Synne-Marie Skrevet 11. februar 2016 Forfatter #861 Del Skrevet 11. februar 2016 29 minutter siden, Nótt skrev: Ja det blir spennende med en overraskelse. En gutt skal noteres fra deg, får kanskje svar på det i morgen for da er det UL. Og ja Vesla er 6 år i dag faktisk, så her er det full jubel. Oi! Masse lykke til på UL i morgen! Det blir jammen spennende! Og masse gratulasjoner til seksåringen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 17. februar 2016 Forfatter #862 Del Skrevet 17. februar 2016 36 uker i morgen. Og gjett om jeg begynner å bli lei... Halsbrannen tar knekken på meg fullstendig. Holder på å gå ut av mitt gode skinn. Baby protesterer kraftig mot den stadig trangere hybelen. Akkurat nå forsøker jeg og liggesitte i lenestolen, men responensen er harde ribbeinsspark og kraftige spenntak, så jeg knapt får puste. Får vel ta hintet å legge meg Vurderer å ta et bad, men jeg er nesten hudløs fordi jeg allerede bader så mye Varme bad er det eneste som holder bekkenet i akseptabel form. Jeg har aldri noen gang vært så sikker på at dette er siste barn og at jeg er fullstendig ferdig med å produsere barn. Det er egentlig en god følelse det også Siste arbeidsdag på fredag. Det skal jammen bli godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 3. mars 2016 Forfatter #863 Del Skrevet 3. mars 2016 38 uker i morgen. Nå begynner vi å bli bra spente i heimen. Prøver å si til meg selv at det kan gå dager og uker, men det er vanskelig å slippe forventningen om at det skal starte snart. Våknet i morges med en uklar idé om at i dag var Dagen. Har hatt rare murringer og verk hele dagen, men ingen tegn til fødsel. I morgen blir det frokost i barnehagen. Det blir jammen koselig Disse siste dagene er schnåle. Særlig når jeg vet at dette er siste gangen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Norbertine Skrevet 4. mars 2016 #864 Del Skrevet 4. mars 2016 4 dager til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 4. mars 2016 Forfatter #865 Del Skrevet 4. mars 2016 Hehe, ja satser på det Har et mandagsbarn og et onsdagsbarn fra før, så jeg bør jo få et tirsdagsbarn denne gangen? Sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 4. mars 2016 #866 Del Skrevet 4. mars 2016 Neida, 6 dagar igjen. Eg har berre torsdagsbarn, og kan anbefala det. (Blir overraska om det kjem noko anna denne gongen. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 4. mars 2016 Forfatter #867 Del Skrevet 4. mars 2016 Ja, man venner seg fort og lager seg mønster, selv om det ofte er tilfeldigheter som avgjør. Tenk om jeg går to uker over! Da har jeg enda fire uker igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 5. mars 2016 Forfatter #868 Del Skrevet 5. mars 2016 Mye vondt disse siste dagene. I dag har jeg ikke klart helt å stå opp. Synd når det blir sånn, for dagenen blir så lange. Maserier og kynnere hver kveld og halsbrann og leggkramper om nettene. Bekkenet er nå så skjørt at det er uråd å bevege seg uten krykker. Noen ganger får jeg kramper i støttemuskulaturen i lår og sete og da klarer jeg ikke å stå, men må ned på gulvet asap. Greit at jeg stort sett er hjemme Det er selvfølgelig også ganske vanskelig å komme seg opp fra gulvet, men barna hjelper gjerne til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Porcelain Skrevet 8. mars 2016 #869 Del Skrevet 8. mars 2016 Hei, jeg vil gjerne følge med! Får med meg litt ekstra spenning snart ser jeg, gleder du deg til fødsel? Jeg er litt misunnelig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Norbertine Skrevet 8. mars 2016 #870 Del Skrevet 8. mars 2016 Hvordan går det i dag? Skjer det noe? *maser* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 8. mars 2016 #871 Del Skrevet 8. mars 2016 2 dagar igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 8. mars 2016 #872 Del Skrevet 8. mars 2016 Eg er forresten overhodet ikkje misunnelig på den formen din. Og eg som syns synd på meg og mine plager - dei er jo reine walk in the park i forhold! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 8. mars 2016 Forfatter #873 Del Skrevet 8. mars 2016 Heia @Porcelain Velkommen skal du være Næh, lite som tyder på fødsel her altså. Jeg har tømt bokhyllene da, og sortert bøkene. Og oppdatert bøkerne til barna (Må få satt inn noen bilder av dem snart!). Jeg (eller mannen strengt tatt) har ommøblert stua og biblioteket og jeg har fått inn en hylle til. Så nå går jeg bare og småpjusker for å få det siste på plass. Så redebyggehormonene er hjertlig tilstede jaffal Jeg tillot meg litt forsiktig selvundersøkelse i går, og det virker rimelig mykt og modent, så det er nok bare et spørsmål om tid (). Jordmor mente hodet var rimelig festet for to uker siden og nå sitter det i hvertfall bom fast. Neste kontroll er på torsdag, så vi får se om det er jordmors avtale eller @dreias plan som slår til Eller allerhelst @Alice i Eventyrlands gjett, dagen er da enda ung. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 10. mars 2016 #874 Del Skrevet 10. mars 2016 Nå er eg spent på om guten kjem/har komme i dag? (Men sidan eg har tippa det, er det vel sikkert ei jente som kjem ein annan dag... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 10. mars 2016 Forfatter #875 Del Skrevet 10. mars 2016 Nei, dessverre Jeg har ligetil vært på sykehuset å fått løsnet på hinnene tidligere i dag, men nei. 38+5 i dag og kontroll hos jordmor. Fin hjertelyd på baby. Bra blodtrykk, litt høyere enn sist. Baby vokser som den skal, men mor har ikke lagt på seg siden uke 32, og har ketoner i urinen. Ikke dramatisk, men jeg bør spise mer. Ikke så lett når jeg måler blodsukkeret før og etter hvert måltid og har en grense å holde meg under Jeg sa at jeg hadde vondt og var sliten, så hun sendte meg til sykehuset for å få litt modningsakupunktur. Hun som kunne sette nåler måtte plutselig dra for å gjennomføre et KS, men jeg fikk sjekket modningen og da altså strippet litt. Jeg har ikke merket noen spesiell effekt (som forventet egentlig basert på tidligere erfaringer, men uansett kjekt å føle at man gjør noe). Skal få satt nåler i morgen da, det har jeg 50/50 erfaring med, så det blir spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 16. mars 2016 #876 Del Skrevet 16. mars 2016 Du går vel ikkje over denne gongen, vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 16. mars 2016 Forfatter #877 Del Skrevet 16. mars 2016 Ja, det skulle tatt seg ut Nei, jeg håper jo at vi er i mål til mandag? Jeg har litt rier hver dag, så jeg lever i håpet om at det bli forløsning snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 16. mars 2016 #878 Del Skrevet 16. mars 2016 Håper det, for din del! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 16. mars 2016 Forfatter #879 Del Skrevet 16. mars 2016 Alt fint på kontroll i dag. Neste kontroll er overtidskontroll Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 22. mars 2016 Forfatter #880 Del Skrevet 22. mars 2016 Fasit ble én dag over termin Lillebror kom i nattmorges. 3500 g tung og 50 cm lang og selvsagt helt perfekt Kjapp og grei fødsel. Hadde tak og maserier hele kvelden og skjønte når jeg la meg at denne gangen var det alvor. Vi dro inn til føden, og to timer seinere var vidunderet kommet. Sydde to pyntesting, og ellers var alt i orden. Lillebror er rolig, sove- og puppeglad. Han må få ligge på meg å sove da, for om ikke er visst verden forferdelig trist 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå