Matvraket Skrevet 16. januar 2010 Forfatter #601 Del Skrevet 16. januar 2010 Hei jenter... Ja det spørs om det ikke blir Avatar på meg i 3D ja..;=) vi får se, men føler at samtlige har sett den da...Hm... Ja gudenes vet hvor den ballen er, har lett og lett......Kan jo ikke akkurat miste en sånn ball! Han skal få høre ja Blir nok ingen trening idag allikevell, er sååå utrolig støl i kroppen og sliten etter mye bæring (flytting) i dag...Så får bare ta det litt med ro før jentekvelden starter... Jeg er heeelt enig, George Clooney er NAM NAM:.:=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cygnus Skrevet 16. januar 2010 #602 Del Skrevet 16. januar 2010 (endret) Nå har jeg lest gjennom dagboken din (nesten hele iallfall), og jeg synes du er kjempeflink! Spesielt det med trening hjemme, det har jeg aldri fått til noe særlig. Lykke til med jakten på den gode havregrøten! Den finnes, det er bare om å gjøre å finne ut hvordan den skal lages Edit: Må bare si at Avatar er absolutt verdt pengene!! Helt fantastisk Endret 16. januar 2010 av lulubelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 16. januar 2010 Forfatter #603 Del Skrevet 16. januar 2010 lullubelle:=) Lese hele boken, krever sin helt...Det er 30 sider det........ Tusen hjertelig takk;=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 17. januar 2010 Forfatter #604 Del Skrevet 17. januar 2010 Da var jentekvelden over;=) De siste har akkurat gått, ble hjemme hos meg, så jeg sitter igjen med rotet;) Men det var kjempe koselig! Nøyt et par glass vin og spist litt taco, men særs lite til å være meg altså.....MEN, hun ene hadde aldri vært her før så hun hadde jo så klart kjøpt med en en STOR pakke med FERRERO ROCHER og jeg elsker den sjokoladen!! Så jeg spiste to stk :sjenert: Lørdagen har vært grei, beveget meg masse, men ingen trening....Utover dagen ble jeg bare mer og mer og mer støl!!! Er skikkelig støl i lår og rumpe så den treningen hjalp den ja..... Ønsker dere en riktig god natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 17. januar 2010 Forfatter #605 Del Skrevet 17. januar 2010 God morgen jenter, eller god formiddag....Litt sent i gang idag..Våknet opp med en dundrende hodepine * 10!! Hadde bestemt meg i går og ta en treningsøkt før jeg hoppet i dusjen idag siden sambo dro av gårde så tidlig på jobb.....Fristet ikke, men jeg kjørte igjennom med god intensitet. Hodepinen avtok litt, men nå kjenner jeg den er på vei tilbake.... Huff.... Jeg har vært så flink til å trene på wii at idag åpnet det seg en ny bakgrunnsmusikk hehe..... Men fyttiallkatta så støl jeg er i ben og rumpe etter fredagensøkt! Gjort noe riktig hvertfall..... Idag blir det slappe av dag, hodepinen er medvirkende til at jeg ikke orker stort...... Fått i meg havregrøten til frokost, tatt frem noen frosne jordbær som jeg skal kose meg med senere og til middag blir det ovnsbakt laks. Tror jeg kunne spist hva som helst, PMS!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 17. januar 2010 #606 Del Skrevet 17. januar 2010 Morn! Så flink du er som trener selvom du har vondt i hodet og er støl! (Og jeg tror vi PMS'er hele gjengen her jeg ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 17. januar 2010 Forfatter #607 Del Skrevet 17. januar 2010 Morn! Så flink du er som trener selvom du har vondt i hodet og er støl! (Og jeg tror vi PMS'er hele gjengen her jeg ) Hehehehe, men det er HEEELT SANT altså, jeg har PMS Men har drevet med utsettelse av menstrasjon de siste mnd, så kommer nok til å gjennomgå et skikkelig søtsug når det først setter i gang, og smerter ikke minst...Men trening skal jo hjelpe på smerter har jeg hørt, så enda en grunn!!! Hehe ja du, PMS er en skrekkelig god unnskylding til det meste egentlig, godteri, for å få litt trøst, for å få litt oppmerksomhet og for å være litt grinete:) Sånn er det bare.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 17. januar 2010 #608 Del Skrevet 17. januar 2010 Hihi ja! Leste det bare i Twinkle sin dagbok (Tror jeg!) at hun også har det, og ei jente til her i dagbøkene! Og så kom du og sa det, også er det meg Så da sitter vi alle med lavere energi og lengter etter godteri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 17. januar 2010 Forfatter #609 Del Skrevet 17. januar 2010 Ja og jeg tyr snart til en FERRERO ROCHER altså....... mmmmm me wants...Bare en!!!!!!! Bare en bitteliten en..Har jo vært veldig flink på treningen så en kan ikke skade, skal jo ikke bli fantatisk heller lissom...(Gud den overtalelsesevnen jeg har innebygd er jammen meg god) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twinklestar Skrevet 17. januar 2010 #610 Del Skrevet 17. januar 2010 Du har vært utrolig flink matvraket Hodepine, støl og pms! Hihi ja! Leste det bare i Twinkle sin dagbok (Tror jeg!) at hun også har det, og ei jente til her i dagbøkene! Og så kom du og sa det, også er det meg Så da sitter vi alle med lavere energi og lengter etter godteri Ja, er det smittsomt eller? Synes vi alle sammen skal unne oss noe jeg! Ja og jeg tyr snart til en FERRERO ROCHER altså....... mmmmm me wants...Bare en!!!!!!! Bare en bitteliten en..Har jo vært veldig flink på treningen så en kan ikke skade, skal jo ikke bli fantatisk heller lissom...(Gud den overtalelsesevnen jeg har innebygd er jammen meg god) Kos deg med flere biter du matvraket Har du glemt at det er helg?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamoli Skrevet 17. januar 2010 #611 Del Skrevet 17. januar 2010 Mmmm, FERRERO ROCHER er noe av det beste som finnes! Ta deg et par å kos deg du støle, flinke, PMS Matvraket! Og som twinklestar sier, så er det søndag. Man kan da kose seg LITT! Enjoy! Jeg har forresten vært flink med utfall og knebøy en mnds tid nå, og jeg kan se resultater. Hadde kun en celulitt, men den er vekk, og dessuten er den fastere! Og jeg sto i speilet å sjekka både i dag og i går, så det er ikke noe jeg har drømt Glad for at jeg begynte å lese dagboka de, Matvraket, om ikke hadde det aldri blitt noe utfall på meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 17. januar 2010 Forfatter #612 Del Skrevet 17. januar 2010 Ååååå Mamoli Ingenting som er bedre enn det...Så utrolig gøy at jeg kan være en inspirasjon for deg, jeg er jo i grunnen grønn på trening og grønn på kosthold, men all ære til jentene her på kg, de har lært meg mye og det er gøy å kunne lære bort igjen, og gi vekk litt inspirasjon;=) Så det var kjempe morsomt å lese!!! Kan jeg spørre deg Mamoli, hvor ofte du har gjort knebøy og utfall, med eller uten vekter, og hvor mange repitisjoner???? Ja Twinkle spørs om jeg ikke tyr til en Ferrero rocher....Men det er bare det at jeg får så sinnsykt dårlig samvittighet etterpå, men det er jo helg ja, men er en indre stemmer som nekter meg for det... Men må kanskje skjerpe meg før jeg blir fanatisk!! Har jo aldri trena så mye som denne uken, i hele mitt liv, så ja...fortjener kanskje en liten en..men vinninga opp i spinninga?? hm.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamoli Skrevet 17. januar 2010 #613 Del Skrevet 17. januar 2010 Kvinneguiden er noe herlig noe ja! Jeg gjør det annenhver dag. 15 knebøy, så 15 på hvert ben i utfall. dette repeterer jeg 2 ganger, også avslutter jeg med 15 knebøy. Altså: 2x utfall på hvert ben og 3x knebøy. Hmmm.. Nå var det nesten så jeg ikke selv kunne forstå hva jeg hadde skrevet.. Håper du knekker "kode-språket" mitt matvraket, om ikke får jeg prøve på nytt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 17. januar 2010 Forfatter #614 Del Skrevet 17. januar 2010 Hehe dette forstod jeg:) Er jammen bra da! Også ser du resultater, even better!! Så glad på dine vegne! Da er det bare å kjøre på..... Nå har jeg vært flink, gikk en rask tur slik at jeg ble skikkelig andpusten..også ble det middag, men pga jeg har vært så flink med mat og mellommåltider var jeg ikke særlig sulten, så ble ikke mye mat på meg. Men jeg må spørre om en ting, i forhold til inntak av mat. spiser dere til spesielle tider, eller når dere kjenner at dere er sultne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 17. januar 2010 #615 Del Skrevet 17. januar 2010 Jeg kan jo svare for meg selv ang. mat, men så var jo det litt spesielt da.. Jeg ble jo ikke sulten i det hele tatt, så da måtte jeg sjekke klokka hele tiden og passe på at jeg spiste ca. hver tredje time. Det var kjipt i starten, men nå blir jeg sulten og kan egentlig spise når jeg blir sulten.. Jeg tar meg uansett i å kikke på klokka rundt mattid, bare for å sjekke :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamoli Skrevet 18. januar 2010 #616 Del Skrevet 18. januar 2010 Ja, resultater blir tatt godt imot Jeg prøver å spise hver 3. time. Det går maks 4 timer mellom. Om jeg er ute å farter, og vet det ikke blir noe mat før f.eks 5 timer etter siste måltid, tar jeg en banan eller noe annet som passer som et lite mellommåltid, og prøver å spise den sånn midt i mellom de 2 måltiden, så det blir: måltid - 2,5 t - banan -2,5 timer - måltid. Har fått for meg at det er helt krise om jeg går over 4 timer uten noe mat, så blir nesten litt panisk om det holder på å skje. Har derfor alltid en banan på lur, sånn i tilfelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twinklestar Skrevet 18. januar 2010 #617 Del Skrevet 18. januar 2010 Jeg tenker veldig likt som Mamoli iforhold til kosthold. Bortsett fra at jeg gjerne har litt forskjellige mellommåltider. Nå har jeg akkurat kjøpt meg paranøtter, som jeg spiste på vei hjem etter trening + et eple. Ellers har jeg i dag spist et lite ryvita knekkebrød med magerost som mellommåltid før trening. Variasjon gjør det lettere syns jeg Men du er jo flink Matvraket! Matvraket HAR blitt helomvendt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 18. januar 2010 Forfatter #618 Del Skrevet 18. januar 2010 tusen tusen takk Er hvertfall på riktig vei...en ting jeg har lagt litt merke til,når jeg er flink vel og merke, er at jeg er ikke sulten.......Det er en herlig følelse;=) Vel, har ikke vært her idag da jeg har vært busy woman! Har vært og baka ingers rugbrød! Mmmmm skikkelig godt brød! Så nå skal jeg ha lært det altså. 3 stk brød er nå fryst ned i fryseren og jeg har myyye å gå på :=) Så imorgen blir det brød og ikke havregrøt til frokost! Ingen trening idag, så skal prøve å skvise inn en imorgen! Sliter skikkelig med hodepine om dagen, så vet ikke helt hva jeg skal ta meg til.... Har ikke vært flink med måltidene idag: Frokost 9 tiden: havregrøt Lunsj: et stk ingers rugbrød brødskive kl 14. Middag: chiligryte ( var ikke sulten så ble lite) kl 19. Kvelds: appelsin og te. Lite mat idag og ikke riktig i forhold til klokka! Fy på meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 19. januar 2010 Forfatter #619 Del Skrevet 19. januar 2010 heihei! Og god morgen /formiddag Skjønner ikke hvordan det skal gå med meg når ferien er over til uken, fått så dårlige uvaner a gitt!! Hehe... Men har stått opp, hevet på meg joggebuksen og skal hive meg rundt og komme meg i butikken! har en liten pusekatt som jeg mistenker ikke er helt i slaget, han nyser og nyser og nyser.....Ellers i super fin form! Så skal komme meg ut i butikken, kjøpe litt godt til han og ny kattesand (*tanken var at dette han bruker i dag kanskje støver litt , derav nysing) Ringt veterinær men de ba meg avvente det siden han ellers er i fin form! Men jeg er jo litt hønemor da! Kanskje han er forkjølet? gir han denne dagen, er han ikke bedre imorgen så er det veterinær tur på oss ja...(men akk så dyrt) Har fått i meg to stk ingers rugbrødskiver, når jeg kommer tilbake venter husvasken også skal det trenes, om tiden strekker til:=) Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 19. januar 2010 Forfatter #620 Del Skrevet 19. januar 2010 hei igjen... Dagen så langt: Gjort unna det jeg skulle, handla og kjøpt ny kattesand til lillepus...Ble nok lurt trill rundt ja, ta tre betal for to....... Og det ble dyrt!!! At sand kan være så dyrt! Men pus likte det, vi lekte tilogmed oppi sanden (etter å ha skrubbet toalettet vel og merke). Han er litt rar, for så fort han ser jeg skal skifte i kassen, så må han faktisk på do med engang! Også sitter han som en ugle og nistirrer mens han tisser....Søt... Men så ut til å like den nye sanden, løp frem og tilbake oppi doen og grafset skikkelig...At noen kan bli så glad for litt sand..... så stod husvasken for tur, jammen ble det ikke rent denne gangen også! Og jeg ble sliten..... Så bar det på med trening, 30 minutter med core body trening.... Var ferdig med den og tenkte: shit heller, kjør på...Så da tok jeg 15 minutter med cardio trening og DA ble jeg sliten..Holdt nesten ikke ut de siste 8 minuttene, dama skrek :move on..Og jeg tenkte : soooooffffaaaaaa...Men så tenkte jeg : hvor digg er det ikke å kunne "skryte" litt av en 45 minutters intensiv trening på KG bloggen sin??? Dermed holdt jeg ut :KG: Men fikk kjørt meg ja, men det er kryss i taket jenter...45 minutter INTENSTIV, jeg gjentar, INTENSIV, trening har aldri skjedd før!! Aldri ! Men det er en knall følelse etterpå.. I en av øvelsene skal man rulle som en ball, er det flere enn meg som ikke klarer dette på bart gulv? Jeg får så vondt i ryggraden..Må alltid legge en pute under..Lurer på om ryggraden stikker for langt ut jeg.. Og nå, nå sitter jeg her nydusjet ren og pen.. Skal vel gjøre litt mer huslige sysler før jeg skal sette i gang med litt middag,sen middag.... Mat idag: Frokost: to stk ingers rugbrødskiver med gouda ost. Mellommåltid: Litt villris med soya saus. Lunsj: havregrøt med epler. Middag: karbonadekjøttdeig med spagetti. Kvelds: smoothie. Er det godkjent mat i løpet av en dag mon tro??? Akk ja, så var snart denne dagen over...Bare ettermiddagen og kvelden igjen, og denne kvelden blir preget av tv..herlig tv kveld;=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå