Gå til innhold

Matvraket skal bli helomvendt

Matvraket

Anbefalte innlegg

Har mine store tvil der gitt...Men jammen haddet det passet ypperlig ja! Gjett om...Skulle danset meg ut herfra da ja...Uten tvil..

Ja da var jeg gjennom alle sakene mine...Hva nå?? Jo får vel rydde litt da..... hm...... Kjedlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehehehe ja hvorfor ikke...Ingen dum ide..kanskje jeg blir litt varm også! ;) Se hva jeg fpr til litt senere, nå kom posten med litt mer dokumenter til meg så jippppiii litt å fylle dagen med ble det...Så får vi se hvor lenge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei..

KG var jo heeelt på bærtur på ettermiddagen i går...Fikk aldri kommet meg inn jeg.:( Men her er jeg.... jepp Skybert SISTE DAG SISTE DAG SISTE DAG SIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIISTE DAG!!! Happy jeg ???????? OH YEAH!!!!!!! HEHEHEHEHE plutselig var det heeelt greit å stå opp kl 0530 og ut i kulda ja! Aldri så greit som idag gitt...... YIHA!

Sjefen var med andre ord ikke i julestemning i går nei..Satte på meg det peneste julesmilet jeg hadde (kremt kremt) og fortalte at jeg hadde vært en dyktig medarbeider og utført mine arbeidsoppgaver til ende. Hva svarte sjefen: så flott, da skal jeg finne noe til deg..... Hva ventet på meg imorres, jo nye idiotiske saker!!!! hva er poenget??????????? Blææææææææææææææææææææ..... Men men jeg skal da alltids holde ut noen timer før ferien! ;) FERIE FERIE FERIE det ordet smaker rett og slett godt også det!

Sliter fortsatt meg magesmerter da... aner ikke hva det kommer av. Holdt på siden helgen nå. Akkurat som om magen ikke tåler mat.....:( Romsterer godt inn i der ja....

Hilsen happy happy happy happyyyyyy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PS: mottok min MY FITNESS COACH i går.....tittet raskt igjennom den og den så bra ut! Gleder meg til å begynne på den til ny året! MEN jegf skal fylle inn høyde, og mål på armer, hofter osv...Men det står i engelsk lbs osv....Hm...må finne et sted jeg kan omregne fra norsk til engelsk ja, slika tdet blir HELT riktig,,.,,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stå opp 0530? :sjokkbla: det var utrolig tidlig.

Magesmerter? har ikke spist noe anderledes i det siste?

(Hadde innmari vont i magen i helgen, men det gikk over) kanskje det er noe som går?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg står opp 0530 hver dag jeg, er på jobb til 0600. DEt går fint;) Litt trøtt i begynnelsen skal jeg ærlig innrømme, men etter et par dager går det seg til;)

Ja kanskje det, tenkte først omgangssjuken men da tror jeg det hadde slått til nå..... Får håpe det er et lite ufarlig virus ute og går som går over av seg selv igjen.... har ikke spist noe bemerklesesverdig annet nei.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morn! Ferieeeee!! :nigo: (Litt trist med ferie også, siden jeg da regner med at vi ikke får se deg før du begynner å jobbe igjen?)

Det er bare å søke på nett "lbs kg calculator" el. så er det masse sider som gjør det for deg :) Litt styr å gjøre det på alle målene etc men.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen tusen takk shamim....

neida jeg skal nok stikke nesen innom hjemmefra også, men kan nok ikke garantere like ofte som til vanlig nei.....

Ja ferie er digg du!!! men som du sier, det blir litt stusselig her inne, merker det allerede ja! Folk har startet julen ja....

Her snør det som bare det, det er kaldt, julemusikk på radion og skikkelig stemning..juuuul;=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det offisielt! Jeg skal rydde sammen her og komme meg hjem og ut til JULEFERIE!!!! detta har vi venta på så lenge, ja så leeenge;) Deilig med lange slappe dager nå ja og jul og kos og det som følger med.

