dreia Skrevet 11. januar 2013 #621 Del Skrevet 11. januar 2013 Gratulerer med 5 år! Me gifta oss visst nokså nært i tid. Her nærmar det seg nemlig òg 5-årsdag. Sjølv om eg skal bli litt rundare før det kan feirast. Og FOR ein meny! Eg hadde ein enorm ulvehunger i starten og et fremdeles for minst to, men eg har likevel eit stykke igjen før eg er oppe i slike mengder. Nå er det riktignok ikkje mulig å eta dei største mengdene lenger før mageskinnet seier stopp, men... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 11. januar 2013 Forfatter #622 Del Skrevet 11. januar 2013 Jeg er seriøst sulten hele tiden Og alt lukter og smaker jo så rart! Heldigvis har jeg blitt forkjøla og pottetett, så nå slipper jeg å tenke på det for ei stund Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 15. januar 2013 #623 Del Skrevet 15. januar 2013 Forkjøla her også, men luktesansen er ikke veldig angrepet enda. Så en annen ticker (i terminklubben her) at ei som er like langt på vei som oss (12+1) hadde igjen 197 dager, så de tickerene er ikke helt gode! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 15. januar 2013 Forfatter #624 Del Skrevet 15. januar 2013 Forkjøla her også, men luktesansen er ikke veldig angrepet enda. Så en annen ticker (i terminklubben her) at ei som er like langt på vei som oss (12+1) hadde igjen 197 dager, så de tickerene er ikke helt gode! Haha! Så rart! Var på vekta i går og på tross av mitt gode matvett, har jeg gått NED en kg! Intet mindre enn imponerende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 15. januar 2013 #625 Del Skrevet 15. januar 2013 Jøss! Spørs om jeg må prøve din diett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 16. januar 2013 Forfatter #626 Del Skrevet 16. januar 2013 (endret) MissI.W: I dag har jeg gjort en av de tingene jeg virkelig liker med jobben min. Befaring. På tross av 12 minus og at jeg følte meg som politietterforskeren i Fargo, var det en herlig tur i gnistrende solskinn. Ørn og rådyr såg jeg også. Deilig! Noe av den verste trøttheten har begynt å slippe taket og det er godt å slippe og føle seg som en Zombie. Denne uka har jeg dessuten vært alene med mini, så jeg har ikke hatt så mye tid til å kjenne etter heller Endret 16. januar 2013 av Synne-Marie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 18. januar 2013 Forfatter #627 Del Skrevet 18. januar 2013 I dag er jeg langt hjemmefra, nærmere bestemt Fredrikstad! Har hatt en lang, lat hotellmorgen, og nå tenkte jeg at jeg skulle ut å gjøre byen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 19. januar 2013 #628 Del Skrevet 19. januar 2013 Lat hotellmorgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 21. januar 2013 Forfatter #629 Del Skrevet 21. januar 2013 Digg med et lite avbrekk 13 uker og i dag fikk jeg første magekommentaren. Det begynner i grunn å bli vanskelig å kle bort magen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aud Long Skrevet 30. januar 2013 #630 Del Skrevet 30. januar 2013 100 dager unnagjort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 31. januar 2013 Forfatter #631 Del Skrevet 31. januar 2013 (endret) Det er en god tredjedel det Enda ganske trøtt og slapp, men har i grunn vendt meg til at det er sånn det skal være for nå. Mye kvalitetstid på sofaen og mannen stakkars har blitt husfar og alenepappa nærmest på fulltid. Det er ikke bare sorgen da, han har funnet ut at vi må få oss vaskehjelp Endret 31. januar 2013 av Synne-Marie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 1. februar 2013 Forfatter #632 Del Skrevet 1. februar 2013 Trøtt i dag og mye kynnere. Mini sto opp fem og jeg like så. Travel dag på jobben. Selv om jeg bare jobber halvt, forsvinner ikke arbeidsoppgavene mine på magisk vis Jeg er nemlig den eneste på mitt fagfelt. Har akkurat fått beskjed om at det ikke vil bli satt inn vikar for meg mens jeg er i permisjon, så det er vel ikke håp om at det forsvinner så mye mens jeg er borte heller. Har hatt masse kvalitetstid på sofaen og nå blir det rett i seng. Digg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 2. februar 2013 Forfatter #633 Del Skrevet 2. februar 2013 Masse liv i kveld. Det gjør godt for et urolig hjerte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aud Long Skrevet 2. februar 2013 #634 Del Skrevet 2. februar 2013 Liv?! Som i bobler og slik? Tidlig, men veldig koselig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 2. februar 2013 Forfatter #635 Del Skrevet 2. februar 2013 Å ja, jeg kjenner noe nesten hver dag nå. Men svakt da, de er jo ikke store sakene. Mye kiling og sommerfuglvinger, og et og annet dult Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aud Long Skrevet 3. februar 2013 #636 Del Skrevet 3. februar 2013 Nåwww . Så herlig! Det syns jeg var bra å høre, deilig når det har vært en litt skremmende start med blødninger og forbehold. Snilletassene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 3. februar 2013 Forfatter #637 Del Skrevet 3. februar 2013 Det er veldig deilig, ja I dag har jeg vært i akebakken! Supermorro, men helt idiotisk selvfølgelig, for nå har bekkenet gått helt i vranglås. Driver og flørter med mannen i håp om å lokke ut et løfte om litt ryggmassasje. Dessverre er han ikke riktig så lettlurt som han en gang var Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 8. februar 2013 Forfatter #638 Del Skrevet 8. februar 2013 Lang dag i dag. Hadde tatt meg fri fra jobben for å dra på konferanse, og selv om det var kjempeinteressant, var bekkenet ikke spesielt happy etter 5 timer på pinnestol Det var utrolig mange gode foredragsholdere. Bl.a kom Ragnhild Gjerstad (mormor til Christoffer) og snakket om at vi må tørre å bry oss. Utrolig sterkt (og vanskelig!) å høre på om et utrolig viktig tema. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nique Skrevet 12. februar 2013 #639 Del Skrevet 12. februar 2013 Innom og legger igjen ett lite spor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 12. februar 2013 Forfatter #640 Del Skrevet 12. februar 2013 Morn Nique! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå