Gjest Donna Skrevet 15. august 2003 #1 Del Skrevet 15. august 2003 Hva gjør dere med plagg dere har hatt på dere en dag og som ikke er skitne og godt kan brukes en dag til? Jes slenger mine på tørketrommelen - og det blir deeeeen haugen - noe som ikke er fint og som jeg nå vil slutte med - men jeg aner ikke hvor å gjøre av dem ..... :-? kan jo ikke brette de sammen og legge de i skapet igjen ..... trenger forslag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 15. august 2003 #2 Del Skrevet 15. august 2003 Du rydder fortsatt ser jeg Vi hadde hver vår stol på soverommet der "ikke-ren-men-ikke-skitten-klær" havna. Nå skal vi kjøpe hver vår stumtjener. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. august 2003 #3 Del Skrevet 15. august 2003 Stellebordskommoden er flittig brukt til slikt formål!! Men må vel finne en annen løsning nå som babyen kommer.. *får vel dele, babyen 50% og vi 50%* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 15. august 2003 #4 Del Skrevet 15. august 2003 Drømmen er garderobe i forbindelse med soveromet og bad !!! ......å kunne gå inn på et rom med masse klær ..prøve ..legge fra seg ...... og så slipper man rotet på badet .....og slipper rotet p åsoveromet ! *ler*....skal ha det i tankene om jeg noen gang bygger hus .....sånn som de har i amerikanske filmer !!! rydder som en gal jeg !!! og gjett om det var på tide ....skal handle inn litt i morgen .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krølltoppen Skrevet 15. august 2003 #5 Del Skrevet 15. august 2003 På en stol! Og når haugen blir for stor ramler den ned. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 15. august 2003 #6 Del Skrevet 15. august 2003 HVorfor kan du ikke brette det sammen og legge det i skapet igjen Jeg legger alt på kommoden nederst ved sengen og av og til blir det litt fullt da. Da må jeg rydde. Og det som skal vaskes legges i skittentøyet, det andre legges i skapet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 15. august 2003 #7 Del Skrevet 15. august 2003 Hva slags skittentøyskurver har dere og hvorfor nettopp den typen og hva kostet den sånn ca? Finnes jo så mange ...fra de vanlige i plast til stativer med poser i tøy til sortering av skittentøy. Jeg har lyst på ny men vet ikke hvilken ...har en sånn i plast nå som er gått litt i stykker :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Skrevet 15. august 2003 #8 Del Skrevet 15. august 2003 Legger det på en stol på soverommet.Blir haugen for stor havner alt til vask Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chica Skrevet 15. august 2003 #9 Del Skrevet 15. august 2003 Nederste hylla i klesskapet er satt av til "brukt-en-dag-klær". Men som regel henger det en bukse på knaggrekka på badet, en genser over kontorstolen, og et skjørt eller tre på kjøkkenstolen... Skittentøyet har vi en ganske god orden på, har tre skittentøysdunker(dvs plastkasser i akkurat passe str - de går under baderomskapet, og når de er fulle er det akkurat nok til å fylle vaskemaskinen). Har en til mørke klær, en til hvite klær, og en til 60grader vask og håndvask. Gjelder bare å ikke slenge ullklærne på 60 grader vask... Skulle blitt litt mer som sambo, han bruker samme antrekket to dager, og så vasker det. Jeg må liksom finne noe nytt, selv om klærne ikke er skitne. I tillegg skifter jeg ofte flere ganger om dagen, og da blir haugen med ikke skitne klær veldig stor. Så på nettet nå, ikea hadde fått en litt kul skittentøyvogn med tre skuffer. Sjekk nederst til høyre: http://www.ikea.no/ms/no_NO/virtual_catalo...logue/main.html Er ikke så værst på orden i teorien jeg, men elendig til å følge opp... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vampie Skrevet 15. august 2003 #10 Del Skrevet 15. august 2003 jeg hiver dem på gulvet på soverommet.... og de blir fulle av både mine hår og kattehår.... rydder jeg hiver jeg dem inn i skapet igjen uten å brette dem opp eller henge dem opp på kleshengerne... det gjør jeg nemlig kun når jeg rydder og har ryddehumør... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 15. august 2003 #11 Del Skrevet 15. august 2003 På en stol! Og når haugen blir for stor ramler den ned. :enig_animasjon: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vega Skrevet 15. august 2003 #12 Del Skrevet 15. august 2003 Jeg henger de over en stolrygg her inne på kontoret. Dvs. dersom de ikke først havner i fotenden av senga, for så å havne på gulvet - og deretter i skittentøyskurven... Hadde en gang en diger antikk lenestol. Bodde hjemme da. Og fikk jo besøk, som jeg tok med inn på rommet mitt. Jeg la slike brukt-en-dag klær på den stolen, men moren min la inn rene klær, på samme stol - og når jeg måtte rydde i en fei fordi jeg fikk gjester, havnet alt på gulvet i en diger haug, sammen med skittentøyet mitt... Særlig gutter var sjokkert over rotet mitt - men jeg mistenkte at mødrene deres ryddet rommene for dem, og da så... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 15. august 2003 #13 Del Skrevet 15. august 2003 Jøss, og jeg som trodde at det bare var jeg som var en "slengrev". Sambo maser på meg, synes at jeg legger for mye klær her og der.... :blunke: Ikke noe fast plass, altså, litt her og litt der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 15. august 2003 #14 Del Skrevet 15. august 2003 *puste lettet ut* Det finnes altså andre som meg altså som slenger klær rundt !!!! *ler* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zirine Skrevet 16. august 2003 #15 Del Skrevet 16. august 2003 Jeg har masse knagger på veggen på soverommet. Altså, klærne går ikke i skapet og ikke i skittentøyet, men på veggen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 16. august 2003 #16 Del Skrevet 16. august 2003 Hos oss havner de enten på vaskemaskinen eller på gulvet. Så tråkker vi dem ned til de er klare for vask. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sister Blue Skrevet 16. august 2003 #17 Del Skrevet 16. august 2003 Jeg benytter også en soveroms-stol som kleshenger. Med mindre jeg vil ha det ryddig og putter klærne tilbake i klesskapet. Men som regel vasker jeg klær uansett om jeg kun har brukt de èn gang, og de fremdeles er rene. De er jo likevel "brukt"..føles ikke like bra å ta de på en uke etterpå liksom. Har imidlertid en forhistorie som kles-tråkker, dvs. å tråkke i klær som ligger henslengt på soveromsgulvet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 16. august 2003 #18 Del Skrevet 16. august 2003 På sofaen, over en stol i spisestua, over kontorstolen min, på knaggrekke på ssoverommet, eller oppå skittentøyskurven (den har lokk) Sambo legger dog helt rene, og skittentøy, nesten alle de samme stedene, så det blir ofte til at det må vaskes likevel. Skal bli bedre orden ja, etterhvert... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 16. august 2003 #19 Del Skrevet 16. august 2003 Her hos oss er de klærene full av egen vilje og liv! De sprer seg over alt og er nesten umulig å holde styr på. Men jeg plukker og bretter og plukker og bretter og prøver å ha det slik: Minstemann: enten får han klærene på seg dagen etter, eller de går i vaskemaskinen. Er det noe som nesten ikke er brukt og ikke skal brukes dagen etter legges det på plass i skapet. Ungdommen og Miemannen: her har jeg gitt opp! Prøver å begrense det rotete inntrykket med å henge det pent over en stol eller på en knagg, men jeg tyr også til en utblåsing i blant som: "Nå er jeg så lei av klær som flyter, kan dere.."......bla ...bla ...bla.! Dere kan sikkert tenke dere fortsettelsen. Meg selv: prøver etter beste evne å henge klærene på noen knagger jeg har på veggen. Kunne tenke meg en skikkelig solid stumtjener som ikke velter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 16. august 2003 #20 Del Skrevet 16. august 2003 Jeg har walk-in-closet og goood plass..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå