Gå til innhold

Tar jenter initiativ?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Ja - det er medfødt for oss å holde oss passiv .

Mannen skal være den aktive . Bare se overalt i naturen og dyreriket . Har de noengang sett hingsten ligge på rygg å bare nyte hoppen ?

Vel, det var jo ikke så gode nyheter all den stund jeg virkelig ikke kan fordra passive kvinner: de har et slikt ubestemmelig stupid uttrykk ved seg etter min mening. Men egentlig tror jeg ikke du har rett: de fleste kvinner er da ikke umælende kveg slik du fremstiller dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjestkvinne
Vel, det var jo ikke så gode nyheter all den stund jeg virkelig ikke kan fordra passive kvinner: de har et slikt ubestemmelig stupid uttrykk ved seg etter min mening. Men egentlig tror jeg ikke du har rett: de fleste kvinner er da ikke umælende kveg slik du fremstiller dem.

På enkelte områder forventes det at menn er mest aktiv .

Men det betyr ikke at vi er umælende kyr av den grunn .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På enkelte områder forventes det at menn er mest aktiv .

Men det betyr ikke at vi er umælende kyr av den grunn .

Ehh, jo det gjør det faktisk. Mens vi er inne på metaforene: du svarte ikke på spørsmålet mitt istad: er kvinner som små barn eller ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestkvinne
Ehh, jo det gjør det faktisk. Mens vi er inne på metaforene: du svarte ikke på spørsmålet mitt istad: er kvinner som små barn eller ikke?

Først klager du på at kvinner er så fæle å avvise menn når de tar initiativ . Etterpå kaller du dem for umælende kyr . - Vell de - avviser jo IKKE ! Om de er umælende kyr .

Nei -begynn å oppfør dere som menn igjen . Før innvandrer mennene har tatt allt av virkelig lekkre og bra damer som finnes igjen i Norge - rett framfor nesen på dere tafatte norske menn ! - Så dere selv må fly til Thailand for å i det hele tatt få dere noe .Tipper innvandrer menn rå - flirer av dere - når de ser hvor tafatte norske menn er - ovenfor damer .

Er sikker på utenlandske menn ...ler av dere ! Spesielt de menn som reiser til Tailand og finner seg dame - men våger ikke ta initiativ ovenfor damer i sitt EGET LAND ... Hva i all verden feiler dere ?

Kanskje derfor så mange kvinner faller pladask for våre nye eksotiske landsmenn - som fortsatt klarer å oppføre seg som menn og gjøre noe så enkelt som å be en kvinne ut på " date " . Spørre etter tlf. nummer , invitere med osv

Noe dere ikke klarer stottre frem ..pga nervøsiteten deres . Skjer dere !

DERE ER LATTERLIGE !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestkvinne
Først klager du på at kvinner er så fæle å avvise menn når de tar initiativ . Etterpå kaller du dem for umælende kyr . - Vell de - avviser jo IKKE ! Om de er umælende kyr .

Nei -begynn å oppfør dere som menn igjen . Før innvandrer mennene har tatt allt av virkelig lekkre og bra damer som finnes igjen i Norge - rett framfor nesen på dere tafatte norske menn ! - Så dere selv må fly til Thailand for å i det hele tatt få dere noe .Tipper innvandrer menn rå - flirer av dere - når de ser hvor tafatte norske menn er - ovenfor damer .

Er sikker på utenlandske menn ...ler av dere ! Spesielt de menn som reiser til Tailand og finner seg dame - men våger ikke ta initiativ ovenfor damer i sitt EGET LAND ... Hva i all verden feiler dere ?

Kanskje derfor så mange kvinner faller pladask for våre nye eksotiske landsmenn - som fortsatt klarer å oppføre seg som menn og gjøre noe så enkelt som å be en kvinne ut på " date " . Spørre etter tlf. nummer , invitere med osv

DERE ER LATTERLIGE !

PS ! Innvandrer menn har ingenting imot å " nedverdige " seg selv til å slikke en dames sko såler for å kanskje komme litt nærmere herligheten ...alltså i buksa på henne .

Ja vi kvinner ELSKER det når menn kryper for oss og gjør allt de kan for oss - for å få seg et lite nyp .. he he Ingenting er mer sjarmerende enn en mann som legger seg bokstavelig talt FLAT for deg ....og beiler og beiler og nedverdiger seg til det ytterste for deg .. Herregud - er en kvinnes største fornøyelse - å se dere gjøre dette for oss ... ! Kan dere ikke unne oss den lille gleden ?

Innvandrer guttene gjør det som verdens mest naturlige ting ...smisker for oss - hvorfor ikke dere ?

SE og LÆR av dem ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gøy på landet... menn er thaimat, kvinner liker invandrergutter. For å svare på spørsmålet om jenter tar initiativ?

Nei, men kvinner gjør det, de rødmer ikke og fniser bak ens rygg. En kvinne kan selv om en togkupe nesten er helt tom, sette seg rett ovenfor en mann og flørte selv om vedkommende sitter med nesa godt plantet nedi en bok.

Venter spent på hvilken latterliggjøring som nå kommer, eller kanskje det er en beundring skjult gjennom en sykeliggjøring?

Rart med det, de fleste menn på dette forumet finner jeg noe feminint ved og alle disse fetisjene, hva er det som er greia med a' lissom da?

Endret av Langt mot Nord
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjestkvinne
Gøy på landet... menn er thaimat, kvinner liker invandrergutter. For å svare på spørsmålet om jenter tar initiativ?

Nei, men kvinner gjør det, de rødmer ikke og fniser bak ens rygg. En kvinne kan selv om en togkupe nesten er helt tom, sette seg rett ovenfor en mann og flørte selv om vedkommende sitter med nesa godt plantet nedi en bok.

Venter spent på hvilken latterliggjøring som nå kommer, eller kanskje det er en beundring skjult gjennom en sykeliggjøring?

Rart med det, de fleste menn på dette forumet finner jeg noe feminint ved og alle disse fetisjene, hva er det som er greia med a' lissom da?

Innvandrer gutter skjønner ikke hvorfor norske menn henter thaidamer . De syns heller ikke Thaidamer er fine - i det hele tatt . Og undrer seg stort over hvorfor dere henter damer der .Når det er så mye fint i deres eget land .

DET er helt uforståelig for innvandrer menn . Innvandrer menn ville ikke hatt noen thaiberte ...selv .Har jeg hørt de si rett ut ! Og syns nok norske menn er ganske sprø ...som reiser dit for å gifte seg .Lavstatus ...for også innvandrer menn ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Det er vel fordi innvandrerne har en kultur som tillater underkuing av kvinner, som igjen fører til at de slipper unna den ekstreme bitchingen norske kjekke menn må finne seg i. Så i stede for å banke kona til lydighet reiser norske kjekke menn til utlandet og finner seg damer som har et mer fredelig lynne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innvandrer gutter skjønner ikke hvorfor norske menn henter thaidamer . De syns heller ikke Thaidamer er fine - i det hele tatt . Og undrer seg stort over hvorfor dere henter damer der .Når det er så mye fint i deres eget land .

DET er helt uforståelig for innvandrer menn . Innvandrer menn ville ikke hatt noen thaiberte ...selv .Har jeg hørt de si rett ut ! Og syns nok norske menn er ganske sprø ...som reiser dit for å gifte seg .Lavstatus ...for også innvandrer menn ....

Hvorfor norske kvinner vil ha innvandrer menn er meg helt ubegripelig. Eneste grunnen må være at det er så mange desperate kvinner i Oslo der disse innvandrerne hovedsaklig samler seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja - det er medfødt for oss å holde oss passiv .

Mannen skal være den aktive . Bare se overalt i naturen og dyreriket . Har de noengang sett hingsten ligge på rygg å bare nyte hoppen ?

Så alt som er naturlig er riktig? Det er naturlig for menn å prøve å ha sex med så mange kvinner som mulig, fordi da får han spredt sine gener mest mulig og øker sjansen for at i hvert fall noen avkom skal vokse opp. Er det greit for deg at mannen din har sex med andre kvinner?

Det er også naturlig å være egoist; å grabbe til seg mest mulig på alle mulige måter her i livet, men det har vist seg at sivilisasjonen tjener på at folk viser måtehold, og det har videre vist seg at mennesker tjener på å leve i en sivilisasjon framfor alles kamp mot alle.

Mener du virkelig at det naturlige er det eneste riktige, at det som kultursivilisasjonene har frembragt alltid er feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel snart på tide å etterlyse bædboien...

Vanlig kjærlighet: En kvinne, opptatt med planer for hennes venns bryllup den neste dag ankommer den lille flyplassen tre timer for sent ; hun sier til hennes mann, en ny pilot, "Hva mener du?" "Vi er allerede sent ute og det begynner å bli mørkt!› ? Vi må være der innen morgengry.. kjære!. Hvis du elsker meg så får du dette flyet opp i luften i kveld".

Sann kjærlighet: Hennes mann svarer, "Hør nå her.. vi må fly over mørkt vann, og det er uttrykk for tåke. Jeg er ikke sertifisert til å bare fly etter instrumentene. Det er m.a.o. utrygt for oss, jeg elsker deg men risikerer ikke væres liv over dette".

Kjærlighet/ Hat flip-flopp: "Men vi må være der før det blir lyst!!! Jeg må få hår mitt gjort før bryllupet, og det er bare en salongen der. Hvis dette blir rotet til vil det være en katastrofe. Din feiging!... og du kaller deg en pilot!

Sann kjærlighet bekreftet: "Jeg forstår hvor viktig dettw er for deg, men det er dumdristig å risikere våres liv for noe så trivielt som en frisyre".

Hat som Hevn: "Så du synes jeg er overfladisk, er dette slik du egentlig ser meg? Hør nå etter hva jeg har å si om den saken, hvis vi ikke letter nå kan du sove på sofaen i kveld".

Sann kjærlighet bekreft: "Ja, det får så være., men i kveld så blir det ingen flygning, akter ikke å sette våres liv på spill. Det er alt jeg har å si om den saken".

Gjør hva du vil skal være hele Loven. Denne Loven kan ikke forstås som å gi etter for sine impulser og Crowley utdyper således også denne Loven i Liber II:

«Dette tatt i betraktning så skal det være klart at 'Gjør hva du vil' ikke betyr 'Gjør som du har lyst.' Loven er en apoteose av Frihet; men den er også det strengeste bånd vi kjenner.

Gjør hva du vil - gjør så intet annet. La ingenting avlede deg fra ditt spartanske og hellige mål. Frihet er absolutt å gjøre din vilje; men gjør noe annet, og hindringer vil umiddelbart komme i din vei. Hver handling som ikke er i definitivt samsvar med din ene bane er en uregelmessighet og et hinder. Viljen må ikke være to, men én.»"

Noen bør tenke seg grundig om hva nettopp å oppdra et barn innebærer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DERE ER LATTERLIGE !

En oppklaring: nei, jeg synes ikke kvinner er fæle som avviser. Jeg sier bare at en avvisning kan oppleves like fælt for en mann som for en kvinne. Jeg kjøper mao ikke argumentet ditt om at det er verre eller mer nedverdigende for en kvinne å innlede kontakt enn det er for en mann. Derfor er det heller ingen gode grunner for at menn bør stå for sjekkingen, mens kvinner kan forholde seg passiv. At mannen tradisjonelt har vært den aktive, mens kvinnen har vært den passive skyldes kultur, ikke biologi.

Når det gjelder det med innvandrermenn og norske kvinner så har jeg altså ikke noe eieforhold til norske kvinner. De gjør som de selv vil, og valgene deres er overhodet ikke min sak - det er meg knekkende likegyldig om innvandrermenn skårer hos norske kvinner eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestkvinne
En oppklaring: nei, jeg synes ikke kvinner er fæle som avviser. Jeg sier bare at en avvisning kan oppleves like fælt for en mann som for en kvinne. Jeg kjøper mao ikke argumentet ditt om at det er verre eller mer nedverdigende for en kvinne å innlede kontakt enn det er for en mann. Derfor er det heller ingen gode grunner for at menn bør stå for sjekkingen, mens kvinner kan forholde seg passiv. At mannen tradisjonelt har vært den aktive, mens kvinnen har vært den passive skyldes kultur, ikke biologi.

Når det gjelder det med innvandrermenn og norske kvinner så har jeg altså ikke noe eieforhold til norske kvinner. De gjør som de selv vil, og valgene deres er overhodet ikke min sak - det er meg knekkende likegyldig om innvandrermenn skårer hos norske kvinner eller ikke.

Ikke rart dere sliter med å få kontakt med damer - med den holdningen .

Dere bryr dere jo ikke om damer . Dere er likegyldige og det utstråler dere også . Så damene tar " hintet " og ignorerer dere . Dere viser ingen intresse likevel . Og er totalt likegyldig .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leser man denne tråden så kan man jo tro at norske menn henter kone i Thailand mens norske kvinner tar seg av innvandrerne. Ett bilde som selvsagt er helt feil.

Det er veldig liten gruppe som finner kona si i Thailand, å bruke det mot norske menn generelt blir for dumt. Ola Nordmann gifter seg stort sett med Kari han. Karis begeistring for innvandrere nok heller ikke like sterk som man kan få inntrykk av.

Denne "innvandrermannen" er må jo også sies å være en merkelig person, men Ola kan selvsagt ikke konkurrere mot en fiktiv greker som er kjekk, supersjarmerende og med alle kvaliteter en kvinne kan drømme om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke rart dere sliter med å få kontakt med damer - med den holdningen .

Dere bryr dere jo ikke om damer . Dere er likegyldige og det utstråler dere også . Så damene tar " hintet " og ignorerer dere . Dere viser ingen intresse likevel . Og er totalt likegyldig .

Kan bare snakke på egne vegne, men jeg ser virkelig ikke noe galt i den holdningen du viser til: jeg/vi lar dere i fred jo! Er ikke det bra da! Ingen innpåsliten masing om sex, grafsing, flaue kommentarer om diverse kvinnelige attributter, plystring etc. Vi bestreber oss også på likeverd mellom kjønnene, flesteparten av oss går inn for arbeidsdeling i heimen, vi kan tilby kameratskap som varer. Hva mer kan dere forlange liksom? Og mens vi er inne på det: hva kan DERE tilby OSS - bortsett fra sex?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har alltid hatt lett for å ta initiativ. Men det er det slutt på nå. For etter en stund virker der som om jeg skal ta initiativ til alt, jeg blir usikker på om han virkelig er interesseert, jeg blir sint, og så baller det på seg - så blir det slutt. Tror enkelte menn egentlig nok hadde sagt nei og egentlig ikke vil ha noe forhold, men de er så late, så når de får alt i fanget så.....så for meg; NEI; jeg skal slutte å ta inititiv.

PS: og så har man de menn som aldri gir slipp...noen har til og med hagle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...