Gå til innhold

piercing/tatovering


Ra|cer

Anbefalte innlegg

'jeg har så innmari lyst på piercing og tatovering! Men problemet mitt er at jeg er innmari pysete! Eller litt pysete, har jo turt å ta piercing i navlen! :) Jeg har nå innmari lyst på piercing i tungå og "nippelen" :P tatovering har jeg og sinnsykt lyst på etter å ha prøvd en del forskjellige fake tatoveringer!

Er det noen som kan fortelle meg hvor vondt dette er! Er lite glad i smerte! :lol:

Og hvor er det dere har tatoveringene deres plassert? Og hva er det dere har tatovert på dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

'jeg har så innmari lyst på piercing og tatovering! Men problemet mitt er at jeg er innmari pysete! Eller litt pysete, har jo turt å ta piercing i navlen!  :) Jeg har nå innmari lyst på piercing i tungå og "nippelen"  :P tatovering har jeg og sinnsykt lyst på etter å ha prøvd en del forskjellige fake tatoveringer!  

Er det noen som kan fortelle meg hvor vondt dette er! Er lite glad i smerte!  :lol:  

Tungen er det minst smertefulle stedet på kroppen du kan pierce. Brystvorten er det mest smertefulle stedet på kroppen du kan pierce (ja, mer smertefullt enn midt mellom stortærne, og jeg har prøvd begge deler.....). Allikevel; det er en smerte som går over, den er ikke *uutholdelig*, men ganske....tilstedeværende (brystvortepiercing).

Personlig synes jeg piercing i brystvorte er langt penere enn piercing i tunga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :P

Jeg har piercing i navlen, og syntes faktisk det var veldig vondt (i ca. 30 sekund), selv om jeg har relativt høy smerteterskel...! :-? Jeg har hatt piercingen i 5 år, og syns det er kjempefint! :P

Jeg har en tatovering mellom nakken og skulderbladet. Det er en spesiell sol, som de tegnet for meg på Tattoo "sjappa"! Syns ikke det var vondt i det hele tatt! :D

Lykke til!

PS! Det er en tråd et eller annet sted her inne med tips til å finne tattoer på nett....

Dina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tungen er faktisk, som sagt her også, det minst smertefullet stedet å ta. ;) Går midt i mellom to muskler, så du kjenner det ikke engang. :) Vel, isåfall, jeg kjente ingenting, men kommer an på person til person.

Nippelen var det verre med ... :oops:

Har en tatovering på overarmen, og en ca. mellom skulderbladene/nakken. Så venter halsen, og en jeg har designet selv, som jeg skal ha på "brøstkassa". :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yup,tungen var helt greit å pierce,jeg bare følte nålen gå gjernnom men ingen smerte.Smerten kommer dagen etterpå :wink: nei da,det var ikke så farlig heller.

(untatt at jeg vet ikke hvorfor men jeg kastet opp mange ganger dagen etterpå og DET VAR VONDT)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
'jeg har så innmari lyst på piercing og tatovering! Men problemet mitt er at jeg er innmari pysete! Eller litt pysete, har jo turt å ta piercing i navlen! :) Jeg har nå innmari lyst på piercing i tungå og "nippelen" :P tatovering har jeg og sinnsykt lyst på etter å ha prøvd en del forskjellige fake tatoveringer!

Er det noen som kan fortelle meg hvor vondt dette er! Er lite glad i smerte! :lol:

Og hvor er det dere har tatoveringene deres plassert? Og hva er det dere har tatovert på dere?

Har piercing i navelen. Det VAR vondt å ta den men det gikk fort . Nå er det kult :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tungen er faktisk, som sagt her også, det minst smertefullet stedet å ta. ;) Går midt i mellom to muskler, så du kjenner det ikke engang. :) Vel, isåfall, jeg kjente ingenting, men kommer an på person til person.

Nippelen var det verre med ... :oops:

Tunga gjorde ikke vondt i det jeg tok den (kjente ingen ting), men etterpå var det helt for jævlig. Tunga hovna opp så den pressa på bolten jeg hadde satt på - og den var brei!! Brystvorta fikk jeg betennelse i. Over med denne perioden av mitt liv - heldigvis - , men sitter igjen med div ulekre arr...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var det helt for jævlig. Tunga hovna opp så den pressa på bolten jeg hadde satt på - og den var brei!!

Det er sånn det er å pierce tungen. Tungen VIL hovne opp og kjennes ut som en indrefilet i munnen i en ukes tid, kanskje så mye som to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 år senere...
Gjest Nishiki
Tungen er det minst smertefulle stedet på kroppen du kan pierce. Brystvorten er det mest smertefulle stedet på kroppen du kan pierce

Jeg syntes den i tunga var vannvittig vond. Var hoven i to uker og smertefull nesten en måned.

Den i brystvorta var ikke vondt i det hele tatt.

Så det er jo litt forskjell fra menneske til menneske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Fantabulous_kitten~

Heija!

Jeg har hatt piercing i tungen, labrett, vertikal labrett og navlen. Alle er tatt ut, men jeg har lyst på nye :o)

Også har jeg tre tattoveringer. En bak på hoften, som forestiller en sittende katt. Og på brystet har jeg navnene til pusene mine. Etterhvert skal de på brystet bygges på. Senere skal jeg få forlovelses- og bryllupsdato i nakken :o)

Jeg syns ikke noe av det har gjort så vondt, men navnetattoveringene var vonde. Føltes som hun skrapte inn til beinet..... Men de var absolutt verdt det da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Spørs jo hva slags tatovering du skal ta og hvor.

Er det en liten tatovering så går det så fort at du klarer å holde ut samme hva. Er den en større tatovering på et følsomt sted så er det mer individuellt. Noen klarer 5 - 6 timer andre bare en time.

Selv ligger min grense på +/- 3.5 timer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er tull og si at tunga er det stedet som er minst smertfullt, det varierer som andre har sagt fra person til person. jeg synes selve stikket var vondt, men hadde ikke noe vondt etterpå.hadde i brynet og det stikket kjente jeg så vidt.

hvis du er redd for smerte mtp tattis finns det bedøvelses krem som nå er mulig og kjøpe reseptfritt på apoteket, og det er selvfølgelig en endeløs diskusjon hvorvidt dette er bra eller ei.

ellers så er det visstnok minst vondt å tattovere på steder man har mye kjøtt som rumpe pupper osv. jeg har en på innsiden av håndleddet og det var satans vondt, ihvertfall nederst, så der blir det bedøvelses krem neste gang. også hjelper det visst å spise mye sjokolade før du skal tattovere deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest dixie i.i

Jeg har en tattis (kinesisk tegn, tatt da jeg var ung....) nedenfor bikinilinjen, denne var ikke vond i det hele tatt (er ganske liten, så området ble likosm "bedøvd" eller noe etterhvert føltes det sånn..)

Også har jeg ett latinsk sitat i en bue over hoftebeinet. Denne var til tider litt ubehagelig, særlig da han tattoverte "på" beinet. Også var det ett nytt sted hele tiden, så fikk ikke den "bedøvde" følelsen... Men ikke vondt vondt synes nå jeg. Hadde en veninne jeg kløyp i armen jeg... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Alle jeg har snakket med sier at å ta piercing i tunga ikke kjentes. Vel for min del var det det mest smertefulle stedet å pierce, men dette er selvsagt individuelt. Brystvorta var mye mindre vondt for min del

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Gjest Gjest_Guest_*

Tja smerte kommer jo an på person til person. Men jeg tok nylig en i forhuden til klitten og det var mer det at jeg skvatt, og hadde lite problemer med den de følgende dagene (til tross for at jeg red hesten min).

Ellers har jeg en tatovering på foten. Altså oppå fotbladet liksom. Det er visst en av de vondere stedene, spesielt siden huden er så tynn og så er det rett ned på bein og sener. Men det var ikke så vondt at jeg ikke holdt ut, og det er bare TOTALT verdt det.

Så ikke vær pysete med tanke på smerte, hvis du virkelig vil ha det, så hva er noen sekunder til i verste fall noen uker med smerte (det varer jo ut livet, tattis ihvertfall).

PS. Er også selv keen på nippern! Men får spare litt penger først, stedet jeg drar koster litt, men så er de til gjengjeld KJEMPEflinke og ikke minst veldig profesjonelle! (Pinpoint-piercing.no)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tok piercing i tunga en gang, og det er nok fra person til person, men for meg føltes det som hele helv..... stod opp og tok bosted i munnen min, tunga hovnet opp som bare det, og det var få som forstod hva jeg prøvde å si, og det var sinnsykt smertefullt i lange tider etter det.. Men for all del, tror du at du klarer å takle eventuelle taleproblemer i 14 dager og dødsmerter i 40 dager så er det ikke noe problem, man overlever jo som oftest :ler:

Når det kommer til tatovering, så var jeg på tattoo sjappe i helgen der jeg så min 60 år gamle mor tattovere seg, og hun er redd for alt som kan gjøre litt vondt en gang. Tenkte for meg selv at dette kom til å bli litt av en opplevelse både for henne og tattovøren, men neida.. Hun merket ingenting hun, i følge henne! Tatoverte et temmelig stort motiv på skulderbladet ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest smudger
Hei! tongue.gif

Jeg har piercing i navlen, og syntes faktisk det var veldig vondt (i ca. 30 sekund), selv om jeg har relativt høy smerteterskel...! :-? Jeg har hatt piercingen i 5 år, og syns det er kjempefint! tongue.gif

Jeg har en tatovering mellom nakken og skulderbladet. Det er en spesiell sol, som de tegnet for meg på Tattoo "sjappa"! Syns ikke det var vondt i det hele tatt! biggrin.gif

Lykke til!

PS! Det er en tråd et eller annet sted her inne med tips til å finne tattoer på nett....

Dina

Hvor er den tråden om finne tips om tattoer på nettet? kan noen hjelpe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har piercing i tungen, som jeg har hatt i 3 år, og den gjorde ikke vondt å ta. Samme dag og de 3 neste dagene spiste jeg bare suppe osv, og suttet på isbiter konstant. Dette holdt smertene borte, men tunga hovnet fortsatt opp da, men etter 4-5 dager var den normal igjen.

Har hatt i navlen 2 ganger. Første gang tok venninnen min på meg i 10. klasse og det var VONDT, men det var fordi hun tok mange hull og stakk feil, og prøvde å presse inn en for tjukk bolt osv. Hun brukte en time. Skjønner ikke at jeg orka:P Andre gang tok jeg i studio og det merket jeg ikke noe til. Men begge ble betente og grodde ut da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes den i tunga var vannvittig vond. Var hoven i to uker og smertefull nesten en måned.

Den i brystvorta var ikke vondt i det hele tatt.

Så det er jo litt forskjell fra menneske til menneske.

Har du bare i den ene brystvorten? For det er forskjell på hvilken pupp du tar i.. Jeg tok først i den ene, og syntes det ikke var noe vondt i det hele tatt... Og skulle jo derfor også ta i den andre.. men Fy f.. det gjorde noe sinnsykt vondt! Forskjellig hjernedel som reagerer forskjellig på hvilken side du tar i vist fikk jeg høre etterpå..

Ellers er det veldig opp og ned hvordan folk reagerer med smerte ol. på tatoveringer. Har hatt venninner som har fått sinnsykt vondt i tunga av piercing der, hovnet skikkelig osv.. Jeg synes ikke den var ille.. Vi har alle så forskjellig begrep på hva som er skikkelig smerte! Har tatt piercinger på X antall steder... Og mange tror jo at fks. klitoris må være fryktelig vondt å ta i, men er ikke det verste stedet det altså ;)

Ellers så råder jeg deg til å tenke deg skikkelig nøye gjennom hva du tatoverer og piercer.. Jeg tok tattoveringer i ganske ung alder... å guuud som jeg angrer!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...