Bertha Skrevet 15. august 2003 #21 Del Skrevet 15. august 2003 Endelig en tråd som virkelig varmer! Var litt deppa i sted, men det hjalp med en gang jeg så alle disse flotte smilene. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 15. august 2003 #22 Del Skrevet 15. august 2003 lavendel er min favoritt :kysse: selvom hun alltid mobber meg vet jeg at hun ikke mener det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesol20 Skrevet 15. august 2003 #23 Del Skrevet 15. august 2003 KOSEMOSE-KLEM til alle brukerne! :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 15. august 2003 #24 Del Skrevet 15. august 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pandura Skrevet 15. august 2003 #25 Del Skrevet 15. august 2003 Velkommen skal dere være, alle nye brukere, bruk Kg med sunn fornuft, så får dere se alle de gode og positive sidene som gjør at vi er her så ofte som vi er!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vega Skrevet 15. august 2003 #26 Del Skrevet 15. august 2003 Det som er så bra med Kg - ekstra bra, mener jeg - er at forumet får meg til å drite i husarbeid... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zirine Skrevet 16. august 2003 #27 Del Skrevet 16. august 2003 Hvorfor all denne snakken om positivitet? Hvis ikke jeg kan være her og være pisst fra tid til annen, så si ifra med en gang. Da stikker jeg. Faen, jeg hater at alle SKAL være så jævlig glad bestandig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 16. august 2003 #28 Del Skrevet 16. august 2003 Zirine, rolig nå. Å være glad er en deilig følelse. Kan vi være positive og glade i dag også :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Skrevet 16. august 2003 #29 Del Skrevet 16. august 2003 For en koselig tråd. Ønsker alle kg brukere en riktig god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 16. august 2003 #30 Del Skrevet 16. august 2003 Det som er så bra med Kg - ekstra bra, mener jeg - er at forumet får meg til å drite i husarbeid... .. og alt annet jeg ikke har lyst til å gjøre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zirine Skrevet 16. august 2003 #31 Del Skrevet 16. august 2003 Zirine, rolig nå. Å være glad er en deilig følelse. Kan vi være positive og glade i dag også :hoppe: okei da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siri Skrevet 16. august 2003 #32 Del Skrevet 16. august 2003 Synes dette var en koselig tråd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Atacand Skrevet 16. august 2003 #33 Del Skrevet 16. august 2003 Vi trenger slike tråder etter all rabalderet det har vært på Kg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 16. august 2003 #34 Del Skrevet 16. august 2003 Har det bra idag! Er hjemme alleine med god mat fra frysa, kald Fanta, KG og mye bra musikk på radioen. Snart, snaaaart er det kose-dyna-tid! Ha en god kveld'a, dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dorian Skrevet 16. august 2003 #35 Del Skrevet 16. august 2003 *kose-kose-tråden* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå