Gjest care Skrevet 15. august 2003 #1 Del Skrevet 15. august 2003 Skiftet hun nick, eller bare forsvant hun? Husker at hun var i konflikt med noen, men håper det har roet seg nå :blunke: Hvor er du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azi Skrevet 15. august 2003 #2 Del Skrevet 15. august 2003 :o oi du skrev dette her i samme tidspunkte jeg stresset for å bli medlem igjen :o Jeg har vært vekke i ca halvår faktisk.. Men som alle de andre så er jeg tilbake igjen Hej igjen ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Skrevet 15. august 2003 #3 Del Skrevet 15. august 2003 Velkommen tilbake Perser og gratulerer med sønnen :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 15. august 2003 #4 Del Skrevet 15. august 2003 Jøss så rart. Jeg har ikke tenkt på deg før i dag. Vel, hyggelig å ha deg tilbake :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 15. august 2003 #5 Del Skrevet 15. august 2003 Hei *Perser*. Velkommen tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 15. august 2003 #6 Del Skrevet 15. august 2003 Hei, og velkommen tilbake, *Perser*. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 15. august 2003 #7 Del Skrevet 15. august 2003 Velkommen "heimatt" :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 15. august 2003 #8 Del Skrevet 15. august 2003 Hææj persern! Savnet deg jo! Velkommen tilbake! *klemmeperserdama* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azi Skrevet 15. august 2003 #9 Del Skrevet 15. august 2003 Hææj persern! Savnet deg jo! Velkommen tilbake! *klemmeperserdama* Hei du savnet deg også Godt å se deg igjen :D og alle dere andre også :D I`m back :D *klemmer masse tilbake* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 15. august 2003 #10 Del Skrevet 15. august 2003 Hei hei Perser vennen Velkommen så masse tilbake og gratulerer så myyyye med sønnen. Kjempe kost..... :D Stor klem fra Skusla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 15. august 2003 #11 Del Skrevet 15. august 2003 Velkommen tilbake, snuppa! Og gratulerer med småtten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. august 2003 #12 Del Skrevet 15. august 2003 Hei Perser :D Velkommen tilbake på KG, hyggelig å ha deg tilbake. Og gratulerer med den lille. Masse klemmer fra Merete Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pjusk Skrevet 15. august 2003 #13 Del Skrevet 15. august 2003 Jeg har også lurt på hvor det ble av Perser. men nå er hun jo tilbake igjen!!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 15. august 2003 #14 Del Skrevet 15. august 2003 Hyggelig å se deg, vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azi Skrevet 15. august 2003 #15 Del Skrevet 15. august 2003 Tusen takk dere :klemmer alle sammen: Her er skryte bilde av begge babyene mine Kan ikke tro det selv at jeg har blidt 2barns mor Men nettene er det ingen dans på roser Må bare ha ett til skrytebilde Og ett til, men ska slutte nå for denne gangen *Sukk* tenk han er min baby han også.. kan bare ikke tro det enda Forresten idag eller lørdag blir han 7uker gammel :blaruss: :klemmer til dere alle sammen: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 15. august 2003 #16 Del Skrevet 15. august 2003 Nydelig baby, gratulerer med lille Gabriel! Godt å ha deg tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Montezuma Skrevet 16. august 2003 #17 Del Skrevet 16. august 2003 Gratulerer med bebisen! Sååå vakker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 16. august 2003 #18 Del Skrevet 16. august 2003 Du har virkelig nydelige barn ! Velkommen tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irka Skrevet 16. august 2003 #19 Del Skrevet 16. august 2003 Disse barna må da ha noen utrolig vakkre foreldre. Velkommen tilbake perser! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 16. august 2003 #20 Del Skrevet 16. august 2003 Nydelige barn. Lurer på om dere har samme sofa som oss :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå