Gjest lmari Skrevet 15. august 2003 #1 Del Skrevet 15. august 2003 .. på ferie!!! Etter en håpløs sommer fanget foran datamaskinen stikker jeg på ferie over helga. En uke i Praha med prinsen min - blir mye øl og turistting, tenker jeg. Har ikke internett hjemme, og siden jeg ikke starter i ny jobb før 1. september, blir det nok en stund til jeg kommer tilbake for fullt. Kommer til å savne dere, da!! Vær snille mot hverandre!! lmari - tenker med glede på alle de innleggene jeg skal lese når jeg endelig er online igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesol20 Skrevet 15. august 2003 #2 Del Skrevet 15. august 2003 God ferie! :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dorian Skrevet 15. august 2003 #3 Del Skrevet 15. august 2003 God tur! :blunke: Pass på dere selv! dorian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 15. august 2003 #4 Del Skrevet 15. august 2003 Takk, takk! ... jeg kommer nok plutselig tilbake, skal dere se. Forsøkte i går å lukke vinduet med KG på maskinen, fordi det var mye å gjøre på jobben. Etter fem minutter MÅTTE jeg bare sjekke en liten ting, og så var det en dagbok jeg måtte skrive, også.. Joda - kommer nok plutselig tilbake!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 15. august 2003 #5 Del Skrevet 15. august 2003 God tur Suzy :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 15. august 2003 #6 Del Skrevet 15. august 2003 Laters. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 15. august 2003 #7 Del Skrevet 15. august 2003 God tur, vennen! Kos deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå