Gå til innhold

Jenter er onde

Gjest Fancy Face

Anbefalte innlegg

Gjest Fancy Face

%5burl=http://malebastards.blogg.no%5dHentet%20fra%20www.malebastards.blogg.no" target="_blank">http://i37.tinypic.com/243rqu0.jpg

Hentet fra www.malebastards.blogg.no://http://i37.tinypic.com/243rqu0.jpg[...stards.blogg.no

Jeg tror nemlig at alle jenter innerst inne er onde skapninger forkledd med pupper , langt mykt hår og skinntights. Egentlig har dere horn også , men det er det ingen av oss gutter som har lagt merke til ennå , siden vi er så sykt opptatt med å se på andre ting på disse herlige kroppene. Bortsett fra meg da , som faktisk har klart å lure blikket nøyaktig en liten halvmeter opp fra puppekløfta og lagt merke til disse utvekstene som ingen har sett før. Jeg har alltid hatt mine mistanker så nå er jeg ganske stolt igrunn, at det var akkurat JEG som skulle klare å gjennomskue dere ALLE SAMMEN en gang for alle.

Alle har vel sett eller lest filmen/boka om Narnia , ett prakteksempel på at dere kvinner i bunn og grunn er onde. Mens vi gutter og Aslan (løven) er de snille som forsøker å redde verden. Det er nok ikke sånn kjempetilfeldig at hunkjønnet ble tildelt retten til å være heks , dere passet rollen rett og slett utmerket. Alle de onde egenskapene til heksa , de hadde dere på rams og da var igrunn ikke valget vanskelig. Så da fikk vi guttene nøye oss med rollen som å være Jesus og Aslan, ja rett og slett gå rundt å være snille , redde jorden å gi mat til de fattige.

Mange sier at man skal ikke ta hverken filmer , bøker eller kristendommen seriøst. Og det er helt greit det , fordi jeg har drøssevis med andre eksempler til dere onde skapninger som syns det jeg kom med rett og slett ble for dumt. En gang så var jeg faktisk på slikt ett ''jentevorspiel'' (dog veldig ufrivillig) og det var litt av en opplevelse skal jeg si deg. Welcome to the darkside.

Jeg har nemlig ALDRI hørt så mye stygge ord , drittsnakk , baksnakking, mobbing og jantelov i HELE mitt liv. Fy så slemme dere er, her holdt man virkelig ikke tilbake på kruttet. Herregud hvem er det hun tror hun er? Jævla fitte altså , hun tror hun er bare sååå pen. Hun er jo ikke litt fin engang. Se på hu bimboen der a. Hadde ikke hu hatt de puppene der så hadde hun vært ukyssa fremdeles. Skal vedde på at hu hora der har ligget med halve byen. Og slik fortsatte det , i TIMESVIS! Sladder , baksnakking og mobbing over en lav sko.

Heldigvis så ble nå denne klokka tolv etterhvert , og da skulle vi ENDELIG ut på byen og ha det GØY. Nok sure miner nå folkens , nå drar vi opp smilebåndet og går ut og har det fantastisk morsomt. Og joda , vistnok så hadde vi det gøy , men dette dritsnakket tok liksom aldri helt slutt. Hver gang det stod en langbent, blond, velsminka jente i baren , med over gjennomsnittet store pupper så satt de der og himla med øynene i kor. Se på hun hora der a , hvem faen tro HUN at hun er? Da hadde jeg igrunn veldig lyst og si , hør her kvinnekrek , så skal jeg fortelle deg hvem den jenta er. Jo det er en over gjennomsnittet pen jente , som du/dere misunner så JÆVLIG at dere nesten sprekker. Dere kunne dødd for å være hun for en dag.

Men det sa jeg jo ikke da , jeg er jo tross alt gutt , vi er snille og gjør ikke slikt :)

Ellers vil jeg benytte anledningen til å hilse til ALLE dere jenter som er medlem av ottar , dere uten selvironi og dere jenter som bare HATER gutter om dagen. Smile baby smile!

-Martin-

------------------------------------------------------------------

Noen som kjenner seg igjen i dette litt dårlige men fremdeles litt sanne provokasjonsforsøket?

IMG-tagger fjernet.

vimse-mod.

Endret av vimse
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest milkyway

prøv å sitte på cafe ca hver dag med en jentegjeng som faktisk kaller seg selv KÅNE-KLUBBEN! :ler: Blir helt dårlig av alt dramaet. Verste er at jeg sikkert kan være like ille selv, siden jeg er jente, men et sted går grensen og jeg blir direkte kvalm og får en vond følelse i magen av at en persons liv (personen er så klart ikke der) skal være hovedemne for skravlegjengen. Også er det mange som liker å spe på litt ekstra som de har funnet på selv ;) Fy faen. på tide med en oppvask og/eller selv-utstøtelse fra gruppen.

Takk for at du minte meg på dette :D

(seriøst)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig har dere horn også , men det er det ingen av oss gutter som har lagt merke til ennå , siden vi er så sykt opptatt med å se på andre ting på disse herlige kroppene.
Noen jenter har horn, det er de som har stort hår og er ivrigst med tuperings-kammen. :nigo:

En gang så var jeg faktisk på slikt ett ''jentevorspiel'' (dog veldig ufrivillig) og det var litt av en opplevelse skal jeg si deg. Welcome to the darkside.

jentevors = darkside, :jepp:

Jenter drar hverandre opp, og skal være morsomst /verst mulig på andres bekostning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_damen_*

Da hadde jeg igrunn veldig lyst og si , hør her kvinnekrek , så skal jeg fortelle deg hvem den jenta er. Jo det er en over gjennomsnittet pen jente , som du/dere misunner så JÆVLIG at dere nesten sprekker. Dere kunne dødd for å være hun for en dag.

Hehe..det skulle du ha sagt!Da hadde det blitt stille :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor SA du ikke noe TS? Alle gutter er så pysete altzzzz

Nei men seriøst, unge mennesker er usikkre på seg selv, og smårips utsettes for kroppspress overralt. I reklame, blad, tv, så ser man perfekte damer. Det er ikke rart de småripsene er usikkre på seg selv.

Desse jentene du henger med er nok bare umodne, og det er nok du også ettersom du tror du kjenner alle kvinner i hele verden basert på de 5 i din lille vennegjeng. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja for guttefååårs er bare så mye bedre. Ikke bad taste i det hele tatt, neida, aldri. Skikkelig gøy å åpne ølen med tenna og ha rapekonkurranse, oh yes please.

Gutter baksnakker ALDRI hverandre. Blir ALDRI uvenner.

Og det har AAAALDRI skjedd at gutter har slåss. Det skjeer AAAALDRI at gutter starter bråk med andre gutter på byen bare fordi de er fulle og dumme.

Neida. Nepp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest waco
Ja for guttefååårs er bare så mye bedre. Ikke bad taste i det hele tatt, neida, aldri. Skikkelig gøy å åpne ølen med tenna og ha rapekonkurranse, oh yes please.

Gutter baksnakker ALDRI hverandre. Blir ALDRI uvenner.

Og det har AAAALDRI skjedd at gutter har slåss. Det skjeer AAAALDRI at gutter starter bråk med andre gutter på byen bare fordi de er fulle og dumme.

Neida. Nepp.

Det har aldri skjedd at to gutter har sloss dersom det ikke har vært en jente der.

Alle kvinner drømmer om å være penere enn andre jenter, - se hvor mange som melder seg til frøken norge hvert år!!!

Idolet til kvinner er den onde stemoren i snøhvit, - som vil være vakrere enn alle andre! Å være penere enn andre, - det er det eneste kvinner tenner på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har aldri skjedd at to gutter har sloss dersom det ikke har vært en jente der.

Dette er feil, og det VET du godt. Hallo. Kom ikke her og kom her. Liksom.

Gutter voldtar og dreper og er slemme mot dyr. Og så vil dere bare ha større muskler og lengre tiss enn andre gutter. Det er forresten grunnen til at dere alltid skal slåss også. Møkkamenn. :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud så lavpanna denne diskusjonene ble. De fleste kvinnene her drar vel på smilebåndene og tror de er kule når de får slike stempel som dette.

Jenter forsøker å ta etter oss gutter hele tiden. De har begynt å slåss, og de begynner til og med med snus. Hva leker dere egentlig? Hvorfor er dere så opptatt av å være matcho?

Er så dumt når man ser jenter med snus. Eller jenter som truer med vold. Blir bare å jeg humrer. Gutter forsøker ikke bli jenter, men jenter forsøker å bli gutter. Likevel påstår dere at dere er frigjorte og selvstendige sterke kvinner :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest brutal kvinne
Herregud så lavpanna denne diskusjonene ble. De fleste kvinnene her drar vel på smilebåndene og tror de er kule når de får slike stempel som dette.

Jenter forsøker å ta etter oss gutter hele tiden. De har begynt å slåss, og de begynner til og med med snus. Hva leker dere egentlig? Hvorfor er dere så opptatt av å være matcho?

Er så dumt når man ser jenter med snus. Eller jenter som truer med vold. Blir bare å jeg humrer. Gutter forsøker ikke bli jenter, men jenter forsøker å bli gutter. Likevel påstår dere at dere er frigjorte og selvstendige sterke kvinner :skratte:

jenter slåss ikke, vi bare dasker hverandre litt. Og så gråter vi etterpå og blir venner igjen på facebook.

Hvem har bestemt at menn har enerett på snus? Typisk menn å hevde noe sånt. SÅNN DRIVER DERE ALLE SAMMA. Bare går gjennom livet og skriker "min! min! min!". Helt fra dere lærer å snakke.

Gutter prøver å bli jenter hele tiden. Det er derfor dere har begynt å bruke ansiktskrem og ørepynt. For ikke å snakke om menn som kler seg i dameklær og får ståpikk av det.

Mest typisk av alt er at dere sitter på kvinneguiden og sprer mannligheten ut som en vond lukt.

FYSJOM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jenter slåss ikke, vi bare dasker hverandre litt. Og så gråter vi etterpå og blir venner igjen på facebook.

Hvem har bestemt at menn har enerett på snus? Typisk menn å hevde noe sånt. SÅNN DRIVER DERE ALLE SAMMA. Bare går gjennom livet og skriker "min! min! min!". Helt fra dere lærer å snakke.

Gutter prøver å bli jenter hele tiden. Det er derfor dere har begynt å bruke ansiktskrem og ørepynt. For ikke å snakke om menn som kler seg i dameklær og får ståpikk av det.

Mest typisk av alt er at dere sitter på kvinneguiden og sprer mannligheten ut som en vond lukt.

FYSJOM.

Menn som bruker sminke og ørepynt er dressert for kvinner, av kvinner. Ekte menn hater bare kvinner og bryr seg ikke om hva dere mener

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Menn som bruker sminke og ørepynt er dressert for kvinner, av kvinner. Ekte menn hater bare kvinner og bryr seg ikke om hva dere mener

Og du er på Kvinneguiden fordi...........? :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal kvinne

ååååå, så sinna mann! Å SÅ SINNA! ÅÅÅÅ så sinna!

Det er helt åpenbart at du bryr deg. Helt åpenbart og veldig patetisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååååå, så sinna mann! Å SÅ SINNA! ÅÅÅÅ så sinna!

Det er helt åpenbart at du bryr deg. Helt åpenbart og veldig patetisk.

er du søstra til brutal mann?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...