pusilus Skrevet 25. mai 2011 #401 Del Skrevet 25. mai 2011 Skjønner godt han var skeptisk til det lykketrollet da ja Godt med overstått inngrep Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 26. mai 2011 Forfatter #402 Del Skrevet 26. mai 2011 Flink pike i dag! Har skrevet hele 3000 ord på oppgaven min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 29. mai 2011 #403 Del Skrevet 29. mai 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 13. juni 2011 Forfatter #404 Del Skrevet 13. juni 2011 <-- Lett masterstressa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 13. juni 2011 #405 Del Skrevet 13. juni 2011 Borte vekk frå Mine innlegg??? Håper masteroppgaveskrivinga går bra. Eg veit ALT om å vera masteroppgavestressa. Ikkje kjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 13. juni 2011 #406 Del Skrevet 13. juni 2011 Tilbake på mine innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 13. juni 2011 Forfatter #407 Del Skrevet 13. juni 2011 Ja det er fort gjort å falle fra når det aldri blir skrevet innlegg Passelig gira og lei nå... Skal bli digg å bli ferdig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 13. juni 2011 #408 Del Skrevet 13. juni 2011 Er det lenge til du skal levera? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 13. juni 2011 Forfatter #409 Del Skrevet 13. juni 2011 Nai, det skal inn på fredagen, så da er de altså sommerferie. I hvertfall nesten Må jo pakke og flytte og sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aud Long Skrevet 13. juni 2011 #410 Del Skrevet 13. juni 2011 Straks ferdig, darling! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 16. juni 2011 #411 Del Skrevet 16. juni 2011 I morgen den dag er du ferdig flinka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 17. juni 2011 #412 Del Skrevet 17. juni 2011 Endelig er dagen her - ferdig med studier Lykke til med levering! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 18. juni 2011 Forfatter #413 Del Skrevet 18. juni 2011 Takk skal dere ha! Det er SÅÅÅ digg å være ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 18. juni 2011 #414 Del Skrevet 18. juni 2011 Det er ein heilt ubeskrivelig følelse endelig å ha levert. Og plutselig sit ein der i eit vakuum med (tilsynelatande) uendelig med fritid og ikkje anar kva ein skal ta seg til. Men så var eg barnlaus og ikkje midt i ein flyttesjau då eg leverte, då... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 18. juni 2011 #415 Del Skrevet 18. juni 2011 Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 22. juni 2011 Forfatter #416 Del Skrevet 22. juni 2011 Takk Pusilus ------------------ Ja, denne uka har jeg nesten bare sosa rundt Har egentlig masse ting jeg kan ordne med, men tydelig at kropp og sjel har behov for litt pause. Har gjort litt saker, bl.a. var vi på Ikea i går og handlet til den store gullmedaljen! Må jo ha litt nytt stæsj når vi skal inn i ny leilighet Dessuten har vi omtrent brukt opp sofaen, så vi tar ikke den med oss når vi flytter. Også har vi kjøpt bil Vi har aldri eid bil før, så det er skikkelig deilig. Har allerede prøvekjørt den på langtur og den går som ei kule! -------------------- Jeg har akkurat lest igjennom dagboka mi og det var igrunn skikkelig hyggelig Så mange småting som jeg hadde glemt. Så rart å tenke på all den tiden som har passert siden han ble født. Snart to år, det er mange, mange dager. Han er straks 21 måneder nå, og har blitt en stor gutt. Han forstår så utrolig masse nå og vil gjerne være med å bestemme hva som skal skje. Samtidig er han enda en liten gutt, som gjerne vil har trøst og kos hos mamma og pappa, når verden blir for stor og spennende. Han snakker masse, men det blir mye babbel. Bable sier han før øvrig klart og tydelig (Egentlig strengt tatt babla, med skikkelig haugesundaksent) Han er nysgjerrig og utforskende og vil gjerne vite hva alt heter (dæh? dæh?). Dyrelyder er kjempegøy, men nesten alle dyr sier bø, unntatt katten, den sier MØ! Alle fugler sier pippippip. Han elsker kjøretøy og særlig de med store hjul. Det er stor stas med egen bil, særlig når han kan sitte i forsetet og leke at han kjører bil. Han er hjelpsom og utfører gjerne små oppdrag. Når han syns han har vært flink klapper han og oier. Han er veldig lett å avlede og det er enda beste trikset, når verden går i mot. Han glemmer fort, når det er mer spennende ting å feste oppmerksomheten på. Og en liten sjarmishistorie: Han har vært hjemme hos min mor noen dager mens jeg gjorde ferdig oppgaven. Han har vært eksemplarisk og ikke nevlet så masse på plantene som mamma hadde frykter. Bare en gang hadde han gått løs på noen roser. Mamma hadde skyntet seg og si "nei-nei-nei", men mini måtte bare tafse litt mere på en blomst. Den var nesten avblomstret og gikk til minis store forskrekkelse i full oppløsning. Løsningen ble å plukke opp alle blomsterbladene og legge de pent opp i krukka. Så klappet han for seg selv, for han hadde jo vært flink og ordnet opp, før han rygget raskt bakover mens han sa "nei-nei-nei" til seg selv 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 22. juni 2011 #417 Del Skrevet 22. juni 2011 Så herlig han høyrest ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aud Long Skrevet 22. juni 2011 #418 Del Skrevet 22. juni 2011 Snuppen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 23. juni 2011 Forfatter #419 Del Skrevet 23. juni 2011 Dreia og Aud: I dag tror jeg det må bli rømmegrøt til middag, og eggedosis til dessert! Det er jo jonsok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 23. juni 2011 #420 Del Skrevet 23. juni 2011 Jonsokmat er grillmat! Berre ikkje i dette vêret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå