Gå til innhold

hva er en bædbåi?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Dere snakker ofte om niceguys og badboys. Hva legger dere i dette? Er en niceguy en som smiler til alt og alle og er litt "pussy"?

Jeg vet ikke selv hva jeg er. Jeg behandler dama godt og er trofast mot henne. Jeg er heller ingen dørmatte som lar folk herse med meg. Kan godt havne i bråk på byen, men føler likevel at jeg er en niceguy.

Så venligst fortell meg hva badboys og niceguys er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For meg er en "badboy" en sjarmerende drittsekk...

Det vil si at han kan oppføre seg som en skikkelig dritt, være respektløs og vulgær, men slippe unna med det fordi han er sjarmerende i tillegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min definering av en "badboy":

Badboys er egoistiske gutter/menn som ikke tar hensyn til andres følelser.De er mestere i å manipulere og sjarmere. De har ofte problemer fks med sinne og aggresjon. Det er også vanelig har de også en ganske trist barndom eller fortid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 uker senere...

Tja, kanskje vi skulle dele dette opp i prosent? Jeg er f.eks. sammen med en som er 90% snill, for det er det jeg liker. :rødme: Han er absolutt ingen badboy! Jeg kan føle meg tiltrukket av en badboy, men holder meg unna, for de betyr trøbbel, hehe. Jeg liker ikke for mye drama.

Hvis du lurer på om du er en niceguy eller en badboy kan du vel spørre dama di?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min definering av en "badboy":

Badboys er egoistiske gutter/menn som ikke tar hensyn til andres følelser.De er mestere i å manipulere og sjarmere. De har ofte problemer fks med sinne og aggresjon. Det er også vanelig har de også en ganske trist barndom eller fortid.

Så psykopater står høyt i kurs. Hva med bankranere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så psykopater står høyt i kurs. Hva med bankranere?

Min definisjon sier ikke noe om at de står i høy kurs hos meg?

Endret av Frua
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min definisjon sier ikke noe om at de står i høy kurs hos meg?

Men det er jo samme ulla. Psykopater, bankranere, kriminelle avskum som oftest. Sier ikke at du liker slike menn, men det er jo utvilsomt et stort samfunnsproblem at menn oppfordres til slik oppførsel gjennom kvinnens valg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange nyanser her. En bankraner kan fks være en narkoman på desperat jakt etter penger til gjeld osv og er nok ingen don juan.

Et kriminellt avskum kan fks være en familiepappa som har kjørt for fort eller bare kjørt litt tidlig dagen derpå og kavlifiserer ikke til å være en badboy pga at han har brutt loven.

En badboy kan rett og slett være en type som ikke har respekt for damer. Han behøver på ingen måte å være kriminell.

Jeg tror egentlig ikke på at gutter tenker at det er best å være litt kriminell sånn at damene biter på kroken. Tipper det jevnt over er egen vinning som ligger i bunnen der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange nyanser her. En bankraner kan fks være en narkoman på desperat jakt etter penger til gjeld osv og er nok ingen don juan.

Et kriminellt avskum kan fks være en familiepappa som har kjørt for fort eller bare kjørt litt tidlig dagen derpå og kavlifiserer ikke til å være en badboy pga at han har brutt loven.

En badboy kan rett og slett være en type som ikke har respekt for damer. Han behøver på ingen måte å være kriminell.

Jeg tror egentlig ikke på at gutter tenker at det er best å være litt kriminell sånn at damene biter på kroken. Tipper det jevnt over er egen vinning som ligger i bunnen der.

Det er jo stort sett psykopater du snakker om her. Respekt for damer er en ting. Men mangel på empati overfor mennesker generelt er jo også et kjennetegn ved det du kaller bad boy. Det er altså snakk om brutale bøller som heller ikke vil nøle med å bruke hensynsløs vold om nødvendig.

Når det gjelder kriminalitet, så er det jo liten tvil om at dersom kriminelle ikke ser at de blir belønnet av damene i tidlig fase ved å være kriminell, men derimot skyr slike mennesker som pesten, så er det en langt mindre attraktiv vei å gå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du virkelig at vi kan bekjempe kriminalitet ved at damer skyr lovbrytere som pesten?

Det er nok ikke sånn at norske fengsler fylles opp med en haug av uimotståelige chippendales ;)

Det finnes usikre jenter som liker slemme gutter. Begge parter har problemer og finner hverandre. Oppegående jenter satser ikke på menn som har problemer.

Ps det finnes også badgirls...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du virkelig at vi kan bekjempe kriminalitet ved at damer skyr lovbrytere som pesten?

Det er nok ikke sånn at norske fengsler fylles opp med en haug av uimotståelige chippendales ;)

Det finnes usikre jenter som liker slemme gutter. Begge parter har problemer og finner hverandre. Oppegående jenter satser ikke på menn som har problemer.

Ps det finnes også badgirls...

Men det er jo i de yngre årene at en kriminell løpebane legges som oftest. Og det er ikke slik at det kun er usikre jenter som liker psykopatiske bøller. Det handler egentlig om beskyttelse og kvinner søker da beskyttelse hos den mest hensynsløse voldsmannen som er fryktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Badboy: Manipulerer, mangler empati,kritiserer, hersker og har stor apetitt på motsatt kjønn, men gjør alt på en slik måte at du ikke helt skjønner hva som skjer og hva han gjør med og mot deg.

Han er nemlig både snill, empatisk og sjarmerende mot deg og sine omgivelser akkurat når det passer han.

Har man vært utsatt for en skikkelig badboy, ønsker man seg aldri tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ikke-feminist
Jeg tror egentlig ikke på at gutter tenker at det er best å være litt kriminell sånn at damene biter på kroken.

Tvert i mot er dette svært mange gutters erfaring. Erfaringen er rett og slett at det blir mer fitte dersom man er litt kriminell. Ikke sånn å forstå at det er derfor gutter blir kriminelle. De fleste menn blir ikke kriminelle over damer. Ikke vær så jævlig innbilsk! Men likefullt er det en observasjon gutter gjør i forhold til hva som gjør damene klam i hakket.

Tipper det jevnt over er egen vinning som ligger i bunnen der.

Akkurat det sier seg selv. Det er jo nettopp derfor vi er opptatt av hva som skårer hos damene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...