Vil bare benytte anledningen til å ønske alle sammen, og spesielt til dere jentene som er fast her inne en RIKTIG GOD JUL! Jeg håper dere alle er her på nyåret og at vi sammen kjemper oss videre i det sunne livet;) jeg blir nok å se innimellom i julen altså, men vil allikevel si

GOD JUL OG GODT NYTTÅR :nisse::nisseblunk::nissekonekyss::nissevink::smilyblomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønenr deg godt Mamoli, ikke noe spesielt kult å drasse på baggasje samtidig md masse gaver i hytt og pine....Like greit å "kjøpe dem inne i hodet" også ha det klart ;) Så får du (og alle andre) kjøpe når du kommer hjem... tror ikke du vil bli kvitt folka, ser antydninger til panikk snart ja! Spesielt disse mannfolka som går i siste liten og kjøper de dyreste gavene!!! :fnise: søren og at ikke samboeren min er sånn... Hahahahaha.. Neida..... En gave skal være gjennomtenkt, ikke bare noe man kjøper i farta for å ha gjrot det - koste hva det koste vil!

Ja din kjære pappa ja...kjenner til den der gitt.....sitter i samme situasjonen! vanskelig er det!

hihi ble ikke mye treningssnakk i denne boken nå, men som jeg skrev tidligere, jeg har "nesten" tatt juleferie MEN MEN MEN (!!!!!!) ill be back in business etter jul!!!!!!!

PS: har kjøpt inn wii my fitness coach og venter bare på at det skal lade i postkassen;)

Nå stressa jeg rimelig bra med gavene de siste dagene før jul, men jeg fikk dem på plass, og folk ble fornøyde! :) Var mange mennesker i byen når jeg var ute på siste-sekund-shopping ja.. Jeg druknet i menneskemengden.. Men det er en del av jula det også, selv om det er en litt irriterende del av den, når man flyr rundt og er stressa.. ;)

Juleferie er lov nå! Kan ikke ha hovedvekta på trening når man er helt i julemodus! Ah, jula er SÅ herlig! :-)

Nå har jeg ikke fått noen fitnessball til jul, men dersom jeg skulle kjøpe meg en selv, må jeg høre alle tips fra Ball-coachen: Matvraket!;)

Du må fortelle alt om fitness coach til wee, når du har prøvd det. det høres så morsomt ut! :)

Hadde du en fin julaften, og fikk du noe flott?

GOD JUL og GODT NYTT ÅR til deg også, matvraket! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei her er jeg en liten snartur innom.....:)

Julen har vært fin, veldig fint...jeg føler meg ikke matlei, jeg føler meg ikke stappa og føler jeg har vært litt flink hvertfall..... ;) Pleier alltid å være litt matlei disse dagene men ikke i år! Noe riktig må jeg da ha gjort, men jeg har kosa meg også altså..Akkurat nå har vi julekveldsmat:) venter på at baguettene skal bli ferdig..

Ellers har det vært fin og sosial jul, massssse fine gaver. Ble siste liten på meg også lille julaften, men det hører julen til..men er enig med deg Mamoli, man forsvinner i folkemengden...Men det er litt av sjarmen..Å våkne til hvit jul var perfekt også, fikk akkurat det jeg ønsket meg, men i STORE mengder! Litt måking har virkelig gitt meg støle armer og rygg. Julens trening! Hehe......

Ja skaff deg en slik ball, så skal jeg hjelpe deg å finne treningstips:) *Null problem !My fitness coach har jeg helt ærlig ikke satt meg så veldig mye inn i enda, skulle registrere meg men så at alt må skrives inn på engelsk så da må jeg finne ut hva kg og cm er i engelsk først....skal nok få det unna i romjulen også får jeg teste ut til nyåret;) Akkurat nå strekker ikke tiden helt til.

Men jeg ønsker dere alle en fortsatt fin romjul, håper dere nyter ferien og julen :)

GOD ROMJUL :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så fint at du har kost deg og er fornøyd med jula! Syns det er så viktig at vi klarer å kose oss selvom vi har endret livstilen, ville jo vært veldig demoitverende om vi visste at hver jul kom enten til å være kjip, eller full av dårlig samvittighet pga overspising!

God romjul Matvraket! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GODT NYTT ÅR MATVRAKET!!

Hadde dere en fin feiring?

Nå er det snart tilbake til hverdagen... Men håper du har samlet masse energi - det har iallfall jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...