Gå til innhold

He's just not that into me...? Hjelp!

meliwe

Anbefalte innlegg

Heisann!

Tenkte jeg kunne gi dette et forsøk, er en smule forvirret.

Så tingen er;

Jeg møtte en gutt på en fest for ca tre uker siden som jeg klikka helt med, vi hadde utrolig bra kjemi - etter min mening. Vi pratet i flere timer på vorspielet før turen gikk ut på byen. Kompisen hans kom ikke inn på uteplassen, så han måtte dra med en gang, men fikk sms av han etterpå der han skrev at jeg måtte adde han på face etc.

Dagen etter; Jeg adder han på face, venter spent, men han tar ikke kontakt. Jeg snakker til han på chatten, og han svarer koselig tilbake. Snakker bare løst om gårsdagen og hvordan formen er. Jeg må gå, og vi avslutter.

Dagene etter; Hører fortsatt ingenting.. Er pålogget samtidig som han flere ganger, men han tar ikke kontakt. 4-5 dager etter festen tar jeg kontakt igjen på face og spør bare om dagligdagse ting. Han svarer veldig kort og spør ikke noen spørsmål tilbake. Jeg gir opp!

To veker etter festen; Jeg er full, sender han sms, inviterer han på fest. Han er på byen, men virker interessert og ringer til og med for å høre om festen. Kompisene hans vil bli på byen, jeg drar hjem og vi møtes ikke.

Hører ikke noe mer dagene etterpå.

Denne helgen; Jeg er ute, har "annonsert" på Facebook hvor jeg planlegger å ta turen i løpet av kvelden. Jeg lurer på å sende sms til han, men tenker at jeg da virker litt for "på". Rett før uteplassen jeg er på stenger, så prikker noen meg på ryggen - og det er han! Jeg blir så satt ut at jeg sliter med å finne ting å prate om og ting blir litt småkleint. Jeg og mine kompiser drar sammen med hans kompiser etter det stenger på uteplassen for å finne en ny plass, men ender opp med å spise nattmat. Jeg snakker med han en del, men klarer ikke helt å tolke han.

Mottar invitasjon på facebook dagen etter til en fest hos han neste helg, sammen med andre jeg kjenner.

Så folkens.. Hva tror dere? Er han keen, eller bare ute etter vennskap? Skal jeg legge inn noen aksjer neste helg eller dummer jeg meg da ut? Er det noe jeg kan gjøre for å virkelig finne ut om han er interessert?

Pålogget på Facebook samtidig nå også, men ingen kontakt... :P

Takk for hjelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han virker tvetydig... Kanskje har har noe på gang med en annen, eller er i ferd med å avslutt noe. Vanskelig å vite. Så jeg synes du bare skal gå på festen og hygge deg med vennene dine. La det være opp til han å ta kontakt og prate.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han virker tvetydig... Kanskje har har noe på gang med en annen, eller er i ferd med å avslutt noe. Vanskelig å vite. Så jeg synes du bare skal gå på festen og hygge deg med vennene dine. La det være opp til han å ta kontakt og prate.

Ok, så burde bare ligge lavt i terrenget til dess da, og se hva som skjer? Kjedelig at festen er så leenge til :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, så burde bare ligge lavt i terrenget til dess da, og se hva som skjer? Kjedelig at festen er så leenge til :P

Lenge til neste helg?! Da tror jeg ikke du er keen nok på han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du skal gå på festen og ha det gøy. La det være opp til ham med kontakt, du har på en måte gjort ditt allerede. Er dere på samme fest, og han er interessert, tar han kontakt, såppass kan du være sikker på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville kanskje ikke ha kastet meg rundt halsen på han, men jeg ville helt klart tatt kontakt med ham på festen. Kan jo hende han er sjenert, har problemer med å ta initiativ osv. Og du har jo ingenting å tape på det!

Ang. det å ta kontakt på FB så trenger ikke det å være noe dårlig tegn. Det er faktisk ikke alle som bruker FB som chattekanal, men som er der av andre grunner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mitt inntrykk er at gutter ofte ikke har like dårlig tid som oss jenter. Så selv om du synes det er lenge til neste fest, synes kanskje han at det er passe tid til. Og så kan det hende at han ikke liker å chatte.

Og så kan det hende at han bare er så där interessert, så du får være hyggelig og blid, men litt tilbaketrukket når du treffer ham. Evt. forhøre deg hos en kompis av ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S
Flørt med noen andre gutter på feste og la ham se hva han går glipp av

Jah. Det er jo sikkerstikk. Menn er enkle skapninger. Dersom hun flørter og legger an på andre, vil han sannsynligvis tro at hun ikke er interessert.

Jeg er tilhenger av å oppføre seg sånn som man vanligvis gjør. Pleier å funke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_anonym_*
Overlat resten til ham.

Dersom er en mann er interessert tar han initiativ.

Er det nå egentlig alltid sånn??

Det er jo pga den teorien der at jenter alltid blir så forbanna usikre slik som TS er nå. Han sender signaler om at han er interesert, men tar ikke masse initiativ, og dermed blir vi usikre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg er gutt, tenker aldri over dei der signala, eller oppfatter dei aldri før folk forteller meg det ^^. Om du hadde flørta med andre på festen hadde eg og tenkt at du ikkje var intressert og ikkje brydd meg.

Eg har btw ofte fb oppe, uten at eg er der, chatter aldri med folk, værken på msn, face eller sms, sånn er dei fleste guttene i gjengen min og, er det noke så ringer me, irriterendes med masse smser/chatting, går så seint.

Om han har invitert deg rekner eg med at han er intressert, pynt deg opp og ver deg sjøl, flørt litt med han og sjå på responsen :), om han ikkje gjer noke meir etter neste helg hadde eg ikkje gidda lengre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...