Miew Skrevet 15. august 2003 #1 Del Skrevet 15. august 2003 Hipp Hurra for Kvinneguiden som den siste tiden har økt antallet brukere og sidevisninger! Det betyr at det er mye liv og interesse for siden her inne! :blunke: La oss se bortifra alt det "tragiske" som har foregått her inne, og la oss fokusere på alle de positive tingene/brukerne!! I denne tråden skal vi holde oss langt unna spydigheter...ok? La oss si noen positive ord om de andre brukerne, spre litt glede og morsomheter, dere vet, positivitet ! :blunke: :kysse: Sandman; dine billedskjønne avatarer får meg alltid til å smile/glise, hehe :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 15. august 2003 #2 Del Skrevet 15. august 2003 Miew ; det var flott at du lagde denne tråden ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 15. august 2003 #3 Del Skrevet 15. august 2003 Skusla sa det så utrolig bra i en annen tråd: har aldri spurt om noe er inne uten å få svar! (fritt sitert) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 15. august 2003 #4 Del Skrevet 15. august 2003 Det er KJEMPEFINT med positive tråder!!! :D Jeg tror at om alle bidrar med godt humør og en positiv innstilling, så vil KG fortsatt være et kjempefint sted å være for oss alle! HURRA FOR KG OG FOR MANGE FLOTTE, INTERESSANTE OG POSITIVE BRUKERE!!! :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vega Skrevet 15. august 2003 #5 Del Skrevet 15. august 2003 Veldig fin tråd. Alle her inne er bare mennesker og har sine feil, ingen er fritatt - rent bortsett fra det - så er det mest positivt å spore. Supert med nye brukere også - og det beste med det - de blir her... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Candyfloss Skrevet 15. august 2003 #6 Del Skrevet 15. august 2003 Jepp, jepp, jepp. Finfin tråd. :D Kult med nye brukere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miew Skrevet 15. august 2003 Forfatter #7 Del Skrevet 15. august 2003 Ja, jeg får vel si det, da; Velkommen skal dere være, alle nye brukere, bruk Kg med sunn fornuft, så får dere se alle de gode og positive sidene som gjør at vi er her så ofte som vi er!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 15. august 2003 #8 Del Skrevet 15. august 2003 Koselig tråd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 15. august 2003 #9 Del Skrevet 15. august 2003 DET ER FREDAG!! Det må vel regnes som positivt vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 15. august 2003 #10 Del Skrevet 15. august 2003 DET ER FREDAG!! Det må vel regnes som positivt vel? OH YES! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 15. august 2003 #11 Del Skrevet 15. august 2003 OH YES! Ja! Fredag! Øl!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 15. august 2003 #12 Del Skrevet 15. august 2003 d e freda god helg da jenter :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miew Skrevet 15. august 2003 Forfatter #13 Del Skrevet 15. august 2003 JA, det er fredag! I morgen er det LØRDAG, så Søndag, så mandag...så..uh... MEN NÅ ER DET HELG!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 15. august 2003 #14 Del Skrevet 15. august 2003 Får jeg være med å feire :oops: Slenger meg med jeg. P A R T Y Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. august 2003 #15 Del Skrevet 15. august 2003 ....du får vente til freddan!!! :D Kjempekorselig tråd. Synes at hele KG er en drøm om dagen med masse greie og hærlige mennesker. Og så må jeg få si hvor flott at jeg er her inne å skaper et så harmonisk og hærlig miljø........ *øh..var det for mye selvskryt nå??????* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krølltoppen Skrevet 15. august 2003 #16 Del Skrevet 15. august 2003 Kan jeg få være med også? Koser meg her jeg skjønner dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 15. august 2003 #17 Del Skrevet 15. august 2003 Skusla Takker... :D KG er som regel verdens beste plass å være.... Hurra for denne tråden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lavendel* Skrevet 15. august 2003 #18 Del Skrevet 15. august 2003 For en fin tråd! God Helg allesammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miew Skrevet 15. august 2003 Forfatter #19 Del Skrevet 15. august 2003 Kan jeg få være med også? Koser meg her jeg skjønner dere! JA! Velkommen med på positivitetsbølgen! ALLE er velkommen med positive ting...negative ting/spydigheter og lignende blir slått hardt ned på, hehe P O S I T I V T! Noe annet dere gleder dere over? Jeg gleder meg til at det snart er jul!! (Jeg er en av dem som savner vinteren, hehe) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 15. august 2003 #20 Del Skrevet 15. august 2003 :kysse: :kysse: :kysse: :kysse: disse er til alle koselige KG-brukere. Ha en fortreffelig helg! Anna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå