Mann 42 Skrevet 26. oktober 2009 #101 Del Skrevet 26. oktober 2009 Thiomesal har blitt brukt siden 1930-tallet. Hvor har du det fra at det ikke ble brukt i 1976-vaksinen? Først på 90-tallet kom forbud mot å bruke stoffet i vaksine for barn. Jeg har gjort meg skyldig i en feilslutning på dette punktet. Jeg hadde lest en artikkel som konkluderte med at en sannsynlig årsak for den høye forekomsten av Guillaine Barrè`s Syndrom i 1976, var kontaminering med campylobacter. Feilen bestod i at jeg oppfattet dette som at vaksinen var kontaminert med levende campylobacter, noe som ikke ville vært mulig dersom vaksinen hadde vært tilsatt Thiomersal. Følgelig konkluderte jeg med at vaksinen ikke brukte thiomersal. Særlig ettersom jeg har lest at det var en del kontorverser rundt thiomersal allerede på 70-tallet. Men det var altså snakk om antigener fra campylobacter, og ikke levende organismer. Referanse: http://www.newscientist.com/article/dn1801...ccine-safe.html Der står det forøvrig mye interessant om GBS, bl.a at faren for å få det er langt større ved å få influensa, enn ved å ta vaksinen mot influensa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. oktober 2009 #102 Del Skrevet 26. oktober 2009 Nei det er ikke det. Tvert i mot så mener legene at hun hadde kommet til å få den sykdommen før eller senere uansett. Men vaksinemotstanderne bruker det jo for det det er verdt selv om denne jenta tok vanlig influensavaksine og ikke vaksine for svineinfluensa. Men disse er nesten like, det er bra antigenet som er annerledes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eplefe Skrevet 26. oktober 2009 #103 Del Skrevet 26. oktober 2009 Men disse er nesten like, det er bra antigenet som er annerledes!Ja, vaksinemotstandere er vaksinemotstandere. Det er ikke bare nye ting som er farlig, det er og andre, livreddende fenomener. De mener det er sunt for ungene å gjennomgå tyfus, kikhoste, skarlagensfeber, røde hunder, lepra og meslinger. Gjerne kopper òg, om den ikke var utdødd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dido Skrevet 26. oktober 2009 #104 Del Skrevet 26. oktober 2009 Det er mye større sjanse for å dø av kreftsykdommer enn av svineinfluensa. Hvorfor tar ikke folk sine forhåndsregler når det gjelder kreft? Det er nærmest unntakstilstand i landet grunnet svineinfluensaen, om man skal vaksineres eller ikke. Hvordan man skal unngå smitte osv.. Hvorfor er ikke folk og myndighetene like opptatt av forhåndsregler når det gjelder sykdommen som tar flest liv her i landet? Kreft forårsakes ofte av livsstil,-alkohol, dårlig kosthold,fedme, lite fysisk aktivitet, røyking og soling. Stråling, forurensning, tilsetningsstoffer i mat, mobiltelefon, infeksjoner m.m. 1 av 3 krefttilfeller kan forebygges. Likevel; 8 mill dør hvert år p.g.a. kreft. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dido Skrevet 26. oktober 2009 #105 Del Skrevet 26. oktober 2009 På verdensbasis dør årlig mellom 250.000 og 500.000 av influensa eller av årsaker med forbindelse til influensa. I Amerika ca 36.000. Nærmere 5000 mennesker har dødd av svineinfluensa siden viruset ble avdekket i april, melder Verdens helseorganisasjon (WHO) fredag 23 oktober. Engster vi oss unødvendig?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dido Skrevet 26. oktober 2009 #106 Del Skrevet 26. oktober 2009 "Vaksinasjon tar utgangspunkt i at vi ikke er i stand til å beskytte oss selv. Vi må vaksineres mot sykdommer som nærmest er utryddet. Vi må vaksineres mot forholdsvis uskyldige barnesykdommer. Tidligere fikk barn lov til å få meslinger, kusma og røde hunder. Nå vaksineres barn mot dette med MMR vaksinen fra 15 måneders alder. Rudolf Steiner hevder at Meslinger er den viktigste av alle barnesykdommene. Barna blir sterke og ”voksnere” etter sykdommen, får en ny selvtillit - gjennomgår en metamorfose – svært viktig for menneskets utvikling og forsvar mot mer alvorlige sykdommer som astma, allergier, nevrologiske sykdommer og kreft etc. senere i livet. Barnesykdommene er en ”boost” for immunsystemet og livskraften. Før MMR fikk de fleste barn noen eller alle barnesykdommene. For øvrig fikk de fleste en forkjølelse i året samt noe småtteri. Få barn hadde allergier og astma. Nå får kun noen få barn barnesykdommene, gjerne de som vokser opp i Steiner-miljøer, ikke blir vaksinert og har ”smitteringer” – det vil si at dersom et barn er så heldig å få en barnesykdom, tar de andre med sine barn dit i håp om at de også skal få dem. Generelt får barn utallige forkjølelser og virus, da hele deres immunsystem i våre dager skal bygges opp på snørr og omgangssyker. Igjen og igjen. Som regel får barna heller ikke ha feberen sin i fred." Mer kan leses her: http://altnett.ning.com/group/vaksinasjon/...341:Topic:92552 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zealuu Skrevet 26. oktober 2009 #107 Del Skrevet 26. oktober 2009 Mer kan leses her: http://altnett.ning.com/group/vaksinasjon/...341:Topic:92552 Ut i fra dette skvalderet kan man jo bare anta at dere faktisk ikke vet at en vaksine utløser nøyaktig samme immunologiske respons som sykdommen (det er det som er poenget med vaksiner) - med den forskjell at man slipper å gå gjennom selve sykdomsforløpet, med alle de risikoer det medfører. Vaksinenektere er dumme og/eller uvitende - QED. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sissan Skrevet 26. oktober 2009 #108 Del Skrevet 26. oktober 2009 Jeg vet ingenting om Steiner-filosofien, men ser ikke meslinger som porten inn til en bedre selvfølelse. Meslinger kan være alvorlig, og det er den sykdommen man vaksineres mot fordi den er farlig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dido Skrevet 26. oktober 2009 #109 Del Skrevet 26. oktober 2009 Ut i fra dette skvalderet kan man jo bare anta at dere faktisk ikke vet at en vaksine utløser nøyaktig samme immunologiske respons som sykdommen (det er det som er poenget med vaksiner) - med den forskjell at man slipper å gå gjennom selve sykdomsforløpet, med alle de risikoer det medfører. Vaksinenektere er dumme og/eller uvitende - QED. http://osoecofond.com/Redd_barna_og_deg_selv.pdf Dumme og/eller uvitende?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 27. oktober 2009 #110 Del Skrevet 27. oktober 2009 Ut i fra dette skvalderet kan man jo bare anta at dere faktisk ikke vet at en vaksine utløser nøyaktig samme immunologiske respons som sykdommen (det er det som er poenget med vaksiner) - med den forskjell at man slipper å gå gjennom selve sykdomsforløpet, med alle de risikoer det medfører. Vaksinenektere er dumme og/eller uvitende - QED. Noe av grunnen kan kanskje være at man ser ikke sykdommene på nært hold lenger. jeg tror at dersom disse menneskene hadde fått oppleve noen epidemier med meslinger, komplett med tilfeller av fatale lungebetennelser og hjernehinnebetennelse, eller en bølge av polio, eller opplevd å bli steril fordi de fikk kusma i voksen alder, eller fått et hjerneskadet barn pga røde hunder under svangerskapet, så hadde de MULIGENS fått det inn i nøtta at vaksinene er der for å beskytte dem og snørrungene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eplefe Skrevet 27. oktober 2009 #111 Del Skrevet 27. oktober 2009 http://osoecofond.com/Redd_barna_og_deg_selv.pdf Dumme og/eller uvitende?? Skulle vi da, som en forholdsvis liten gruppe foreldre som mener at våre barn faktisk er blitt skadet av slike vaksiner,driste oss til å komme med innvendinger her ??!! Strålende grammatikk hjelper på å bli tatt seriøst. ‘Kunstig opparbeidet motstandskraft og vaksiner’ og evner å trenge gjennom ‘Latinmuren’, vil man oppdage at de også inneholder ‘desinfeksjonsmidler’ dvs FORMALIN. Kan dette være bra for oss, f.eks. våre nyrer? Se vekk i fra at de rakker ned på alt som kan kalles fagsjargong, se heller på at de mener den lille dosen desinfiserende man får i seg via en vaksine er farlig for NYRENE deres. Jeg regner med at de ikke drikker, spiser salt, for mye kjøtt, får i seg for lite omega3/for mye jern, tar smertestillende og/eller lignende. SÅ kan de heller klage på den belastningen nyrene får. Og jeg håper forøvrig at ingen faktisk tror at vaksiner blir laget av at man knekker hønseegg i en bolle og sprøyter det inn i en menneskekropp. Eggehvite i blodet er ikke en god ting. Det de sier om milten stemmer kun delvis. Man kan operere vekk milten, og resten av kroppen vil ikke forfalle og bli syk for ingenting, tvert i mot, resten av kroppen vil "ta igjen" det de mangler pga. milten, og immunforsvaret ditt vil etter kort tid være like sterkt igjen. Noen vaksiner lages på morkaker som fåes fra fødestuene, noen på bortopererte kreftsvulster, og noen blir faktisk laget på levende aborterte fostere. Her gikk crazy-alarmen i hodet mitt amok. Ingen kan tro dette? Ja, forskning foregår på bortopererte kreftsvulster for å finne ut hvordan de kan fjernes uten kirurgi, men man lager ikke vaksiner av hverken dem, fostre eller morkaker. Ikke kyllingblod heller. Eller kaninblod. Og nei, serum ER ikke noen av de overnevnte. Hele svine-aids-greien er jo faktisk bullshit, sykdommen de refererer til fungerer mer som en kombinasjon av astma/sterilitet, og er derfor et problem. 2000 griser ble smittet av vaksinen, og en god del ble faktisk immune. Før vaksinen ble utviklet var 16% av Danmarks grisebestand smittet. KAN ikke dere se ting i sammenheng? Ja, vaksinen var uferdig, og det amerikanske firmaet som utviklet det måtte betale milliarderstatning til Danmark for det, men dette gjelder en vaksine som ikke var ferdig, ikke alle vaksiner i verden. men fortsatt lever rottene og dette byllepestviruset med hverandre i ‘beste velgående’. Byllepestviruset? Det er rimelig godt kjent at byllepest kan kureres med antibiotika (ikke at jeg forventer at hippie-gjengen som tygger røtter skal vite dette), og er dermed helt åpenbart en BAKTERIE. Forøvrig er det de skriver om vaksiners beskyttelse og feil (nei, skulle man sett.). Man revaksineres riktignok rimelig ofte om man vil holde en høy beskyttelse mot polio og stivkrampe oppe, men for hver vaksine man tar blir kroppens immunforsvar litt mer immunt mot viruset du behandler kroppen for. De feilstaver forøvrig clue. De burde få noen til å språkvaske hele brosjyren, egentlig. Brutalt. I løpet av disse fem "ankepunktene" deres (som forøvrig er rimelig latterlige alle fem) slenger de ut påstander om barn smittet av smittsom hjernehinnebetennelse etter å ha blitt vaksinert, er sarkastiske mot helseminister på det tidspunktet, og leverer så mange som ingen kilder på saken. Du må da fatte at det er vanskelig å ta det seriøst? Jeg regner med at de snakker om Hemofilus influensae type B infeksjoner-vaksinen, for en vaksine som fungerer direkte mot meningitt eksisterer ikke. (Hemofilus influensae type B infeksjoner Bakterien det her er snakk om kan gi flere typer alvorlig sykdom. Den kan gi epiglottitt, hjernehinnebetennelse (meningitt) og lungebetennelse. Epiglottitt er en bakterie-betennelse i hals hvor en også har høy feber og tildels sterkt redusert almentilstand. I hals vil slimhinnene bli svært betente, ikke minst i strupelokket. Dette gjør at det blir svært trangt i halsen, og det blir først tungt å puste, og etterhvert som sykdommen løper videre, vil det bli tyngre og tyngre å få inn nok luft. Til slutt vil det kunne gå tett i halsen, og pasienten greier ikke å puste mer. Behandlingen vil være sykehus-innleggelse (blå-lys) , antibiotika og ikke nesten alltid respirator-behandling (pustemaskin). Hjernehinnebetennelse (meningitt) er en annen fryktet infeksjon ved denne bakterien. Før vi fikk vaksine mot hemofilus influensae type B bakterien var den en av de hyppigste årsakene til hjernehinne-betennelse hos små barn i Norge og andre vestlige land.) Å sammenligne vaksinering med asbest er noe som gjør meg direkte kvalm, og nå gidder jeg faktisk ikke å lese mer. Hele heftet er jo bullshit, skremselspropaganda og uopplyste mennesker som slenger fra seg den ene påstanden etter den andre, uten noe som helst å bygge oppunder dem med. Så ja. Dumme og/eller uopplyste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dido Skrevet 27. oktober 2009 #112 Del Skrevet 27. oktober 2009 Noe av grunnen kan kanskje være at man ser ikke sykdommene på nært hold lenger. jeg tror at dersom disse menneskene hadde fått oppleve noen epidemier med meslinger, komplett med tilfeller av fatale lungebetennelser og hjernehinnebetennelse, eller en bølge av polio, eller opplevd å bli steril fordi de fikk kusma i voksen alder, eller fått et hjerneskadet barn pga røde hunder under svangerskapet, så hadde de MULIGENS fått det inn i nøtta at vaksinene er der for å beskytte dem og snørrungene. Som jeg har sagt før her i tråden, jeg og alle mine søsken, barn i nabolaget, barn i nabobygdene, hadde alle barnesykdommene, dette var på 60 tallet. Vi overlevde alle , alle i min omgangskrets, alle i familien, ingen jeg vet om har fått skader grunnet barnesykdommene. Hvorfor? Jeg vet ikke om noen som har astma, allergi eller atopisk eksem av de jeg kjenner som vokste opp på den tiden. Mens det idag er helt vanlig at barn får disse sykdommene. Alle som har barn med astma vet hvor farlig denne sykdommen KAN være. At det er sammenheng mellom vaksiner og astma-sykdommer er jeg ikke i tvil om, men jeg har ingen yrkeserfaring med dette, kun min egen erfaring og det jeg finner på bl.a. internett av info. Begge barna mine har astma, atopisk eksem og allergi, og ingenting skulle tilsi at dette skulle være arv eller miljø. De har begge fått alle vaksinene som vi er blitt anbefalt. Når eventuelle barnebarn kommer vil jeg anbefale de å ikke gi de vaksine. I vår familie har vi mistet mange i kreft de siste årene. At det brukes så mye penger til en unødvendig svineinfluensavaksine er i mine øyne helt utrolig, .. dette er penger som kunne blitt brukt til kreftforskning. Om noen år finner de kanskje en KLAR sammenheng mellom kreft og vaksine. Astma/allergi og vaksine. Mage-tarm sykdommer og vaksine. http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/15479935?dopt=Abstract http://www.legemiddelverket.no/upload/9082...ig070320101.pdf "Polio gir ingen symptomer i 90% av tilfellene. Hvor mange barn av de 60 000 søm fødes årlig har blitt utviklingshemmet i Norge som følge av at moren fikk røde hunder som gravid? Antar at dette tallet er forsvinnende lavt. Det sies at meslinger kan føre til skader i 1/1000 tilfeller (0,1%). Dette tallet er imidlertid ikke et vitenskapelig tall men bærer preg av gjetting. Stivkrampe vaksinen er mot en bakterie, men det er ikke selve bakterien som kan være farlig men giftstoffene den utskiller under oksygenfrie forhold. Vi hadde 1-2 dødsfall (0,000 et eller annet prosent av befolkningen) før massevaksinering av barn tok til i Norge. Vaksinen garanterer ingenting da det er registrert flere dødsfall av stivkrampe hos mennesker som har vært tilfredstillende vaksinert. Den beste beskyttelsen er god sårbehandling. Undersøkelser av uvaksinerte har vist at opptil 90% har naturlig antistoffer mot stivkrampe. Finnes det et eneste eksempel på at kusma har ført til sterilitet? Selv fhi sier at kusma kun muligens kan føre til sterilitet. Når man ser på de tap av menneskeliv og varige skader i kjølvannet av vaksiner kan en begynne å lure på om det er verdt prisen. Det finnes ikke bevis for at så mye som et eneste menneskeliv er reddet av vaksiner. Argumentet om at vi har sett fallende sykdomsforekomst etter vaksiner blir det samme som å si at vaksiner utryddet svartedøden og spanskesyken, noe som ikke stemmer da det ikke fantes vaksiner på den tiden. Vi vet at vaksiner kan føre til en nærmest umiddelbar død, vi vet at det befinner seg mange lidelser på en skala fra optimal helse til død, og vi vet dermed veldig lite om hvordan vaksiner påvirker oss over tid. Det er bla funnet vaksinasjonsrester i ledd til barn med leddgikt og i tarmen til mennesker med tarmproblemer. Videre er det påvist at hjertesykdom har vært forårsaket av en vaksine tatt mange år tidligere her i Norge hvor vedkommende etter lang tid fikk 2 mill i erstatning." http://vgd.no/helse-sex-og-livsstil/helse/...n-nytte/side/31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2009 #113 Del Skrevet 27. oktober 2009 Stemmer det at 1/3 av skolene i Oslo er stengt pga. svineinfluensa?? Stemmer det at det pr i dag finnes kun 36 000 vaksinedoser tilgjengelig? Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eplefe Skrevet 27. oktober 2009 #114 Del Skrevet 27. oktober 2009 Kan ikke du ta deg tiden til å svare på innlegget mitt og? Jeg føler mann 42 skal få lov å dissekere deg levende selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dido Skrevet 27. oktober 2009 #115 Del Skrevet 27. oktober 2009 Kan ikke du ta deg tiden til å svare på innlegget mitt og? Jeg føler mann 42 skal få lov å dissekere deg levende selv. Tror du har svart selv på innlegget ditt. Konklusjonen din viser det. Mann 42 kan skjære meg opp hvis han vil, men vi kommer ikke bort fra det faktum at flere og flere får øynene opp for hva vaksinering av både det ene og det andre kan føre til . Vaksiner mot tuberkulose og stivkrampe er unødvendig fordi man aldri kan bli immun ovenfor disse sykdommer. Meslinger, hvor 90% av kvinner er naturlig beskyttet mot, og hvor risikoen for smitte er begrenset til de første 3 mndr. av en graviditet. Allikevel vaksineres det. Difteritt, som kun 7% av barna ble smittet under de største epidemier. Allikevel vaksineres og revaksineres befolkningen. Influensa og leverbetennelse, hvor vira blir resistente for vaksinens antistoffer. Disse to vaksiner er totalt unyttige og er meget farlige. I USA er 20% av barna utviklingshemmet som følge av hjerneskader forårsaket av vaksiner. Et potpurri over vaksinasjonsskader KORT PERIODE kikhoste poliolignende lammelser allergier eksem utslett astma ubehag og besvimelse smertefulle betennelser lokale reaksjoner dødelige anafylaktisk sjokk feber nyreanfall gikt mave-tarmproblemer krybbedød (1-3 uker vaksinasjon) Alle nervesystemets akutte sykdommer fra alvorlige til lette hjernebetennelse uhelbredelige nevrologiske anfall cerebral parese alvorlige hjerneskader MIDDELPERIODE nevrologiske forstyrrelser autisme hjerneskader kramper hyperaktive barn konstant skriking anoreksi, bulimi blindhet, døvhet stumhet, dysleksi hypotomi forsinket utvikling hjerneskade Mentale problemer ADHD sen mental utvikling intellektuelle problemer innlæringsproblemer hypersexualitet følelsesmessig ustabilitet ungdomskriminalitet psykopatisk personlighetsstruktur kriminell atferd barneleukemi hyppige infeksjoner tallrike allergier LANG PERIODE konstant virkning ubalanse i kroppen svekkelse i immunsystemet ødeleggelse av våre cellers indre permanent endring av kromosonene DNA misdannelse nye mutasjoner multiple sklerose leukemi kreft AIDS medfødte misdannelser sterilitet kronisk tretthetssyndrom epilepsi parkinsons sykdommer hjerte- karsykdommer allergier degenerative sykdommer alzheimers lupus leddbetennelse forekomst av nye ukjente sykdommer. http://mafia-arkiv.blogspot.com/2007/04/gn...-i-150-r-p.html http://verdensnytt.com/fem-d%C3%B8de-av-h1...luensa-vaksine/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 27. oktober 2009 #116 Del Skrevet 27. oktober 2009 Innlegget ditt, dido, er et vitnesbyrd når det gjelder farene internett innebærer for mennesker i mental ubalanse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dido Skrevet 27. oktober 2009 #117 Del Skrevet 27. oktober 2009 Innlegget ditt, dido, er et vitnesbyrd når det gjelder farene internett innebærer for mennesker i mental ubalanse. Det er ihvertfall ikke på grunn av vaksiner http://www.matoghelse.no/helse/2006/11/20/...gi-autisme.aspx Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eplefe Skrevet 27. oktober 2009 #118 Del Skrevet 27. oktober 2009 Den idiotiske MMR-teorien er tilbakevist så utrolig mange ganger at jeg blir helt svimmel av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dido Skrevet 27. oktober 2009 #119 Del Skrevet 27. oktober 2009 Den idiotiske MMR-teorien er tilbakevist så utrolig mange ganger at jeg blir helt svimmel av det. Kan du vise til hvor MMR -teorien er tilbakevist? Sannheten om vaksiner: http://godhelse.info/index.php?option=com_...=7&Itemid=7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HeiHallo Skrevet 27. oktober 2009 #120 Del Skrevet 27. oktober 2009 Kan du vise til hvor MMR -teorien er tilbakevist? Sannheten om vaksiner: http://godhelse.info/index.php?option=com_...=7&Itemid=7 http://discovermagazine.com/2009/jun/06-wh...roversy-live-on Discover magazine er et meget annerkjent vitenskapsmagasin, artikkelen tar også for seg hvorfor sånne som deg fortsetter å tro på myter. http://www.fhi.no/eway/default.aspx?pid=23...:1:5625:8:::0:0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå