Gå til innhold

Kimberly Larsen kom ut av skapet.

Gjest Gjest_Kjersti_*

Anbefalte innlegg

Gjest Mann 37
Er det bare jeg som er lei av kjendiser som står frem som lesbisk/homofil?

Det gjør meg ingenting at de er det, og ikke at de sier det heller, men det virker som det har blitt en slags motegreie. :filer:

Ja det virker sånn. Men det selger nok for mange. Sturla B. Johansen står jo frem midt i showet sitt og høster applaus så.

Hvis folk var mer likegyldige til det så hadde det sikkert ikke vært noe poeng i å offentliggjøre på TV at man er homofil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg måtte google etter bilder av damen for jeg husket ikke hvem hun var. Legningen i seg selv er lite interessant.

Hvis man er eller i noen grad har vært kjendis, er det kanskje greit å komme ut av skapet når man selv finner det for godt, fremfor at det blir rykter, outing og spekulasjoner i sladderpresse når man viser seg mye på byen med samme venninne, kysser osv.

Ps, skuespillere blir ikke stjerner, bare fordi de har vært innom Cæsar ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker Kimberly Larsen som Tause-Tove på slutten av 90-tallet. Må vel være nærmere 10 år siden hun sluttet i Cæsar.

I ettertid mener jeg at jeg har sett noen tvilsomme glamour-aktige modellbilder av henne. Hva driver egentlig dama med nå? Ble det sagt i denne reportasjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 måneder senere...
Gjest AnonymBruker

VEl jeg ble litt sjokkert da,. Og syntes det er litt synd,. Selv om jeg vil Kimmi alt vel... Vi har en fortid sammen så tok meg litt på senga...=:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestdeluxe

Sto fram på "God kveld Norge" i kveld.

Overraskende eller?

Nå begynner det å bli en god del år siden hun spilte den døve stuepiken Tove...savner hun å være G-kjendis kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå begynner det å bli en god del år siden hun spilte den døve stuepiken Tove...savner hun å være G-kjendis kanskje?

Det er vel heller God Kveld Norge som mangler noe å lage saker av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, dette har jeg visst i flere år nå. Trodde da at hun har stått fram for lenge siden.

Det trodde jeg også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...