Miss I.W. Skrevet 13. februar 2011 #361 Skrevet 13. februar 2011 (endret) God morsdag! Hurra for stål-magemuskler og mamma-pleie! Sikkelig spennende framover da! Men skal du forlate oss da? Lykke til på intervju! Endret 13. februar 2011 av Missiw
Synne-Marie Skrevet 21. februar 2011 Forfatter #362 Skrevet 21. februar 2011 Fikk jobben og takket ja, så da blir det flytting gitt
dreia Skrevet 21. februar 2011 #363 Skrevet 21. februar 2011 Grattis! Eg lurer fælt på kor du flyttar, då.
Aud Long Skrevet 22. februar 2011 #366 Skrevet 22. februar 2011 :dane: Hvordan skal jeg klarer meg uten min nødvendige dose av Synne-Marie ca hver andre dag? Skype to ganger i uka med full besetning kanskje? Veldig spennende med jobb! At du har fått jobben har vært en stor snakkis her i vinterferien . Folk gleder seg VELDIG!
Synne-Marie Skrevet 23. februar 2011 Forfatter #367 Skrevet 23. februar 2011 (endret) Grattis! Eg lurer fælt på kor du flyttar, då. Takk Jeg flytter hjemmover Gratulerer med jobb Takker Gratulere så mye med ny jobb! Takk Hvordan skal jeg klarer meg uten min nødvendige dose av Synne-Marie ca hver andre dag? Skype to ganger i uka med full besetning kanskje? Veldig spennende med jobb! At du har fått jobben har vært en stor snakkis her i vinterferien . Folk gleder seg VELDIG! Jeg har et glimrende forslag til løsning, men tror kanskje mannen din hadde vært litt uenig? Endret 28. februar 2011 av Synne-Marie
Synne-Marie Skrevet 28. februar 2011 Forfatter #368 Skrevet 28. februar 2011 Må bare dele en historie med dere. Lillemann har blitt riktig snakkesalig, selv om vi ikke skjønner riktig alt han sier. Hvis noe er skikkelig bra sier han: Jah!Jah!Jah!Jah!Jah! sånn kjempeentusiastisk Hvis det er noe han lurer på sier han: Mamma?Mamma?Mamma?Mamma?Mamma? Dette kan jo være noget fustrerende, da det ikke alltid er så godt å gjette hva han lurer på (Er du sulten? Neh! Er du tørst? Neh! Er du trøtt? Neh! Skal vi skifte bleie? Neh! Er det noe du lurer på? Jah! Og sånn går nu dagan ). Noen ganger går mamma i repeat uten noen tilsynelatende grunn og også denne spesifikke dagen. Til slutt renner tålmodigheten ut og jeg sier(kanskje ikke så pedagogisk?): si meg, er mamma yndlingsordet ditt? Hvorpå poden tenker seg om, stråler opp og sier med ettertrykk: Ja'ah! Så når mamma blir repetert ca for hundrede gangen på kort tid, så prøver jeg å huske at det egentlig ikke bare hans yndlingsord....
Synne-Marie Skrevet 5. mars 2011 Forfatter #372 Skrevet 5. mars 2011 Sitter og krummelurer og venter på at poden skal våkne. Snart tre timer nå Vi er egentlig flyttehjelp i dag og mannen måtte tilslutt bare gå. Ikke den verste dagen å ta en maratondupp med andre ord Ikke for det, jeg har lagt min sjel i å opparbeide meg et rykte som veik og udugelig til tyngre arbeid, og har heller meldt meg som kokkepike, muntrasjonsråd og oppdragstaker for diverse forefallende. Så for min del kunne jeg like gjerne vært der som her. Noen fortalte meg nemlig en gang at det var ingen grunn til å vise verden hvor flink man var i alt, for da fikk man gjøre alt. Man burde heller velge seg noen interessefelt, der man kunne briljere og være den som alltid ble spurt, også kunne man heller vise seg inkompentent til alt det andre 1
Synne-Marie Skrevet 5. mars 2011 Forfatter #374 Skrevet 5. mars 2011 Haha, tenkte jeg skulle lørdagsspoile lillevennen litt og lagde smørgrøt til han, men det var helt tydelig at det var det mest heslige han hadde smakt. Han hælte ikke en gang å ha det i munnen, men bøyde seg frem og lot det dette ut, mens han skar de utroligste grimaser. Selv ikke med sukker på, gikk han med på å ta det i sin munn Jaja, smørgrøt på a mor da
dreia Skrevet 6. mars 2011 #375 Skrevet 6. mars 2011 Eg tar gjerne over smørgraut som ikkje blir spist opp.
Aud Long Skrevet 6. mars 2011 #376 Skrevet 6. mars 2011 Hva, smørgrøtnekt!? Går dette virkelig an? - Shocked! Hehe, bra det regna litt smørgrøt på a mor, da .
Aud Long Skrevet 6. mars 2011 #377 Skrevet 6. mars 2011 Hva, smørgrøtnekt!? Går dette virkelig an? - Shocked! Hehe, bra det regna litt smørgrøt på a mor, da .
Synne-Marie Skrevet 6. mars 2011 Forfatter #378 Skrevet 6. mars 2011 I know! Helt sjokkert Nå driver poden og lufter gåvogna si her. Frem og tilbake, inn på badet, ut av badet, bort til mamma, bort til pappa, med og uten passasjerer. Det er definitivt en av de mest populære lekene han har hatt.
Synne-Marie Skrevet 8. mars 2011 Forfatter #379 Skrevet 8. mars 2011 Trøtt Gullet våknet allerede kvart over 5. Det er altfor tidlig altså På den positive siden har jeg fått gått igjennom hundre og h****te saksdokumenter vedrørende casen som jeg skriver om. På den negative siden viser de at saken er noen hakk mer komplisert enn det jeg egentlig har lyst/tid til Jaja, får nok sider da i hvertfall
Synne-Marie Skrevet 8. mars 2011 Forfatter #380 Skrevet 8. mars 2011 Og gratulerer med kvinnedagen forresten!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå