Matvraket Skrevet 14. desember 2009 Forfatter #461 Del Skrevet 14. desember 2009 Helt enig....jeg liker ikke dette med gavebytting hos dem man faktisk aldri ser. I vår familie har vi nieser som vi aldri ser og aldri hører noe fra! men å kjøpe julegave det gjør vi! Det blir for dumt! Det er pengebytting på sitt beste, man vet jo ikke hva vedkommende ønsker seg en gang...Dermd blir det for dumt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 14. desember 2009 #462 Del Skrevet 14. desember 2009 Mhm enig! Jeg skylder på at jeg er fattig student, og kjøper ikke lenger noe til alle de ytterste delene av familien.. Så jeg går heller rundt og kikker, og hvis noe slår meg som "Åh den hadde mamma/pappa/søster/whatever likt skikkelig godt!" Så blir det den :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twinklestar Skrevet 14. desember 2009 #463 Del Skrevet 14. desember 2009 Jeg har slått til med gaver med gode formål i år jeg Kjempekjekt når man har dårlig tid også. Kirkens bymisjon: http://www.bymisjon.no/templates/form____16096.aspx Flyktningehjelpen: http://www.gavermedmening.no/ Plan Norge: http://www.givemefive.no/ Røde Kors: http://www.gimedhjertet.no/epages/RodeKors.sf Finnes sikkert flere også! Mye av det som jeg ville satt pris på enn en liten ting som man legger bakerst i skapet og aldri bruker.... Synes det er fine gaver i disse materialistiske tider - og julegavekjøping som tar helt av! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 14. desember 2009 Forfatter #464 Del Skrevet 14. desember 2009 Ja det er faktisk ingen dum ide!!!!!! All respekt til dem som gir slike gaver:) Ps_ sitter da på jobb enda jeg...hutrer og fryser faktisk...Iskalde hender...Skal gjøre ferdig en liten case til før jeg durer avgårde på juleshopping ja...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 14. desember 2009 #465 Del Skrevet 14. desember 2009 Håper du koser deg på juleshopping! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamoli Skrevet 15. desember 2009 #466 Del Skrevet 15. desember 2009 Heheheheh nå måtte jeg le litt, så lissom for meg hvordan du gikk bortover veien..Men ikke sant det er en digg følelse? (hehe altså å vite at man har trent og er støl av detm, og ikke noe annet altså) Hehehehe... Stølhet er digg! Men ser kanskje ikke så bra tu de første gangene! Hehehe.. Men synes du utfallene var greie å gjennomføre da? Kommer du til å gjøre de igjen? De hjelper hvertfall på ja! Så utrolig flibk du er til å løpe! Jeg tror faktisk jeg skal "stjele" den ideen som du foreslår ja! Høres ut som det kan være noe for meg....Ja kanskje tilogmed et nyttårsforsett, for jeg hater å løpe men med slik intervall burde jeg klare å gjennomføre det. Takk takk Helt klart en digg følelse om man tenker på det psykiske, ja! Uten tvil. Jeg synes utfalla var veldig greie å gjennomføre, men jeg måtte stå tett på veggen, så jeg kunne støtte meg litt iblant. Balansen er visst ikke på topp. Utførte utfall igjen nå i kveld, så det blir spennende å se hvordan gangen min er i morgen.. Regner med det blir en rimelig kul gange jeg pådrar meg denne gangen også Men moro å finne noe man blir støl av, når stølheten gjerne er et tegn på at det virker. Synes absolutt du burde gi løpinga en sjanse! Bare ta det i eget tempo, så går det fint! :-) Fant du forresten noe fint på shopping i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 15. desember 2009 Forfatter #467 Del Skrevet 15. desember 2009 Heisann..../ God morgen Her er jeg ja...... Ja Mamoli, et råd: hvis du har sånn fitnessball, sett den mellom ryggen og veggen og utfør knebøy. Da får du litt mer balanse, samtidig som du utfører øvelsen. Jeg synes dette er både bedre og tøffere. Vel verdt et forsøk. kanskje et julegave ønske dersom du ikke har:) Ja julegaveshoppingen ble et kapitellf or seg selv. Fikk hentet den ene jeg hadde bestilt og kjøpt en (!) gave! TRagisk! Fant lissom ingenting! Jeg la inn et innlegg på et annet forum, men som gjest da jeg ikke var logget ut, men jeg kan fortelle det her og...Jeg skulle kjøpe et panserarmbånd til min far i julegave. Klarte virkelig ikke å finne på noe smart, men tentke at et armbånd med gravering på er tingen. Litt personlig. Jeg har vært land og strand rundt og lett etter noe slikt. Jeg var innom Gullfunn forrige uke og spurte om de hadde panserarmbånd til herre. "jada" sa damen og tok frem det ene hun hadde. Jeg ble lettet og fortalte at jeg ville ha gravert inn navn og ha det før jul. Ikke noe problem! Jeg fikk hentet det ig år, betalte for det (jepp, det var dyrt) og dro hjem. Viser det frem til samboeren min soms tarter med å si at det var kult, MEN altfor lite! Han er tynn rundt armleddene, mens min far er tykkere. Min samboer får det nesten ikke på ! OG da går det garantert IKKE på min fars hånd! UTROLIG bra!!!!!! Hva gjør jeg? Tenkte å dure ned til butikken etterpå og forklare, men regner vel med at de kan ikke gjøre stort....Så klart valgte jeg å stolep å damen som ga meg det og sjekket ikke størrelsen selv. Nå har jeg kastet bort ganske mye penger pånoe som ikke kan brukes:( Dessuten er det jo personlig, så kan ikke levere det inn igjen heller..... Veldig kjedlig, så da mistet jeg helt motet med denne julehandelen og shoppingen generelt. Aner ikke hva jeg skal finne på, og pengene tapt! Får vel aldri de pengene tilbake uansett hvor mye jeg skylder på henne....Og jeg vil vel ikke tro at det går an å gjøre det større heller. Og da får jeg det vel ikke før jul..... NICE! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skybert Skrevet 15. desember 2009 #468 Del Skrevet 15. desember 2009 Hei, Nå er ikke jeg veldig kjent med panserarmbånd, men er det ikke mulig å lodde/sveise på flere ledd? Du kan forsatt gi det i gave, men si at det må leveres igjen, pga den mulig ikke passer.. Prøv i butikken, hvis ikke er det helt sikkert noen andre butikker som kan hjelpe deg =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 15. desember 2009 Forfatter #469 Del Skrevet 15. desember 2009 Ja jeg håper så inderlig at det kanskje er en mulighet......Men da må det nok som du sier sendes inn! Værste jeg vet er å gi en gave som faktisk må leveres inn igjen.Når man gir en gave skal den være perfekt og ferdig! snufs..... Ble skikkelig skikkelig lei meg. Også er dette til pappan min som betyr alt for meg og som i utgangspunktet er s vanskelig å kjøpe til.. Men en ide er jo å bare si det til han, også får han prøve det så får jeg sende det inn og forstørre det.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skybert Skrevet 15. desember 2009 #470 Del Skrevet 15. desember 2009 Han skjønner det nok veldig godt. Er bedre at han ser at du har tatt deg tid til å gravere det inn, enn å bare skrive en lapp hva han får. Det kommer til å gå så bra så Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 15. desember 2009 Forfatter #471 Del Skrevet 15. desember 2009 Ja det er forsovidt sant........ Er du ferdig med gavene eller? Åååååå nå snør det, skikkelig julekoselig:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skybert Skrevet 15. desember 2009 #472 Del Skrevet 15. desember 2009 I know, jeg digger snø! blir med en gang myye lysere, så blir ikke liek trøtt Nei jeg er ikke det, har fått kjøpt til venninner, og mamma (vi skal til hurughada i midten i januar, så hun får snorkletur av meg), mangler kjæresten(tror jeg skal kjøpe klær, men mangler noe litt mer spennende også), broren min(han ønsker seg kul dørmatte, noen tips?) og pappa (blir nok klær til han også).. Mange du skal kjøpe til i år? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 15. desember 2009 #473 Del Skrevet 15. desember 2009 Uff så kjedelig med det armbåndet da! Forhåpentligvis kan de utvide det på en eller annen måte Når jeg kjøper til familie sånn, så er jeg halveis kjedelig, halveis personlig.. F.eks, mamma er kjempefan av michael jackson, og landrover, så da blir det f.eks michael jackson kalender, noe fint fra landrover butikk, el. Pappa liker pondus og liverpool, så der kan det også gå i kalender el. Så surrer jeg masse i butikker mens jeg ser etter gaver til resten av folka, og håper jeg kommer over noe som passer og som er mer personlig.. I år får pappa et inrammet bilde av meg og han på en ferie for lenge siden, som han kan ha i den nye leiligheten sin, i tillegg til kalender etc. Dette hjelper kanskje ikke stort, men jeg fikk nå ramsa opp litt av mine gaver (kjempefint i tilfelle mamma leser her inne ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skybert Skrevet 15. desember 2009 #474 Del Skrevet 15. desember 2009 Bilde av deg og faren din Shamin er jo midt i blinken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 15. desember 2009 Forfatter #475 Del Skrevet 15. desember 2009 Mange gode ideer her ja..... Et bilde er kjempe kjekt. jeg gir noe lignende til mine besteforeldre. De får bildekalender og det tror jeg de stter pris på. Men vet aldri hva man skal finne på til dem som har alt. men tror den er en vinner! Ja det blir til at noen kjøper man bare for å ha kjøpt, mens andre igjen vil man virkelig legge sjelen sin i. De betyr noe og derfor må de få en gave de fortjener og gjerne liker. Pappa er definitivt vanskeligst for meg i år (og vanskeligere så det ut til å bli ja)... Samboeren min har ønsker ja, men de er utrolig dyre i år! Tja hvor mange totalt blir det? La meg telle..... bortimot 20 stk totalt. Huff a meien...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 15. desember 2009 Forfatter #476 Del Skrevet 15. desember 2009 Åååå så lenge varte den gleden..sluttet å snø....... Om jeg kjeder meg på jobb???? Tja...Jo....JAAAAAAAAAA!!!!!! Er ikke vakre utsikten jeg har heller, men jeg ser hvertfall at det har sluttet å snø! Puh: time igjen til pause! Og da er det "bare" 5 timer til jeg kan forlate dette stedet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skybert Skrevet 15. desember 2009 #477 Del Skrevet 15. desember 2009 En på jobben falt og fått mulig hjernrystelse, så gå forsiktig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 15. desember 2009 Forfatter #478 Del Skrevet 15. desember 2009 Er jo innelåst på denne jobben her så sjansen er minimal for at jeg i det hele tatt kommer meg ut før i kveld....men takk takk;) ikke noe særlig å pådra seg det der rett før jul... vondt er det og..skle på isen da antar jeg? Skummelt det nå ja, snøen legger seg sånn lett oppå det tynne islaget....Gjorde en helomvendig igår morres faktisk, mså sikkert driiiiit dumt ut, men jeg holdt meg opp;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamoli Skrevet 15. desember 2009 #479 Del Skrevet 15. desember 2009 En fitnessball til jul,ville være flott. Tenker bare på min bittelille leilighet, og hvordan den ville passe inn her.. Har ikke noe sted å legge den, og det er vel ikke akkurat sånn at man tar lufta inn og ut av en sånn ball før og etter hver trening? Ser for megdet ville være et prosjekt iallefall.. Så kjedelig med armbåndet. Det er også litt merkelig synes jeg.. Den som jobber i butikken, pleier alltid å være til hjelp når det kommer til størrelser, så når du har kjøpt et som ser ut til å ikke passe mannfolk generelt- så er det dårlig service mener jeg! Synes du skal ta det med inn i butikken å høre jeg, så fort du har mulighet. Kanskje det er en mulighet for at det kan nå å fikses før jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 15. desember 2009 Forfatter #480 Del Skrevet 15. desember 2009 Nei du Mamoli, den tror jeg virkelig ikke jeg hadde giddi å blåse opp og trekke ut luften for hver gang! Da tror jeg hvrtfall det hadde blitt min unnskyldning til å ikke gidde å trene! Hehe.... Den er rimelig stor ja. krever litt plass. Men vennina mi har heller ikk store leiligheten, men har da gått til innkjøp av den. Hun legger den i garasjen når den ikke er i bruk. Er vel verdt sine penger..Er å få rimelig på clas ohlson. under 200 lappen! Kan brukes til sååå masse! Men så klart, har man ikke plass så har man ikke plass.... Ja var nede i butikken og forklarte dette da..hun sa at det var et alminnelig armbånd til herrer. Skulle man ha større måtte det sendes inn og skjøtes på og det rakk dem ikke før jul. Hun var hyggelig nok til å si at hun synes jeg skulle gi han det, også bare be han om å ta det med seg ned og at de sammen finner ut hvor mye det må skjøtes på... Det er jo så klart løsningen det da, MEN DET BLE DYRT GITT!!.... men det lar seg fikses! Skal vel være lettet for det, men jeg synes det er så kjedlig åg i gaver man ikke kan bruke med engang...Men men gjort er gjort...... Er du i havn med gavene du da Mamoli? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå