morgenen en lørdag av en som har ringt feil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 16. august 2003 #9 Del Skrevet 16. august 2003 Jeg hater folk som må klage over alt og alle (og dette er i dobblet betydning) :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesol20 Skrevet 16. august 2003 #10 Del Skrevet 16. august 2003 Jeg hater folk som henger seg opp i ting, og maser og gnåler om det samme støtt og stadig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 16. august 2003 #11 Del Skrevet 16. august 2003 Jeg hater å dette ned av senga. Særlig når "synderen" er en 1åring, som vil ligge på tvers, alene i senga vår. Hun hater å våkne, og oppdage at ho er tilbake i egen seng Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Skrevet 16. august 2003 #12 Del Skrevet 16. august 2003 Hvorfor være så negativ, når man har så mye og glede seg over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 16. august 2003 Forfatter #13 Del Skrevet 16. august 2003 Jeg kan ikke fordra folk som alltid skal være så jævlig positive. Heller ikke folk som rakker ned på at andre slenger drit, fordi de er så jævlig hellige og aldri gjør sånt sjøl. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 16. august 2003 Forfatter #14 Del Skrevet 16. august 2003 Jeg syns folk som tar til seg hver minste kommentar er skikkelige teite. Fatter ikke at det går an å bli sur fordi noen gjør det en selv ikke ville gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesol20 Skrevet 16. august 2003 #15 Del Skrevet 16. august 2003 Jeg hater folk som driter i andres reir. :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vega Skrevet 16. august 2003 #16 Del Skrevet 16. august 2003 Jeg har hørt at kvinner som lever tett sammen, etterhvert får samme menstruasjonsyklus. Jeg hater tanken på at alle på Kvinneguiden er premenstruelle samtidig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. august 2003 #17 Del Skrevet 16. august 2003 Hater at folk skal mase og gnåle om den samme tingen gang på gang når man egentlig er ferdig med saken......... Hater også regn, og at parabolen er forflyttet så vi må justere den på nytt for å se på tv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 16. august 2003 #18 Del Skrevet 16. august 2003 HATER: :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bandena Skrevet 16. august 2003 #19 Del Skrevet 16. august 2003 Hater når folk bruker blunketegn for å dekke over det de virkelig mener. ;) ;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 16. august 2003 Forfatter #20 Del Skrevet 16. august 2003 Syns folk er temmelig patetiske når de utroper eierforhold over noe de slettes ikke eier! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå