Gjest Hilde K S Skrevet 16. august 2003 #21 Del Skrevet 16. august 2003 Putter dem inn iklesskapet eller legger dem på sofaen på soverommet. Det siste blir det alltid en stor haug av ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salt Skrevet 16. august 2003 #22 Del Skrevet 16. august 2003 Jeg har en egen hylle i klesskapet reservert for "brukt en dag"- klær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 16. august 2003 #23 Del Skrevet 16. august 2003 Dette var herlig lesning, gitt!!! Trodde det bare var meg som hadde sånne problemer, jeg! Hvis det er en topp e.l. som ikke lukter svette, og som jeg ikke vil vaske "i hel" og trygt kan brukes en gang til, hender det jeg henger den på en kleshenger som jeg henger over skapdøren - på innsiden av garderobeskapet mitt på soverommet. Bukser brukt en gang og som er rene, bretter jeg sammen og legger øverst i "buksehylla" i skapet mitt. Ellers har vi en stol på badet som hele familien på 5 gjerne benytter til formålet... Og en skittentøykurv som det er lett å slenge ting på. De tre guttene er dessuten "flinke" til å legge tøyet sitt på golvet på badet. Der ligger det og flyter helt til jeg får nok og hiver det til vask - uansett om det behøver vask eller ei... Selv har jeg forsøkt å skjerpe meg på dette området. Synes det har blitt litt bedre... Men jeg er jo ikke alene da, og av og til føles kampen rimelig nytteløs! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 16. august 2003 #24 Del Skrevet 16. august 2003 Åh...godt å lese at det ikke bare er meg! Mine klær havner på en stol på badet, knagger på badet, gulvet på badet :oops: og over en puff på soverommet.Inne på gjesteromssenga ligger det også litt..Overalt danner det seg hauger... Mannen min blir gal.Han har tellekanter i sitt klesskap....men hiver klær på soveromsgulvet..og henger nystrøkne skjorter over spisebordstolene(Grr!) Jeg ønsker meg også et stort garderoberom!! Problemet er at jeg har faktisk ikke plass til alt inne i skapet mitt...Denne jenta liker å handle klær! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 16. august 2003 #25 Del Skrevet 16. august 2003 Har akkurat blitt samboer, og samtalen har gått ivrig omkring dette temaet: HVOR SKAL KLÆRNE GJØRES AV??? Er samboer med en håndverker som jobber "natt og dag", og han bruker ofte bare klærne en liten stund (går mest i arbeidstøy, han...) og det er unødvendig å vaske dem etter et par timers bruk... Jeg har gått inn for et system som skal gjøre at vi ikke har klær liggende på gulv og stoler i alle rom, men han skjønner ikke helt hvordan vi skal få det til... LØSNINGEN MIN: Jeg skal kjøpe inn X antall knaggrekker til å henge på "klesrommet" vårt (rommet med tørkesnorer, strykebrett, klesskap, kommoder o.l.), sånn at han kan henge dem der etter bruk. Antakelig kommer det til å bli stående en stol der også, som kan brukes (i nødstilfeller) Problemet er mer reelt for han, siden det for det meste er han som bruker klærne "flere ganger". Mine går rett i skittentøyet etter en dags bruk. Sånn har det bare blitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malena Skrevet 16. august 2003 #26 Del Skrevet 16. august 2003 Jeg kan ikke fordra å ha klær liggende rundt omkring så hvis jeg har ett plagg som er brukt litt men som ikke trenger å vaskes enda så legger jeg det på plass i skapet. Må daglig ta runden på ungene sine rom for å plukke opp skittentøy og brukte håndklær - jeg orker ikke at noe flyter der heller. Har funnet ut at hvis jeg tar det hver dag, så er det ikke noe ork ... mye bedre enn et skippertak en gang iblant Nei, det verste synes jeg er at jeg føler jeg vasker og vasker - er jeg ferdig et sted, så er det skittent på det neste. Det er liksom en evig runddans ... Det er vel min egen feil at ungene ikke er flinke nok til å hjelpe til hjemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 16. august 2003 #27 Del Skrevet 16. august 2003 På en stol! Og når haugen blir for stor ramler den ned. .. kjenner den igjen ja.. Har kjøpt stumtjener også jeg i håp om at det ville henge der i stedet.. men av en eller annen merkelig grunn klumper det seg sammen i stolen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 17. august 2003 #28 Del Skrevet 17. august 2003 Jeg hiver de på en stiol ved siden av sengen...Det bruker å bli DEN haugen av å til :oops: Clea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ringblomst Skrevet 17. august 2003 #29 Del Skrevet 17. august 2003 Henger de opp på knaggene like ved klesskapet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Paff Skrevet 17. august 2003 #30 Del Skrevet 17. august 2003 Er det fortsatt rene og pene går de selvsagt tilbake i klesskapet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 17. august 2003 #31 Del Skrevet 17. august 2003 Jeg har walk-in-closet og goood plass..... Det har jeg også.. Hele soverommet.. Over HELE gulvet sånn cirka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 18. august 2003 #32 Del Skrevet 18. august 2003 Skifter til slappe-av-hjemme klær når jeg kommer hjem fra jobb, og da går de rene klærne i skapet, og skittentøyet i skittentøyskurven... om kvelden går alt på en stol, og ryddes opp om morgenen når jeg finner nye klær... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*marte* Skrevet 18. august 2003 #33 Del Skrevet 18. august 2003 Har en benk på badet hvor alt havner. Når haugen blir for stor ryddes noe inn i skapet (ullgensere ol), og noe i skittentøyskurven. Har hendt at jeg finner igjen klær jeg ikke har sett på mange måneder der... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirka Skrevet 18. august 2003 #34 Del Skrevet 18. august 2003 jeg hiver dem på gulvet på soverommet.... og de blir fulle av både mine hår og kattehår.... rydder jeg hiver jeg dem inn i skapet igjen uten å brette dem opp eller henge dem opp på kleshengerne... det gjør jeg nemlig kun når jeg rydder og har ryddehumør... ..og jeg som trodde det bare var meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 18. august 2003 #35 Del Skrevet 18. august 2003 har en 'skittentøykurv' i hver etasje til tøy som enten er brukt en dag, eller som av andre grunner ikke befinner seg på plassen sin selv om det er rent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlackCat Skrevet 19. august 2003 #36 Del Skrevet 19. august 2003 På en stol! Og når haugen blir for stor ramler den ned. Må bare si meg enig her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 19. august 2003 #37 Del Skrevet 19. august 2003 Så rart, skavanker man trodde amn var alene om å eie... *puster lettet ut* Tror jeg skal gjøre som Zirine mfler: henge opp flere knagger på veggen til disse halvbrukte klærne man aldri kommer noen vei med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 19. august 2003 #38 Del Skrevet 19. august 2003 Si meg en ting.... hva er galt med å legge det pent inn i skapet igjen??? Det gjør alltid jeg og det har ikke vært ei problemstilling heller. Venter spent på svar..... Er jeg uhygenisk???? Det er jo halvrent? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Paff Skrevet 19. august 2003 #39 Del Skrevet 19. august 2003 Er det fortsatt rene og pene går de selvsagt tilbake i klesskapet! HEI SMILE - JEG MÅTTE BARE SITERE MEG SELV!! Er nemlig helt enig med deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elinia Skrevet 19. august 2003 #40 Del Skrevet 19. august 2003 Bretter dem sammen og legger dem tilbake i kommoden. Er klærne så skitne at de ikke kan ligge sammen med de rene klærne blir de vasket. Så alt som ligger i skap og kommoder er ganske så rent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå