Gå til innhold

Alle dagene

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

God morsdag!

Hurra for stål-magemuskler og mamma-pleie! :duskedame:

Sikkelig spennende framover da! Men skal du forlate oss da? ;) Lykke til på intervju!

Endret av Missiw
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk jobben og takket ja, så da blir det flytting gitt sSc_eek2.gif

Skrevet

Grattis! :hoppendeglad:

Eg lurer fælt på kor du flyttar, då. ;)

Skrevet

Gratulere så mye med ny jobb! :strix:

Skrevet

:dane: Hvordan skal jeg klarer meg uten min nødvendige dose av Synne-Marie ca hver andre dag? Skype to ganger i uka med full besetning kanskje? Veldig spennende med jobb! At du har fått jobben har vært en stor snakkis her i vinterferien ;). Folk gleder seg VELDIG! :)

Skrevet (endret)

Grattis! :hoppendeglad:

Eg lurer fælt på kor du flyttar, då. ;)

Takk :klemmer:

Jeg flytter hjemmover :lur:

Gratulerer med jobb :blomst:

Takker :klemmer:

Gratulere så mye med ny jobb! :strix:

Takk :klemmer:

:daane: Hvordan skal jeg klarer meg uten min nødvendige dose av Synne-Marie ca hver andre dag? Skype to ganger i uka med full besetning kanskje? Veldig spennende med jobb! At du har fått jobben har vært en stor snakkis her i vinterferien ;). Folk gleder seg VELDIG! :)

Jeg har et glimrende forslag til løsning, men tror kanskje mannen din hadde vært litt uenig? :fnise:

Endret av Synne-Marie
Skrevet

Må bare dele en historie med dere. Lillemann har blitt riktig snakkesalig, selv om vi ikke skjønner riktig alt han sier. Hvis noe er skikkelig bra sier han: Jah!Jah!Jah!Jah!Jah! sånn kjempeentusiastisk :jepp: Hvis det er noe han lurer på sier han: Mamma?Mamma?Mamma?Mamma?Mamma? Dette kan jo være noget fustrerende, da det ikke alltid er så godt å gjette hva han lurer på (Er du sulten? Neh! Er du tørst? Neh! Er du trøtt? Neh! Skal vi skifte bleie? Neh! Er det noe du lurer på? Jah! Og sånn går nu dagan ;)). Noen ganger går mamma i repeat uten noen tilsynelatende grunn og også denne spesifikke dagen. Til slutt renner tålmodigheten ut og jeg sier(kanskje ikke så pedagogisk?): si meg, er mamma yndlingsordet ditt? Hvorpå poden tenker seg om, stråler opp og sier med ettertrykk: Ja'ah! :rodmer: Så når mamma blir repetert ca for hundrede gangen på kort tid, så prøver jeg å huske at det egentlig ikke bare hans yndlingsord.... :hjerte:

Skrevet

Sitter og krummelurer og venter på at poden skal våkne. Snart tre timer nå :sjokkert: Vi er egentlig flyttehjelp i dag og mannen måtte tilslutt bare gå. Ikke den verste dagen å ta en maratondupp med andre ord ;) Ikke for det, jeg har lagt min sjel i å opparbeide meg et rykte som veik og udugelig til tyngre arbeid, og har heller meldt meg som kokkepike, muntrasjonsråd og oppdragstaker for diverse forefallende. Så for min del kunne jeg like gjerne vært der som her.

Noen fortalte meg nemlig en gang at det var ingen grunn til å vise verden hvor flink man var i alt, for da fikk man gjøre alt. Man burde heller velge seg noen interessefelt, der man kunne briljere og være den som alltid ble spurt, også kunne man heller vise seg inkompentent til alt det andre ;)

• Liker 1
Skrevet

Herlige poden :hjerte:

Skrevet

Haha, tenkte jeg skulle lørdagsspoile lillevennen litt og lagde smørgrøt til han, men det var helt tydelig at det var det mest heslige han hadde smakt. Han hælte ikke en gang å ha det i munnen, men bøyde seg frem og lot det dette ut, mens han skar de utroligste grimaser. Selv ikke med sukker på, gikk han med på å ta det i sin munn :skratte: Jaja, smørgrøt på a mor da :lur:

Skrevet

:goodbye:

Eg tar gjerne over smørgraut som ikkje blir spist opp. :sikle:

Skrevet

Hva, smørgrøtnekt!? Går dette virkelig an? - Shocked! Hehe, bra det regna litt smørgrøt på a mor, da ;).

Skrevet

Hva, smørgrøtnekt!? Går dette virkelig an? - Shocked! Hehe, bra det regna litt smørgrøt på a mor, da ;).

Skrevet

I know! Helt sjokkert :fnise:

Nå driver poden og lufter gåvogna si her. Frem og tilbake, inn på badet, ut av badet, bort til mamma, bort til pappa, med og uten passasjerer. Det er definitivt en av de mest populære lekene han har hatt.

Skrevet

Trøtt :Gjesp: Gullet våknet allerede kvart over 5. Det er altfor tidlig altså :regler:

På den positive siden har jeg fått gått igjennom hundre og h****te saksdokumenter vedrørende casen som jeg skriver om. På den negative siden viser de at saken er noen hakk mer komplisert enn det jeg egentlig har lyst/tid til :sjokk: Jaja, får nok sider da i hvertfall :tunge1:

Skrevet

Og gratulerer med kvinnedagen forresten! :roser:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...