Gå til innhold

piercing/tatovering


Ra|cer

Anbefalte innlegg

Å si at tungen er det minst smertefulle stedet, og nippelen mest, er temmelig tåpelig. Alt er relativt, avhengig av personen.

For meg var tunga aller verst, da jeg ikke har så lang streng under tungen og fikk fikk den så langt ut. Ergo måtte vi ta den litt lengre foran, og det var helt helvete.

Nippelen syntes jeg gikk veldig fint, men det svei jo litt etterpå, så klart.

I hudfolden over klitoris gikk det også kjempefint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

tok i tunga sist uke.

Værste er å spise egentlig.

Men når du skal ta den, så er det værste at du må sitte med masse jod på tunga, mens den tørker. Og det smaker dritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

'jeg har så innmari lyst på piercing og tatovering! Men problemet mitt er at jeg er innmari pysete! Eller litt pysete, har jo turt å ta piercing i navlen! :) Jeg har nå innmari lyst på piercing i tungå og "nippelen" :P tatovering har jeg og sinnsykt lyst på etter å ha prøvd en del forskjellige fake tatoveringer!

Er det noen som kan fortelle meg hvor vondt dette er! Er lite glad i smerte! :lol:

Og hvor er det dere har tatoveringene deres plassert? Og hva er det dere har tatovert på dere?

Nå er det jo forskjell på hva jeg synst er vondt og hva du synst er vondt, men tattoveringen som går på halsen var ikke vond. Jeg kjente litt stikkinger, men that's it. På ryggen gjorde det vondere, men ikke slik at du ikke orker. Noen ganger var det mer smerter enn andre ganger, men det er ikke et problem hvis du virkelig vil ta tattovering. Iallefall synst ikke jeg det. Jeg opplevde det mer som et adrenalinkick :P

I forhold til tattoverig og piercing må jeg si at tattovering er mye verre..men ikke så gale allikevel :P Piercingen går jo så fort,det er snakk om et par sekunder du kjenner smerte, men tattoveringen tar jo mye lengre tid, alt etter hvor stor du skal ha den... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har piercing i begge brystvortene. Tok første gang når jeg var 18. Ble gravid og måtte ta de ut når jeg skulle amme. Når jeg skulle sette ringene tilbake så fikk jeg de bare halvveis gjennom :overrasket: Måtte derfor til sjappa og ta nye. Var grusomt vondt når jeg gjorde det og ømt en god stund etterpå. Kjente smerten helt nedi tærne.

Har to store tattoveringer. En i korsrykken (fra hoft til hoft) Den var vond! Den andre har jeg fra albuen og til toppen av skuldren. Den var ikke så vond som den på ryggen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok i tunga når jeg var 16 (har nåleskrekk), og det var ikke så ille. Kjente det,men det var mer et "trykk", ikke smerte. Det hovnet jo opp, så det var vanskelig å spise de første dagene, men det gikk over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Jeg har tatt to i tunga,synes ikke det vart vondt i det hele tatt..har alt i alt hadd 9 piercinger ( uten ørene ) . Men nå har jeg panikk bare tanken av å ta en piercing..aner ikke hvorfor:) i brystvortene tok jeg selv,får noen år siden..synes ikke det var vondt..vondeste plassen til meg er under leppa!

Tattoering har jegmindre erfaring med,men har en.Tok en på venstre siden helst øverst på skuldren/ryggen.Synes ikke det va vondt å ta den,det værste varå høre den lyden :) hehe. Lykke til med piercing/tattoo :)

Bilde av min lille:)

post-23616-1226101126_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Annonse

Gjest Gjest

Jeg har i brystvorta, i navlen og har tatovering. Min erfaring er at forventer du det verste så er det ikke så ille. Jeg hadde hørt at iallefall nippelen var helt forjævlig vondt, men det var ikke det! ikke før etter stikket. hadde det ikke så bra resten av dagen men etter det er det ikke noe særlig smerte.

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_mille_*

Ikke vær redd for og ta percing i tunga, navelen er verre: ) Tunga blir hoven etterpå, og du burde ikke snakke alt for mye de første dagene, det er litt slitsomt, og vondt (kan være iaf. )

Jeg har en tatovering, på min høyre skulder, en drage: ) det gjorde litt vondt, men ikke så ille som jeg trudde.

Lykke til, til deg!: ))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Charming

Har en tatovering på hoftekammen. Og hatt hull i tungen to ganger tidligere (tatt ut og gått lei osv). Å ta hull i tungen var virkelig ikke noe vondt eller skummelt - det bare blødde en del i starten.

Jeg feller noen tårer hver gang jeg skal ta en blodprøve.. så jeg er INGEN tøffing på noen måte. Livredd stikk og nåler og dill.

Tatoveringen derimot synes jeg var fryktelig vond. Ville nok ikke gjort det igjen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

'jeg har så innmari lyst på piercing og tatovering! Men problemet mitt er at jeg er innmari pysete! Eller litt pysete, har jo turt å ta piercing i navlen! :) Jeg har nå innmari lyst på piercing i tungå og "nippelen" :P tatovering har jeg og sinnsykt lyst på etter å ha prøvd en del forskjellige fake tatoveringer!

Er det noen som kan fortelle meg hvor vondt dette er! Er lite glad i smerte! :lol:

Og hvor er det dere har tatoveringene deres plassert? Og hva er det dere har tatovert på dere?

Jeg har piercing i nippelen, og i leppa, og nippelen var mest vondt. Men etter ca 6 timer så hadde jeg ikke vondt i det hele tatt, det blødde heller ikke en eneste dråpe.

Uansett om du skal ta piercing eller tattovering så synes jeg at lysten på å gjøre kroppsmodifikasjonen burde være sterkere enn frykten for at det kan være litt vondt, så jeg pleier å si til folk at hvis de er redde for at det skal gjøre vondt, så burde de ikke gjøre det :) Men lykke til like vel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
Gjest Hei :]

Jammen dere! spørsmålet var om dere visste om ett sted hvor man kan kjøpe fake piercing! alt dere svarer er om dere syns det var vondt eller ikke ! x)

Jeg lurer også på hvor man kan kjøpe fake, da jeg ikke får lov til å ta i tunga enda :L

Svar gjerne på kommentar på bloggen min : www.FrBarca.blogg.no :]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...