Gå til innhold

Kimberly Larsen kom ut av skapet.

Gjest Gjest_Kjersti_*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sto fram på "God kveld Norge" i kveld.

Overraskende eller?

Nei, dette har jeg visst i flere år nå. Trodde da at hun har stått fram for lenge siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri hørt om henne. Synes uansett sjelden det er overraskende når folk kommer ut av skapet med mindre jeg kjenner dem godt personlig (og trodde de var hetero) eller de er svært profilerte i media med sin ektefelle av motsatt kjønn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri hørt om henne. Synes uansett sjelden det er overraskende når folk kommer ut av skapet med mindre jeg kjenner dem godt personlig (og trodde de var hetero) eller de er svært profilerte i media med sin ektefelle av motsatt kjønn.

Mhm, enig (:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

skjønner ikke hvorfor de kaller henne cæsar stjerne...er vel en hel haug med år siden hun var med der?

men det er vel slik med de fleste "stjerner" at etter en stund så kontakter de media med en eller annen sensasjon..

Og nei jeg viste ikke hvem hun var da jeg adri har sett en hel cæsar episode

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er mest fascinerende at hun har kontaktet TV, og selv ønsket at de skulle lage en reportasje om dette. Akkurat som om hun er en STOR kjendis, og alle har spekulert i dette lenge.

Ser det ut som vi bryr oss?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er mest fascinerende at hun har kontaktet TV, og selv ønsket at de skulle lage en reportasje om dette. Akkurat som om hun er en STOR kjendis, og alle har spekulert i dette lenge.

Ser det ut som vi bryr oss?

Hear hear!

:ler: Noe så ufattelig uinteressant! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Likevel skriver dere kommentarer om hvor uinteressant det er...

Det er uinteressant om en C-stjerne (eventuelt z-stjerne) er homofil eller heterofil.

Det er interessant å si sin mening på et nettforum om smått og stort, interessant og uinteressant.

Forstår du forskjellen?

Eksempel: Det er uinteressant for meg hvorvidt du bruker svarte eller grønne sokker, men jeg kan likevel godt si min mening: Svarte sokker er penest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svarte sokker er penest.

Enig. Med mindre det er en veldig fin grønnfarge, og det passer til resten av outfit'en.

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er uinteressant om en C-stjerne (eventuelt z-stjerne) er homofil eller heterofil.

Det er interessant å si sin mening på et nettforum om smått og stort, interessant og uinteressant.

Forstår du forskjellen?

Eksempel: Det er uinteressant for meg hvorvidt du bruker svarte eller grønne sokker, men jeg kan likevel godt si min mening: Svarte sokker er penest.

Eksempelet ditt er irrelevant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare jeg som er lei av kjendiser som står frem som lesbisk/homofil?

Det gjør meg ingenting at de er det, og ikke at de sier det heller, men det virker som det har blitt en slags motegreie. :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...