Gjest MEG! Skrevet 15. oktober 2009 #1 Del Skrevet 15. oktober 2009 Skal på ball i desember :gjeiper: Er det noen sov vet om noen bra kjolebutikker? Kjolene må ikke være lange eller overdådige (har ikke noe imot det heller da), men fine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest megvel Skrevet 15. oktober 2009 #2 Del Skrevet 15. oktober 2009 De fleste brudebutikker selger også flotte selskapskjoler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2009 #3 Del Skrevet 16. oktober 2009 Hvis du har en Agape i nærheten, vil jeg definitivt anbefale deg å gå dit! Jeg var der forleden dag for å prøve brudekjoler, men måtte selvfølgelig se på ballkjolene også - og fant en nydelig en (egentlig maaange), og lurer nå på om det går an å gifte seg i blått Ellers kan jeg anbefale Coast - de også har mye nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nattvette Skrevet 16. oktober 2009 #4 Del Skrevet 16. oktober 2009 (endret) Google ballkjole/ballkjoler så finner du nok noe av interesse. Endret 6. november 2009 av Syrin_Ulven Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evo Skrevet 16. oktober 2009 #5 Del Skrevet 16. oktober 2009 Floyd har veldig mye fint : ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Virvel Skrevet 18. oktober 2009 #6 Del Skrevet 18. oktober 2009 Du sier ikke noe om hvor du bor, men i Oslo har du i hvert fall Dollarosa på Gunerius i tillegg til Agape, Coast og Floyd som allerede er nevnt. Oasis har også en del kjoler, men ikke alltid noe som passer til ball. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Mari_* Skrevet 6. november 2009 #7 Del Skrevet 6. november 2009 Skal på ball i desember :gjeiper: Er det noen sov vet om noen bra kjolebutikker? Kjolene må ikke være lange eller overdådige (har ikke noe imot det heller da), men fine Agape - butikkene har masse fine ballkjoler til enhver tid, nå har de også fått inn 2010 kolleksjonen:) Prisene på rene ballkjoler (disse har tyll under skjørtet så du får den klassiske prinsessefasongen) ligger på fra kr.1690, og selskapskjoler fra kr.1290. De tar også fra str.28-62, så der kan alle finne noe:) Anbefaler Agape på det sterkeste! De har flere butikker over hele landet, det er bare å se på agape.no for å finne den som ligger næermest deg:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå