Gå til innhold

Fjerne grønske

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Zalomine

BioTex-spray?

Jeg har lite erfaring mde grønske (siden jeg ikke har barn enda, og jeg og min samboer får ikke så masse grønske på oss) men det er det første jeg tenker på i alle fall. Du har kanskje prøvd det... da har jeg ikke flere ideer.. sorry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min svigermor fortalte meg at hun alltid tok buksene til samboern in, som var fulle av grønske og gnudde dem inn i zalo. Rett på flekken altså.

Dette lot hun ligge over natta og kastet den i vaskemaskinen. I.flg. henne ble dem rene av dette..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Vask plagget i et enzymholdig vaskemiddel.

Får du ikke bort flekken på første forsøk, prøv med et flytende vaskemiddel direkte på flekken.

La det virke inntil en halvtime før du vasker med et vaskepulver som inneholder oksygenblekemiddel.

Grønske (fersk): Husholdningssåpe og vann.  

Grønske (gammel): Flekkfjerningsmiddel. Dypp evt. flekken i rødsprit som er varmet i vannbad. Vær forsiktig når du bruker rødsprit eller white-spirit.

http://www.pompelogpilt.no/shop/custom.asp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bruker alltid Biotex-spray på grønnskeflekkene på klærne til sønnen min. Bruker masse spray, sånn at det blir gjennomvått og lar det ligge natten over. Putter det i vaskemaskinen på et ekstra langt program og borte blir det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...