Kónguló Skrevet 19. januar 2010 #621 Del Skrevet 19. januar 2010 Så flink du var med intensiv trening! Wohoo Pusene våre er helt like når det kommer til sand og doen Hører de vi renser eller vasker der så er det rett bort, uansett om de sov eller lekte De er jo nydelige da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 19. januar 2010 Forfatter #622 Del Skrevet 19. januar 2010 JA nydelige er dem! Men liker ikke helt at han nyser så fælt altså...... Prøver å tenke at han bare har fått litt forkjølelse, og han er fin ellers, men a hønemor blir koko av mindre vettu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 19. januar 2010 Forfatter #623 Del Skrevet 19. januar 2010 Ble utrolig sen middag idag, akkurat spist, spiser ikke mye middag om dagen, er lissom aldri sulten til middag...Derfor ble det så sent også....Så smoothie tror jeg at vi dropper idag...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 20. januar 2010 Forfatter #624 Del Skrevet 20. januar 2010 Heisann alle sammen, eller...her var det ikke mye aktivitet..... Men jeg er nå her Ikke mye nytt, skal hive meg rundt og komme meg ut på en liten tur nå....Så skal jeg hjem, rydde litt, også forsøke meg på en trening på ben og rumpe! Øker økten idag til 30 minutter. Kun forsøkt meg på 15 min økt på ben. Spennende! Ellers intet nytt gitt..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 20. januar 2010 #625 Del Skrevet 20. januar 2010 Kan en matvrakkollega få følge med litt i dagboka di mon tro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 20. januar 2010 Forfatter #626 Del Skrevet 20. januar 2010 Kan en matvrakkollega få følge med litt i dagboka di mon tro? skal du være...Bare koselig med flere lesere, og eventuelt mer kritikk, råd og vink..og ikke minst: perfekt om du kan hente inspirasjon. Så vi er tvillinger? Flere som liker (forguder litt for mye kanskje) mat... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 20. januar 2010 Forfatter #627 Del Skrevet 20. januar 2010 Sånn, imorgen kommer jeg garantert til å kjenne det ja! Da skal det svi godt tenker jeg...Nettopp tatt en økt basert på ben og rumpe! Jammen bra økt og jeg var sliten ja, og kjente melkesyra! Men deilig nå;=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 20. januar 2010 Forfatter #628 Del Skrevet 20. januar 2010 Ps: kombinasjon av utfall og squats var tøft!!!! anbefales!kort forklart (med min elendige forklaringsmetode): Et steg frem og utfall, et steg tilbake, et steg til siden og squats, et steg tilbake, et steg frem og utfall...osv.... Altså satt sammen, drit tungt!! Men jammen klarte jeg det ikke.Tenke seg til, jeg som omtrent ikke klarte to stk da jeg begynte her inne.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cygnus Skrevet 20. januar 2010 #629 Del Skrevet 20. januar 2010 Innom for å heie litt på deg! Høres ut som en bra økt Det er deilig når det kjennes litt da, og så er det så bra for samvittigheten! Jeg skal ut nå, men bare på gåtur. Får gå fortfort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Momseguri Skrevet 20. januar 2010 #630 Del Skrevet 20. januar 2010 Ps: kombinasjon av utfall og squats var tøft!!!! anbefales!kort forklart (med min elendige forklaringsmetode): Et steg frem og utfall, et steg tilbake, et steg til siden og squats, et steg tilbake, et steg frem og utfall...osv.... Altså satt sammen, drit tungt!! Men jammen klarte jeg det ikke.Tenke seg til, jeg som omtrent ikke klarte to stk da jeg begynte her inne.... Oi, får prøve denne når jeg kommer hjem så får jeg ikke så dårlig samvittighet for å ikke ha vært på treningssenteret idag Syns jeg kjenner det i bena allerede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 20. januar 2010 #631 Del Skrevet 20. januar 2010 Ps: kombinasjon av utfall og squats var tøft!!!! anbefales!kort forklart (med min elendige forklaringsmetode): Et steg frem og utfall, et steg tilbake, et steg til siden og squats, et steg tilbake, et steg frem og utfall...osv.... Altså satt sammen, drit tungt!! Men jammen klarte jeg det ikke.Tenke seg til, jeg som omtrent ikke klarte to stk da jeg begynte her inne.... Det hørtes knalltungt ut, skikkelig bra action fra deg ja! Uten at jeg har lest heeeele dagboka di, kan du si hvor lenge du har trent og hvor mye bedre form du er blitt? hehe... Bra du er godt på vei mot dine mål.. Er du fremdeles et matvrak nå da? Eller kanskje mer et treningsvrak? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twinklestar Skrevet 20. januar 2010 #632 Del Skrevet 20. januar 2010 Jeg vil bare få sagt at Matvraket har hatt en enorm forandring! Bare les de 3 første sidene i boka hennes! Nå er jeg helt speechless Matvraket - du har tatt helt av ¨ Kjenner nesten jeg er litt stolt av deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 20. januar 2010 #633 Del Skrevet 20. januar 2010 Rumpekniping, ja??? Det var treningen sin det.. spise chips mens du driver med rumpekniping? *fnis* Fra hat til elsk.. på trening altså. Det er gode greier! Heia Matvraket!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twinklestar Skrevet 20. januar 2010 #634 Del Skrevet 20. januar 2010 Rumpekniping, ja??? Det var treningen sin det.. spise chips mens du driver med rumpekniping? *fnis* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 20. januar 2010 #635 Del Skrevet 20. januar 2010 (endret) Superflinka! Hørtes knallslitsomt ut den rutinen din, merker jeg ikke tør å prøve meg på den selv helt enda... Endret 20. januar 2010 av Pingting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 20. januar 2010 #636 Del Skrevet 20. januar 2010 Utfall og kneböy kombinasjon, "deilig"! Flinka! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest smurfen Skrevet 20. januar 2010 #637 Del Skrevet 20. januar 2010 hey:-) så godt å se at du fortsetter i samme stil som før.. (om ikke bedre).. utfall og squats i kombo er sikkert dødsbra for kondisen i tilegg til rumpa:-) heia matvraket:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 20. januar 2010 Forfatter #638 Del Skrevet 20. januar 2010 Innom for å heie litt på deg! Høres ut som en bra økt Det er deilig når det kjennes litt da, og så er det så bra for samvittigheten! Jeg skal ut nå, men bare på gåtur. Får gå fortfort Tusen takk, så koselig:) Ja gå tur er bra!!!! Det er det ingen tvil om, dessuten er det så deilig, noen ganger da...hehe... Oi, får prøve denne når jeg kommer hjem så får jeg ikke så dårlig samvittighet for å ikke ha vært på treningssenteret idag Syns jeg kjenner det i bena allerede Men du har jo blitt så flink på disse øvelsene, så de må være pice of cake for deg:) Men ja, den kjenner du..Fortell meg hvordan du synes den var.. Det hørtes knalltungt ut, skikkelig bra action fra deg ja! Uten at jeg har lest heeeele dagboka di, kan du si hvor lenge du har trent og hvor mye bedre form du er blitt? hehe... Bra du er godt på vei mot dine mål.. Er du fremdeles et matvrak nå da? Eller kanskje mer et treningsvrak? hehe Jeg startet vel ca en uke etter jeg begynte denne boken, og det var vel i september/oktober engang...wow som tiden flyr, og wow så flink jeg egentlig har vært...Det er en enorm forandring for meg, det må jeg bare få lov til å skryte litt av altså.. Jeg kan godt gjenta at jeg var et matvrak og spiste mye, men jeg tror faktisk at det i realiteten var VERRE...Det går faktisk ann! Vil ikke si at jeg er et treningsvrak altså, sett en skål med potetgull foran meg og jeg tømmer den lett på en to tre...Liker ikke trening slik som mange andre her inne på KG - men har innsett at det gir en god følelse etterpå og at jeg må bare gjøre det..Man venner seg til det, om man kan si det på den måten.. Jeg vil bare få sagt at Matvraket har hatt en enorm forandring! Bare les de 3 første sidene i boka hennes! Nå er jeg helt speechless Matvraket - du har tatt helt av ¨ Kjenner nesten jeg er litt stolt av deg Tusen tusen takk :=) Også har du vært en stooor inspirasjon for meg også da....Men jeg er ikke i mål enda, så ikke forlat meg.... Rumpekniping, ja??? Det var treningen sin det.. spise chips mens du driver med rumpekniping? *fnis* Fra hat til elsk.. på trening altså. Det er gode greier! Heia Matvraket!! :sjenert: hjelpes så flau!!! rumpekniping ja!!! ja det hender jeg utfører det enda, men det er ikke den eneste treningen jeg tar meg til...Skrekk og gru.....må kanskje sette meg ned og lese begynnelsen av boken min litt og se hvor "tragisk" jeg var... Superflinka! Hørtes knallslitsomt ut den rutinen din, merker jeg ikke tør å prøve meg på den selv helt enda... joda, klarer jeg det så klarer garantert du det!! Men det skal sies en ting: denne rutinen er nok bare litt midlertidig. til uken starter det normale livet igjen og da strekker ikke dagen helt til slik som nå ... Da er det tilbake til jobb osv, og ikke like god tid til å drive med denne treningen.... men må bare være flink.. Utfall og kneböy kombinasjon, "deilig"! Flinka! Thanks:) hey:-) så godt å se at du fortsetter i samme stil som før.. (om ikke bedre).. utfall og squats i kombo er sikkert dødsbra for kondisen i tilegg til rumpa:-) heia matvraket:-) Ja virkelig verdt å prøve...Fortell fortell hva du synes... Ja her var det jammen morsomt å komme inne og lese at så mange har besøkt meg i kveld:=) Hatt besøk i kveld, og måtte da sette frem litt snacks. Men spiste NADA selv...Men ble to stk pølser til kvelds istad, det må jeg innrømme..men kyllingpølser da, skal visstnok være litt sunnere...Men to pølser tar nok ikke livet av meg...Hehe... SAmbo sa istad at jeg måtte ta en treningsfri dag siden jeg har holdt på så hardt..Men jeg tror ikke kroppen min er sååå trent ut altså dessuten er det som jeg skrev over, bare midlertidig..til uken starter jobb og slikt igjen og da blir det ikke like mye tid til trening som nå... Men nå tar jeg snart natten, føler at det er lim mellom sengen og kroppen min ja...mmm gleder meg elsker å Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest smurfen Skrevet 21. januar 2010 #639 Del Skrevet 21. januar 2010 kylling pølser er vell ikke så farlige? Leste i Shape up at pølser på statoil å sånn ikke er så ille de heller, det er brødet og tilbehøret som ødelegger:) Må bare fortelle jeg, det er mulig dette ikke er noen godt bevart hemmelighet å at jeg bare er veldig sent ute nå.. Men Rondane viltgryte.. det er jo dødsgodt. I dag prøvde jeg det med reinsdyrskav som jeg bruna og helte over i kasserolle, sammen med 3 laurbærblad også fylte jeg kjelen med vann så det akkurat dekka kjøttet og lot det koke i 20 min. Så tømte jeg av vannet som var igjen i kasserollen opp i et litermål og fylte opp med vann til det var 6 dl, så fulgte jeg oppskrifta å pakken etter det. serverte med potetmos, hjemmelaga, og bytta tyttebærsyltetøy med granateple.. Granateple er myyyyye bedre enn tyttebærsyltetøy og mye sunnere. Ikke noen sunn middag dette egentlig, med 2 dl cream fresh i viltgryta. Men denne må du bare prøve:-) Er så sulten! Må legge meg nå så jeg slutter å tenke mat, har planlagt middager 2 uker frem i tid nå:-) hehe Natta:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 21. januar 2010 #640 Del Skrevet 21. januar 2010 kylling pølser er vell ikke så farlige? Leste i Shape up at pølser på statoil å sånn ikke er så ille de heller, det er brødet og tilbehøret som ødelegger:) Uff, det første jeg tenkte da jeg leste det var den gamle ungdomsskolevitsen om at "Det er ikke pølsa som gjør deg tjukk, det er sausen!" Kyllingpølser er vel litt sunnere tror jeg, hvitt kjøtt er jo generelt bedre enn rødt. Også synes jeg ofte kyllingprodukter smaker bedre, og det er søren meg viktig det og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå