Gaupa Skrevet 11. oktober 2009 #1 Del Skrevet 11. oktober 2009 Ja nå har jeg altså klart kunsstykket å ta borti murveggen her hjemme med ene sidespeilet på bilen. Det har fått riper og brister, så må vel byttes ut etterhvert. Så lurer på om noen vet hvor man kan kjøpe et nytt speil, hva det koster og hva prisen blir for å montere det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feuerstein Skrevet 11. oktober 2009 #2 Del Skrevet 11. oktober 2009 Hvis det er en Saab av litt eldre årgang kunne du jo prøve nærmeste bilopphugger, garantert det billigste alternativet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_L Skrevet 12. oktober 2009 #3 Del Skrevet 12. oktober 2009 Ligger også delebiler ute på Finn ol nettsteder, da jeg "kverket" speilet på min Seat så fikk vi kjøpt brukt og sambo klarte å bytte det selv. Sparte mye penger på det, men avhenger jo litt om du har speil med bilens farge (hadde selv svart hardplast og var dermed heldig). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå