Gå til innhold

Matvraket skal bli helomvendt

Matvraket

Anbefalte innlegg

Morn morn en 18 desember der ute....

idag var det 15 blå kalde da jeg forlot min varme seng!!!! Stod ute og ventet på bussen og da jeg omsider kom meg inn på bussen, begynte kroppen sakte meg sikkert og tine og det var regel rett VONDT!!!!!!! Kaldt ja.....

Ellers er formen i hundre, det er trossalt fredag!!!!! Og snart ferie! Digg!!! Har en del ting å gjennomføre i helgen, blant annet skal de siste julegavene kjøpes inn, så jeg skal vel ut sammen alle andre og kjøpe gaver til helgen tenker jeg.... Også skal de pakkes inn..så skal det sosialiseres også skal juletre kjøpes inn!! hjelpes!!!;) Men det er kos!!!!!:=) julen kom inn til meg i går, det ble pyntet her og der, nisser og engler og lys! Mangler bare dette perfekte treet som jeg skal finne iag(om det er noen som ser ei tulle litt stressende mellom juletrærne så er det bare meg litt små stressa som ikke finner det mest proporsjonerte treet).... :fnise::fnise:

Bare holde ut noen timer på jobb nå.......*dytte på klokkeviserne*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fredag! :bolledeig: Høres ut som en koslig helg! Plutselig er det jul, og så blir det helt stille her for alle er bortreist og feirer! :fnise:

Jeg prøver å presse inn trening før jul, for jeg vet at når jeg først reiser hjem i jula så er det så mange venner og familie jeg vil møte, så da blir det lite tid til trening! Tror vi snart må si at vi starter (ikke på nytt! men igjen!) til neste år! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må (dessverre) være helt ærlig og si at det der sa jeg for en uke siden, så bare å slenge seg på......Men det er som du sier, dete r ikke å starte på NYTT, men å fortsette:=) Vi har bare en liten julepause nå:=) Og det er lovm, for det er trossalt jul og det er kun en gang i året (heldigvis) .....

Ja det blir nok ikke mye tiden til å komme inn her og rapportere og "skravle" i juletiden nei....Nok stille her da ja..Når reiser du hjjemover da Shamim?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare en gang i året ja, heldigvis :fnise: Merker jeg er mere negativ til å se resultater og forandringer nå, for "det er jo jul" etc. Skal egentlig bli deilig å komme på nyåret, selvom da er det jo tilbake til skole etc, og vi har mye mindre tid til å trene.. Forhåpentligvis klarer vi å presse inn noen økter enten før skole (uff det blir tidlig opp..) eller på kvelden. Noe skal vi få til hvertfall! :)

Jeg reiser hjem på lille juleaften jeg! Men får besøk av søster på søndag :) Skal være hjemme fra lille juleaften til 3. juledag, og så kommer pappa for å feire nyttårsaften med oss. Skal du noe sted i jula da? Eller du er kanskje "voksen nok" til å feire hjemme hos deg selv, ikke sånn som meg? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God jul Matvraket :)

Jeg blir nok mindre å se fremover jeg også. Men gleder meg til å komme tilbake til treningsrutiner etter nyttår!

God juletrejakt :tre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja merker dette blit litt vemodig.......Jeg har både mandagen og tirsdagen igjen som vanlige dager så jeg blir hvertfall å se her....Håper ikke jeg blir helt ensom....

Jeg skal være hjemme ihelgen, men jeg bor i stort hus slik at moren min bor over meg og da er det ikke lange biten å gå. Så på en måte hjemme, men også på en måte hos henne:) Blir storjul med familie. Gleder meg. ikke helt voksen jeg heller nei :fnise:

Tusen takk Twinkle, tror jeg skal slite litt ja...

Jeg sier meg enig: gleder meg til å "fortsettelsen" etter nyttår

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ribbe her! Eller, familien spiser ribbe :fnise: Jeg er ikke veldig fan, spiser noen biter svor, men forsyner meg mer av medisterpølser og medisterkaker! :spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy å se at dere alle spiste forskjelllig, men ingen som nevnte lutefisk...Det er jeg veldig glad i, men er ribbe, pølser og medisterkaker hos oss også...Er ikke så glad i ribbe jeg heller, er vel mer fett enn noe annet, men det er noe med dette ene ribbestykket som KUN skal spises på julaften og som man koser seg ekstra med.....

Nå venter faktisk helgen for meg om en halvtimes tid. Deilig. Blir diverse juleforberedelser i helgen ja og det ser jeg frem til. Men først ut i kulden og hjem:=)

God helg til dere alle sammen. kos dere den siste adventshelgen før julestrien er over :nisse::nisseblunk::nissekonekyss::nissevink::nissegutt::gave:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sånn, da var mandagen her igjen....men denne gangen føles mandagen helt greit...Mandag pleier å være en hard dag, men nå føles det helt greit...Går med tanken om at det er idag og imorgen igjen så er det juleferie!! Endelig! ;) Gleder meg masse.....

Helgen har vært fin, koset meg masse...Gjort de siste innkjøpene i forhold til julegaver og slappet av.....

Idag er det julegavebytting, vi skal samles hjemme hos meg til en enkel julemiddag så det ser jeg frem til:)

Men først er det noen timer påjobb ja..men ingen overtid!!!! ;)

Tror det blir veldig stille på kg idag, men men.....jeg skal holde aktiviteten oppe jeg.... HEHE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koselig Skybert :nissegutt:

Ja her er det virkelig stille, men merker det på jobben også...Skikkelig skikkelig stille her og..Men jeg må innrømme det, det er deilig!

Jeg jobber i hundre nå, forsøker å få unna mest mulig...En liten tanke dukket opp: kanskje hvis jeg gjør unna alt av saker så er jeg arbeidsledig! Da skal jeg ta turen til sjefen og si at, nei nå er jeg faktisk ferdig..jeg får ikke noe nytt heller pga avslutning og derfor sitter jeg der..Kanskje sjefen er så snill at han sier: helt i orden det, da synes jeg du kan holde deg hjemme imorgen og kose deg, ogås er det bare å gå hjem nå... HAHAHAHAHA...Drømmesetningen fra sjefen som garantert ikke kommer....Marerittsetingen er: ja da får vi sette deg til noe annet, la oss ta en runde på kontoret og spørre om noen trenger deg...

time will show....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter på jobben, og tvinner tommeltotter selv, men sånn er det nåe jeg skal slutte.. men være her, det skal jeg visst, selv om jeg leser VG "hele" dagen..så er nok ikke umulig at du må hjelpe de andre hvis du er tidlig ferdig (men det er nesten bedre det..)

Er mulig sjefen din er i skikkelig julemodus...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Morn matvraket og skybert! :nigo: Syns det høres ut som en bra plan Matvraket, forhåpentligvis er sjefen i julemodus, som skybert sier ;) Jeg hadde en sjef en gang som ville sende meg hjem fordi jeg hadde pakka så masse så fort, men han tenkte ikke på at jeg får timebetalt.. Så jeg kunne jo ikke gå hjem uten å miste halvparten av lønna mi den dagen :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei hvis du taper penger på det, blir saken fort litt anderledes..

Kan ta meg fri uten lønn jeg også, noe som frister veldig, men blir nok fort sittende å skrive her isteden, eller :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som vi sitter litt i samme situasjon Skybert..Jeg har min siste arbeidsdag her imorgen jeg også.... Min siste noen gang.. så derfor jobbes det på spreng for å få ferdig sakene og jeg får ingen nye heller...... Skjønner alt hva du mener med å lese VG hundre ganger ja!!!! Det er rimelig kjedelig!

Hm....jeg forsøker meg på planen min, men gjør det etter pausen...(leser vg et par ganger til med andre ord)litt drøyt å komme klokken 11 og fortelle det...SÅ venter til 14 tiden jeg:)

Nei du, her er det månedslønn/fastlønn på forskudd så jeg jobber for de pengene jeg fikk utbetalt i begynnelsen av desember så i grunn taper jeg ingen ting, verre med jobben..Men synes de kan være litt snille.... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...