Gå til innhold

Matvraket skal bli helomvendt

Fremhevede innlegg

Skrevet

Da får jeg se hva det blir til med den ballen gett. Høres jo kjekt ut, men leiligheten er virkelig minimal, så den vil virkelig være i veien uansett hvor den legges.. Kanskje se det som ekstra trening, å måtte drive å forflytte ballen hve gang jeg selv skal forflyttes ;)

Ja, gjort er gjort, og jeg er sikker på pappa'n din blir glad. En utrolig flott gave du har der altså. Heller en fin gave, som må ta seg en liten tur vekk etter jul, enn noe ubrukelig skrot, mener nå jeg! så ikke la det der drepe gleden :)

Jeg har ikke handlet en eneste gave ennå jeg. :sjenert: Begynner å bli litt travelt.. men jeg bor utenlands, og reiser ikke hjem før i morgen, og det å skulle drasse med seg masse gaver på en lang tur med både buss og tog, frister ikke. Heldigvis har jeg noen små ideer om hva jeg kan finne på, men jeg tenker også ekstra mye på min kjære far i år. Synes virkelig han fortjener noe han blir glad for, men han er også den vanskeligste å kjøpe til.. Jeg får vri hjernen noen dager til.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønenr deg godt Mamoli, ikke noe spesielt kult å drasse på baggasje samtidig md masse gaver i hytt og pine....Like greit å "kjøpe dem inne i hodet" også ha det klart ;) Så får du (og alle andre) kjøpe når du kommer hjem... tror ikke du vil bli kvitt folka, ser antydninger til panikk snart ja! Spesielt disse mannfolka som går i siste liten og kjøper de dyreste gavene!!! :fnise: søren og at ikke samboeren min er sånn... Hahahahaha.. Neida..... En gave skal være gjennomtenkt, ikke bare noe man kjøper i farta for å ha gjrot det - koste hva det koste vil!

Ja din kjære pappa ja...kjenner til den der gitt.....sitter i samme situasjonen! vanskelig er det!

hihi ble ikke mye treningssnakk i denne boken nå, men som jeg skrev tidligere, jeg har "nesten" tatt juleferie MEN MEN MEN (!!!!!!) ill be back in business etter jul!!!!!!!

PS: har kjøpt inn wii my fitness coach og venter bare på at det skal lade i postkassen;)

Skrevet

ps: Mamoli: om du skulle kjøpe den så si fra..jeg har maaange fine øvelser du kan "låne";):fnise:

Skrevet

Måtte bare stikke innom for å si på forhånd God jul til deg også :smilbla:

Skrevet

Matvraket sitter her enda...mye mulig den siste eller nest siste overtidsdagen idag ...gudskjelov!

Er kvalm faktisk...var det i går også.......hm liker ikke helt det.....også har jeg sitti for mye idag så er "sliten" i ryggen...

klager litt ja

Skrevet

Du har lov til å klage litt ;) Spesielt når "alle vi andre" har juleferie eller så godt som, og trener og slapper av :lol: Siste eller nest siste overtidsdag er kjempebra! Da blir plutselig dagen veldig mye kortere etterpå, det syns hvertfall jeg etter jeg har jobbet overtid lenge, vanlige dager blir liksom korte! :nigo:

Skrevet

Dere er i hvertfall flinke til å trene da...får ikke pressa inn det engang....ja håper virkelig det blir en av de siste dagene nå ja..DRITT lei for å være helt ærlig! sitte her både 10 og 11 timer hver dag tar på.........

Skrevet

God morgen :klem: Håper ikke du er helt utslitt... Nå nærmer julen seg virkelig! Håper du slipper overtid i dag, men isåfall blir det den siste!

:tre: o-jul med din glede

jeg har juleferie etter kl 12.00 i morgen!)

Skrevet

Nei, nå begynner jeg å bli litt bekymret.... Har matvraket blitt syk?? :unsure:

Skrevet

Matvraket? :lete:

(Det har gått en morgen uten et innlegg fra henne, og vi lurer allerede :fnise:)

Skrevet

Hei jenter.....

Så søte dere er :sjenert:

ja våknet i går med skikkelig skikkelig magesmerter så holdt sengen i hele går:( Var helt skutt....... Ble med andre ord en hel dag uten mat og en hel dag i sengen :sove:

Er noe møter og kurs virksomhet på jobb idag som jeg MÅTTE delta på, så her er jeg igjen..Noe ufrivillig for magen er ikke min venn i dag heller.....Skikkelig vondt i magen altså, vært kvalm et par dager men nå er det mer smerter...sliter virkelig med å sitte på stolen...Men men....Må bare holde ut.

Er heldigvis ferdig med overtid så kan gå hjem til normal tid idag;)

Skrevet

God bedring!

For å se på den positive siden: Det hadde vært enda værre å bli syk i jula...

Håper du føler deg bedre utover dagen!

Skrevet

Ja det er sant...Er litt redd det kunne være omgangssjuken, men da burde det vel egentlig slått ut snart.....men som du sier, bedre å få det nå enn midt i jula... *holde ut*

Skrevet

Uff så kjedelig! Men som dere sier, bedre nå enn at du ligger langflat på juleaften. God bedring, heldigvis normal dag! :)

Skrevet

Ikke gøy med magasmerter. Håper du blir frisk snart

God bedring :troest:

Skrevet

Er faktisk litt bedre i magen nå..klarer stå oppreist faktisk:)

Passer kanskje ikke så bra, for det er julelunsj på jobben idag..Hadde helt glemt det jeg, men fikk lov å slenge meg på :) Så håper magen bedrer seg!

Skrevet

så med andre ord: deres god bedring ønsker: de hjalp;)

Skrevet
Sim-sals-bim bort med vontheten *blåse*

jaaa det var "nesten" sånn:) Mye bedre hvertfall....nå skal jeg gå en ny utfordring i møte...nemlig julelunsj!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...