Gjest Fisk Skrevet 14. oktober 2009 #1 Del Skrevet 14. oktober 2009 Som overskriften sier, så lurte jeg på hvordan Dolce & Gabbana uttales! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Ellen_* Skrevet 14. oktober 2009 #2 Del Skrevet 14. oktober 2009 Uten at det er noen fasit, så uttaler jeg det "Dolc' e gaba'na" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 14. oktober 2009 #3 Del Skrevet 14. oktober 2009 (endret) Som overskriften sier, så lurte jeg på hvordan Dolce & Gabbana uttales! Dette er vel italiensk, vil jeg anta. Det har jeg i grunnen ikke tenkt så mye over. Jeg uttaler det i hvert fall Dåltsje e Gabbana, med trykket på første stavelse i det første ordet og andre stavelse i det andre ordet. I vanlig snakketempo blir det Dåltsj'e Gabbana. Endret 14. oktober 2009 av Belladonna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_meg_* Skrevet 21. oktober 2009 #4 Del Skrevet 21. oktober 2009 OT, men mamma trodde det var Dåltsje å grabbarna Gjett om hun har fått høre det mange ganger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå