Gjest Gjest_maja_* Skrevet 23. oktober 2009 #21 Del Skrevet 23. oktober 2009 Utrolig festlig å lese igjennom denne tråden! Trådstarter har rett. De aller fleste jenter er slik. Derfor holder jeg meg unna typiske jentegjenger slik at jeg slipper det. Det finnes noen unntak skjønner du=) Jeg lider nok litt av dette syndromet jeg også, men i veldig mye mindre grad enn de aller fleste andre. Heldigvis. =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal kvinne Skrevet 23. oktober 2009 #22 Del Skrevet 23. oktober 2009 men i veldig mye mindre grad enn de aller fleste andre. Heldigvis. =) mmmmmmmmmmmmmhmmm......... Til du andre: jeg er ikke søstra hans, jeg er hans kvinnelige alter ego. Slå den du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marlo Skrevet 23. oktober 2009 #23 Del Skrevet 23. oktober 2009 http://www.anvari.org/fun/Gender/Proof_tha...s_are_Evil.html Finnes bevis på nettet at jenter virkelig er onde! Jeg er selv jente, forbanna ond og stolt av det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal kvinne Skrevet 23. oktober 2009 #24 Del Skrevet 23. oktober 2009 http://www.anvari.org/fun/Gender/Proof_tha...s_are_Evil.html Finnes bevis på nettet at jenter virkelig er onde! Jeg er selv jente, forbanna ond og stolt av det Yaayyy, vintage internett! Nå kom de gode minnene fra 1998 tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ethereal Skrevet 24. oktober 2009 #25 Del Skrevet 24. oktober 2009 (endret) Jeg ser, jeg ser... Jeg er visst kommet på en feil klode! Her er så underlig... Srsly. Endret 24. oktober 2009 av Ethereal Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest A. Caron Skrevet 25. oktober 2009 #26 Del Skrevet 25. oktober 2009 mmmmmmmmmmmmmhmmm......... Til du andre: jeg er ikke søstra hans, jeg er hans kvinnelige alter ego. Slå den du. Står du og pisser også da kanskje? Får litt sånn bryggesjauer-feeling av det du skriver, og det er ikke akkurat feminint for å si det sånn. Sjøl hater jeg steintøffe, ultramaskuline, feilprogrammerte "roboter" med kvinnelige former, og nøler ikke ett sekund med å røske ut "E-prom`en", om de skulle finne på å la testosteron-sprenget gå ut over meg. Da blir de bare stående og stirre tomt ut i lufta med kjeften på vidt gap. Ganske komisk egentlig de gangene dette skjer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal kvinne Skrevet 26. oktober 2009 #27 Del Skrevet 26. oktober 2009 Nei, jeg sitter, syns det er så kjekt skjønner du. Jeg vet ikke hva du babler om, men vær klar over at jeg driter i om du syns jeg er feminin eller ei. Du er tross alt en mann som bruker fritida si på kvinneguiden. Skulle ikke forundra meg om du sitter og tisser du óg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest A. Caron Skrevet 26. oktober 2009 #28 Del Skrevet 26. oktober 2009 Nei, jeg sitter, syns det er så kjekt skjønner du. Jeg vet ikke hva du babler om, men vær klar over at jeg driter i om du syns jeg er feminin eller ei. Du er tross alt en mann som bruker fritida si på kvinneguiden. Skulle ikke forundra meg om du sitter og tisser du óg. Hehe, fortsetter i samme leia ser jeg... Underholdende Er mann ja, og stikker innom KG fra tid til annen, for å diskutere, kverulere og innimellom kjefte litt på hunkjønn som har "selvrealisert" seg vekk fra alt man forbinder med normal kvinnelighet. I grunn og bunn er det jo meget komisk å fyre opp slike feilkobla "supah-babes", omtrent som å holde hendene fast på en trassig femåring, mens denne hyler, skriker og tramper i bakken uten at det hjelper det spøtt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pace Skrevet 27. oktober 2009 #29 Del Skrevet 27. oktober 2009 Det eneste som er feil med det første bildet er at kvinner ikke koster penger mer siden de tjene ca like mye som oss gutta nå. Men da var de onde før da :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå