Gå til innhold

Matvraket skal bli helomvendt

Matvraket

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er faktisk genialt! Og ggodt!!!!! Trenger ikke tilsette noen ting for det er kjempe godt! Eventuelt en isbit!! mmmmmmmmmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter :kaffekopp:

Merker at jeg faller litt lenger ned på listen for hver dag som går..må nesten lete etter meg selv. hehe... Men sånn er det med nazisystem på jobben! Er jammen hardt å være tilbake på jobb også, det er lissom litt enklere å følge opp det sunne livet når man ikke er på jobb!!!!

Nå har vi en sånn ny greie på jobb at hver fredag er det en gruppe som er ansvarlig for å ha med seg noe ekstra godt til lunsjen, hva det enn måtte innebære...Åjada, ikke noe sunnhetsgreier her nei...Litt synd egentlig. Og en annen ting: hva har de gjort!!!! Jo de har fra nyåret kuttet ut fruktkurven!!!! Tenke seg til :kjefte: :kjefte: :kjefte: :kjefte: :kjefte: :kjefte: Kunne ikke fått kjeftet nok!!!! nå må vi kjøpe frukt nå!! Snakk om å ta vare på arbtakerne sine ja, og snakk om å være opptatt av et godt sunt liv!!!! MAKAN!!!!!

På lørdag SKAL SKAL SKAL jeg trene wii, sånn er det bare! Mulig, kanskje, kanskje en liten tur innom wii etter jobb imorgen, hvis jeg rekker! Ikke kjefte på meg om jeg ikke rekker det, men om tiden skulle strekke til så skal jeg forsøke! Lover! Men lørdag skal det kjøres en runde ja!

nå venter kjøttkaker med karbonadedeig til middag..mmmmm ...Gjør meg egentlig best som husmor jeg :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest smurfen

kjenner jeg blir litt irritert på dine vegne jeg.. Har de ikke fått med seg at fedme er blitt et problem i Norge også? Å at sunne annsatte ikke er så mye syke?

Leste i iform at på arbeidsplasser der de bruker en time av arbeidsdagen pr uke til trening er produktiviteten like høy som på steder der de ikke har det.

Og alle vet at de fleste blir hyggelige å være sammen med når de har et jevnt blodsukker..

teite arbeidsplassen din asså..

Jeg har wii'a i dag jeg, arti! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg kjenner jeg blir misunnelig når jeg leser at du har wii`a (artig uttrykk som jeg garantert stjeler med meg videre ) ..... Ja, makan til dårlig arbeidsplass!!! ikke frukt engang lissom!!!!! Og ikke kvinneguiden!!!!!!! :kjefte: :kjefte: :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det er en konspirasjon imot deg..

Ja kanskje det!!! det er noen som vil meg vondt hehe..noen som vil at jeg skal fortsette å være ja...nettopp...MATVRAKET!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dette var elendig! Pass iallfall på at du har med noe sunt når det er din tur til å ha med noe!

Men ikke la det felle deg - VI er her for deg! :danse:

Og til helgen blir det wii!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå venter kjøttkaker med karbonadedeig til middag..mmmmm ...Gjør meg egentlig best som husmor jeg :skratte:

:fnise: Nå leste jeg "kjøttkaker med karbonader", også tenkte jeg at det var da litt overkill på kjøttfronten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe fult så ille var det ikke, men kjøttkakene MED Karbonadedeig var herlig!!!mmmmm...

Kommet meg hjem fra jobb, kjørt en runde på wii, prioriterte core body idag. Imorgen skal jeg ta lower body;) Good girl!!!;)

Mye sosial sammenkomst denne helgen, så må forsøke å være flink på matfronten ja..

Kommer nok innom litt oftere, håper jeg:) Riktig god helg til dere også jenter....

Og ja, jeg påpekte det på jobben idag-her er det ikke mye sunt nei!!! Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens rett - hasselnøttvafler!!! Synes det var skikkelig dårlig gjort av KG og legge ut en slik artikkel på førstesiden! Her forsøker vi å styre unna, også hasselnøttvafler da gitt!!! ikke det at jeg er så glad i vafler, men jeg er av den sorten som bare må prøve ut når det er noe nytt utestet! Neinei, må klare å ta meg selv i nakken og styre unna det der gitt...

Gud og herlig det er med helg! Være lenge oppe uten å beykmre seg for at man skal tiiidlig opp og ut i kulden dagen derpå! kosa meg stort med besøk i kveld ja...Litt kos kos på matfronten, men laaangt fra mye gitt! Kjøpt inn brus, men drakk selv bare vann;) Good girl!

Savner kjæresten sin litt, han har vært borte med jobben i en uke snart. Kommer hjem søndagskvelden...blir koselig å se han igjen, samtidig som vi har litt knute på tråden om dagen så er på en måte også litt godt å være fra hverandre, kjenne litt på savnfølelsen! for er det savnet etter han som kjæreste, eller savnet etter å ha selskap i huset jeg EGENTLIG savner? Mannfolk, kan ikke leve med dem og kan ikke leve uten dem.......

imorgen er atter en sosial dag, men først har jeg store alvorlige seriøse planer om å sove til jeg våkner heeelt av meg selv og ikke av den grusomme vekkeklokkelyden! Det er ubeskrivelig digg å tenke på! Bare pakke meg ned under dynen nå og :sove: mmmmmm Sove er i disse dager MYE MYE bedre enn sjokolade, brus og potetgull til sammen!!!! OMG!!!! :skratte:

Nei nå ble dette mer en bablebok enn noe annet! Litt trøtt så får se og skru av pcn og hilse på Jon Blund.

Vi snakkest i morgen jenter...Eller det heter kanskje ikke "imorgen" nå som klokken er over midnatt! Vi snakkes senere idag,...Rett skal være rett!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :kaffekopp:

Kan ikke få beskrevet det godt nok, men hvor deilig er det ikke med helg!!!! Jeg våknet ganske tidlig imorres, stod og opp og gikk på do og hadde det helt klart for meg at jeg skulle på jobb...Skal love deg gleden var stor innvendig da jeg fant ut at jeg bare kunne tusle tilbake til den gode varme sengen min og sove lenger... :natti: Sove er digg!!!

Står på farta ut snart, skal bare rydde og ordne litt her hjemme..Blir jentekveld ute på byen i kveld, men ikke ut på byen i den forstand. Blir restaurant og kino besøk tenker jeg. Koselig det og.

Må nevnes at jeg har trent idag! ble lower body, og fornøyd med det! Kjenner i magen at jeg tok i godt under gårsdagens øvelse.

Ønsker å dele noen nye resultater med dere:

onsdag 13 januar hadde jeg følgende:(det nevnes at dette var før jeg begynte å trene, altså etter å ha proppet i meg veldig mye juledritt :skratte: )

Mage ( på det tynneste, altså over navlen sånn ca) : 69 cm .

Lår ( på det tykkeste ) : 56 cm

Hofte. ( på det tykkeste) : 99 cm .

Så er det det å finne AKKURAT samme sted som man målte sist da.... Men et forsøk gjort:

Lørdag 30 januar:

Mage: 65 cm

lår: 53

hofte: 97.

Så håper jeg virkelig jeg har gjort det riktig denne gangen og ikke driter meg ut på mål, slik som forrige gang :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er så deilig med helg som du sier! :nigo: Nå jeg jo egentlig "helg" hele tiden, men jeg må jo fortsatt opp tidlig i ukedagene fordi B står opp. Noe så deilig som å kunne gå og legge seg igjen uten å tenke at man må opp etter 10 min f.eks! Det typiske med meg da er at jeg våkner av meg selv kl 9 og ikke får sove igjen selvom jeg kan :fnise:

Så flink du er til å trene, og så morsomt at det gir resultater allerede! Du skal se du kommer snart tilbake til formen du hadde för jul, og om du fortsetter som nå er jo det kjempebra! :nigo: Selvom lår og hofter kan være litt feil (siden du måler på det tykkeste) så har jo magen uansett gått ned, det tynneste går liksom greit å finne! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra jobba Matvraket!

Hvis det er noen trøst synes jeg også det er styr med måling av kroppen... så jeg holder meg helst unna. Er uansett litt redd for å bli for opphengt i mål osv... jeg vil jo helst bli "mer spretten" på et generelt grunnlag.. satser på at jeg blir mer fit selv om jeg ikke får målt meg selv hver måned..? (uten at jeg vet om det er beste teknikk)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jenter, jeg er litt enig..Det er litt styr samtidig som det er litt misvisende ettersom man kanskje ikke finner samme sted hver gang og da kan man fort gå opp et par cm og ikke ned! Og da blir det en dårlig dag, garantert! Men jeg nekter å veie meg og teller ikke akkurat kcal så utrolig nøye, så målingen og øyemålet er mine målingsenheter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har forresten vært på Lidl nå. Var inne på vektklubben.no, og leste at de hadde noen kjempe gode Low Kcal/ fat is der. Er så lenge siden jeg har spist noe "skeie ut" greier,så jeg skal nyte det veldig til MGP på tv i kveld. Kjempe slappe av kveld, blir SÅ deilig. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi fort gjort å føle seg som et matvrak gitt....MEN jeg har faktisk ikke følt meg som et matvrak på en stund nå.....Har ikke hivi innpå på lenge!!! Så kan ikke stå hundre prosent for mitt navn nå....Og det er jeg ikke lei meg for! Men det er så klart dager som er tøffere enn andre og hvor det føles som om godteriskålen faktisk roper på meg!!! En sånn dag har jeg faktisk hatt idag, men det skal sies at idag har jeg hatt bein inesa ja! Vi var en jentegjeng på 10 stk ute i kveld og kosa oss. Vi spiste på restaurant og jeg bestilte farris til maten! Det ble en del desserter på dem, jeg tok til takke med cappucino UTEN sukker. DE ville absolutt gå på kino, og jeg tenkte som så at da blir det enda vanskeligere å styre unna godisen! Lovet meg selv at dersom jeg skulle på kino skulle jeg ikke ha noe godis. Jentene derimot kjøpte store mengder og skulle ha meg til å gjøre det samme.. Sånne dumme kommentarer som: " det er jo lørdag", "du kan jo bare spise litt", "nei ikveld kan du kose deg", "dette fortjener du"...Hva vet dem!!! Selvom dem propper det i seg så behøver da vel ikke jeg. NEI nå vet jeg grunnen, de sier det for å få litt bedre samvittighet for seg selv....:skratte: Uansett, det ble NULL NIKS godteri på meg!! STOLT!!!!

Kom nettopp hjem og var stuuuupsulten. Drømt om et glass pepsi max i lang tid. Istedenfor å legge meg sulten tok jeg to stk knekkebrød og et halvt glass pepsi max. Mmmm det var godt ja! Nå pventer sengen på meg.....

Vet ikke så mye ang kcal og is og slikt, men jeg kjøpte SANS jeg med 4 % fett...en indre stemme sa at det var litt mer lovlig enn annen is. Spiser ikke enorme porsjoner, men den er faktisk god også:=)

Natta jenter, håper dere har hatt en fin helg så langt..AKK JA nå er det søndag allerede :kjefte:

:sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...