Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2009 #1 Del Skrevet 18. oktober 2009 Jeg har gått på pilla i 6 år men har nylig slutta. Har samme kjæreste enda. Er det trygt å ha analsex uten kondom? Hva er sjansen for å bli gravid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2009 #2 Del Skrevet 18. oktober 2009 L O L!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serpica Skrevet 18. oktober 2009 #3 Del Skrevet 18. oktober 2009 Hvis du har livmor i endetarmen er det sikkert mulig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 18. oktober 2009 #4 Del Skrevet 18. oktober 2009 Jeg har gått på pilla i 6 år men har nylig slutta. Har samme kjæreste enda. Er det trygt å ha analsex uten kondom? Hva er sjansen for å bli gravid? Det ville blitt en sensasjon i så fall . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elwood Skrevet 19. oktober 2009 #5 Del Skrevet 19. oktober 2009 Jeg har gått på pilla i 6 år men har nylig slutta. Har samme kjæreste enda. Er det trygt å ha analsex uten kondom? Hva er sjansen for å bli gravid? Hvis du skulle bli gravid med analsex så blir det i hvertfall drittunger. :gjeiper: Neida, hvis dere holder dere kun til analsex så blir det ingen unger, under forutsetning av at når spermen renner ut, så renner den ikke mot vagina. Kommer det en liten dråpe på vagina kan det være nok, selv om sjansene er små. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå