Gå til innhold

Matvraket skal bli helomvendt

Matvraket

Anbefalte innlegg

:klem: til deg! Pass på dge selv, nå da! Jøjemeg, du er så flink. Håper jeg blir så flink en dag.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:klem: til deg! Pass på dge selv, nå da! Jøjemeg, du er så flink. Håper jeg blir så flink en dag.

Tusen takk Pingting..Føler meg ikke så flink om dagen! Lite trening og mye sitting på jobb igjen, dessuten er jeg skikkelig misfornøyd med kroppen om dagen. Synes magen buler mer ut enn inn!!!

Men her er jeg..Er på jobb? Jobb tenker dere, var det ikke der det var STENGT på kg..Å jooooda, men jeg fant smutthullet!!! Skal ikke ha noe av det der gitt..Men skal ærlig innrømme, jeg tørr ikke bruke store deler her inne og hvertfall ikke hvis det er heelt åpenbart. Men å ta fra meg KG det skulle de aldri ha gjort :skratte: Hehe... så her er jeg:)

Blir shopping etter jobb idag,f år fylle opp kjøleskapet litt...Skal nok bli en utfodring for har drømt om peanuttsmør de siste dagene.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

YES - Matvraket er tilbake :sol:

Blir shopping etter jobb idag,f år fylle opp kjøleskapet litt...Skal nok bli en utfodring for har drømt om peanuttsmør de siste dagene.......

Les dette:

http://bedreviteren.blogg.no/1236284108_er...r_ja_eller.html

Peanøttsmør behøver ikke være usunt! Jeg er enig med det vedkommende skriver i den bloggen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja se der ja......!! matvraket skal kjøpe peanuttsmør ja;=) Godt skrevet. poteter er ok men pommes frites er NEI!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja se der ja......!! matvraket skal kjøpe peanuttsmør ja;=) Godt skrevet. poteter er ok men pommes frites er NEI!

Vel og merke økologisk peanøttsmør!

Jeg unner meg den vanlige varianten innimellom og jeg da... Alt med måte! Så lenge jeg ikke spiser det hver dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De hadde ikke peanuttsmør økologisk i butikken:( Og ikke gadd jeg å løpe strikkball mellom butikkene når jeg ikke tok bilen!!! Så det ble vanlig!!!! *oh no hva har jeg gjort* Stod og ventet på min kjære i 40 minutter!!!!!! utenfor butikken!!!!! Så rimelig teit ut der jeg blomstra, men orket rett og slett ikke gå hjem med sååå mange tunge poser!

Til helgen skal det trenes! skjerpings all the way!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, peanøttsmør er GODT! Liker særlig den dobbelsyndige varianten jeg da, med peanutbutter&jelly.

Urk, så kjedelig å vente i 40 (!) minutter da! Da hadde jeg gått på veggen tror jeg. Fant du på noe rart for å underholde deg selv? :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De hadde ikke peanuttsmør økologisk i butikken:( Og ikke gadd jeg å løpe strikkball mellom butikkene når jeg ikke tok bilen!!! Så det ble vanlig!!!! *oh no hva har jeg gjort* Stod og ventet på min kjære i 40 minutter!!!!!! utenfor butikken!!!!! Så rimelig teit ut der jeg blomstra, men orket rett og slett ikke gå hjem med sååå mange tunge poser!

Til helgen skal det trenes! skjerpings all the way!

what? Matvraket går amok i butikkene og hamstrer mat? hehe... bra din kjære kom og hjelp deg med posene.. vet hvor slitsomt det der er.. føles ikke som trening heller, bare belastende.

Og ja.. peanøttsmør er digg.. tror nesten det blir favorittpålegget.. iallfall et av dem. (Roastbeef er jo også godt...) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og ja.. peanøttsmør er digg.. tror nesten det blir favorittpålegget.. iallfall et av dem. (Roastbeef er jo også godt...) hehe

Jeg tror ikke man skal prøve å kombinere de to! :spy:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er merkelig med det, men peanuttsmør er ikke mitt favorittpålegg altså........Det bare hender innimellom at jeg fyser skikkelig på det, også går det fort over! Jeg er ikke som samboeren min lissom, han sitter og spiser peanuttsmør fra boksen med skje!!!!!! :popcorn: Jaaaaa roastbiff med løk og majones! mmmmmmm det er nok det beste jeg kan få også! Med loff!!! mmmmmmmmmmm.......

Hamstra ikke så mye mat altså, men skal ha middagsselskap imorgen, slik jeg skrev tidligere i bloggen. Blir grillspyd med maange varianter (også kylling - litt sunnere varianten) Innbiler meg at grillspydene er litt sunne. Det blir kylling, paprika, champion, løk, mais og villris med soya (og saus til de som vil ha) Til dessert serveres det fruktcoctail med tress is til de som vil ha og SANS is til de litt sunnere. Den er forresten veldig god den sans isen med kun 4 % fett. Også måtte jeg kjøpe inn brus (ikke til meg selv, men må jo lissom servere litt brus til de andre) Det ble fort tungt og da orket jeg rett og slett ikke å gå den laaange veien hjem.

Tenkte jeg skulle sette i gang med grillspydene idag, gjøre dem istand og legge dem i marinade over natten...Men alt er litt tiltak, er så sliten :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:huh: Men... peanøttsmør med skje... Det setter seg jo bare fast i ganen! Nei det blir for mye av det gode altså :ler:

Den sans-isen har jeg kikket litt på jeg og, men så har jeg ikke turt å prøve den enda. Er liksom så utrolig vanskelig å vite hvilke lettere produkter som smaker godt og hvilke som smaker ræ***. Husker sans hadde en yoghurt med druer eller noe sånt for noen år siden, den var FÆL!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :kaffekopp: Fredag!!! finally! Detta har vi venta på sååå lenge, ja sååå lenge:)

Er frisk og rask på jobb (er jo fredag) :skratte: Skal holde ut noen timer her, til tross for at jeg må gjennom fredagslunsjen med fristelser idag!!!! Også er det middagsselskap i kveld.

Skikkelig bad hairday idag, det står i alle kanter :fnise: Men noen dager må jo bare være sånn! Typisk! Rart med det...

Ja peanuttsmør med skje er langt fra noe godt, men skal love deg det var godt på brødskiven idag ja..Mmmm....men unnet meg selv bare en skive. Idag er det medbrakt lunsj for min del, og den er sunn! Kjøpte også inn en ny dose med grønn te i går, så det har jeg stående på jobb.....Ps: han spiser hapå og sjokoladepålegg med skje også...Han er litt rar ja, skal ikke legge det under en stol. :finse:

Tror jeg reagerer litt på brød, merker at det samler seg (jepp dette er litt ufyselig, så orker du ikke det så tidlig på morgenkvisten så slutt å les her) slimkuler i halsen...Dette skjedde etter jeg begynte i jobb igjen. Og etter jeg begynte i jobb igjen, ble det slutt på havregrøt om morningen, og det ble erstattet med brød...Er eneste grunne jeg kan komme på..

Ha en fin dag jenter:=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må skryte litt av meg selv...

til lunsjen idag ble det servert is med kjeks, nonstop og peanøtter...Og matvraket spiste......INGENTING....NADA....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg reagerer litt på brød, merker at det samler seg (jepp dette er litt ufyselig, så orker du ikke det så tidlig på morgenkvisten så slutt å les her) slimkuler i halsen...Dette skjedde etter jeg begynte i jobb igjen. Og etter jeg begynte i jobb igjen, ble det slutt på havregrøt om morningen, og det ble erstattet med brød...Er eneste grunne jeg kan komme på..

Kan det komme av brød? Aldri hørt om før.. Får håpe det er noe som passerer bare, og at du snart blir kvitt det. Høres ikke så behagelig ut! ;)

Så flink du var med det usunne du fikk servert. Vanilje is er kjempe godt med det riktige tilbehøret.Fikk servert en type kake sist helg når jeg var i bursdag, som var fyllt med sjokolademousse. Smakte SÅ godt, spesielt med vaniljeis ved siden av. Nesten bra jeg ikke har oppskrifta, for så ville jeg virkelig være nødt til å hente frem alt jjeg har av motstandskraft.

God helg!! Kos deg med middagsbesøk :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Morn morn :kaffekopp:

Ble leeenge senga i dag ja...Deilig!!;=) Ja synes jeg var flink i går som stod i mot denne isen og tilbehøret.

Middagen i går kveld var kjempe vellykket! Dessuten er jeg stolt av meg selv der også, spiste meg ikke stappa mett!!! Serverte dessert, men unnet meg selv bare bittelitt! Men derimot ble det en del sprit utover kvelden. men er fin i farta idag:=) Så får vi se hva dagen byr på. Vært gjennom en liten treningsøkt idag også, det skal være sagt:=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!!! Hei i natten :)

Dagen idag: daff!!!! Har i grunnen ikke gjort særlig mye fornuftig! MEN jeg har jogget tur! Og det gikk ikke bra! Jeg er inget løpemenneske. Forsøkte meg på en tur for å gjøre opp for den dårlige samvittigheten jeg har for å ikke ha trenet så masse. Skulle jeg aldri gjort........Hadde smerter i flere timer etterpå, kjentes ut som om innvollene mine hadde byttet plass inni meg og brukte lang tid (og smerter) på å finne tilbake til rett sted....... :snurt: Nei jogging, løping generelt, er ikke noe for meg.....

Tar natta nå, sov godt jenter.....Ny dag nye muligheter imorgen :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aiaiai, jeg vet hva du mener! Er ikke noe løpemenneske jeg heller. Kjenner igjen det der med innvoller på flyttefot :fnise: (pluss at jeg har en knebetennelse som alltid slår seg opp hvis jeg jogger) Du får finne noen andre alternativer! Sykling, ellipse, spinning... Finnes sikkert andre ting også, men jeg hakke peiling på sånt. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :kaffekopp:

Aldri vært noe løpemenneske jeg nei, det har jeg i grunnen klaga på i begynnelsen av bloggen min....... Men nå er innvollene på rett plass :fnise: Hehe........ Blir lenge til neste gang!

SOlen skinner idag, og jeg får skikkelig vårfølelse, men den forsvinner fort når man ser det lasset med snø som skal smelte. Blir nesten stressa på vegne av snøen HAHA....Hvordan i all verden skal alt det der rekke og smelte på denne siden av året???

Idag skal sambo på middag så får se hva jeg finner på...Føler at det blir en innedag, selvom jeg burdte funnet på noe. Men egentlig har jeg lyst til at dagen skal gå mest mulig sakte. Dessuten blir jeg så grinete av å sitte inne hele dagen. Vi får se hva dagen byr på. Men, når han drar skal jeg få til en heftig wii time:) Det bare må til, nå har det vært dårlig på den kanten og dermed må vi kjøre hardt idag! (motivasjonen er ikke på topp, den dabber lissom litt bort når det blir lenge mellom hver gang, så tror jeg må tvinge meg selv litt idag)

Ellers er jeg i sjokoladehjørnet, jeg har nettopp spist frokost (jepp, veldig sen frokost) og når siste biten var inntatt drømte jeg om sjokolade! Kjenner vann i munn og burdte i grunnen styre meg!!!!!! Faren er at når man er inne ogkjeder seg blir det til at man putter unødvendige ting!

Kjenner jeg har sovet for lenge idag, er lissom trøtt på en rar måte..."fåttformyesøvntrøtt"

Burdte gjort litt husarbeide, burdte ha gått en tur...burdte ha vært sosial...men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...