Gjest Gjest Skrevet 11. oktober 2009 #1 Del Skrevet 11. oktober 2009 Hvor god selvtillit har du? Flere enn meg som får dårlgere selvtillit og sammenligner seg selv med andre når man er singel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. oktober 2009 #2 Del Skrevet 11. oktober 2009 Hvor god selvtillit har du? Flere enn meg som får dårlgere selvtillit og sammenligner seg selv med andre når man er singel? Dårligere* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. oktober 2009 #3 Del Skrevet 11. oktober 2009 suck me mother! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 11. oktober 2009 #4 Del Skrevet 11. oktober 2009 (endret) Hvor god selvtillit har du? Flere enn meg som får dårlgere selvtillit og sammenligner seg selv med andre når man er singel? Nå er ikke jeg singel lenger, men ja, jeg hadde (og forsåvidt har) dårlig selvtillit, og sammenlignet meg ofte med andre. Nå gjør jeg ikke det i like stor grad, for kjæresten min er glad i meg akkurat som jeg er. Mvh Yvonne Endret 11. oktober 2009 av Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fropessor Snurre Skrevet 11. oktober 2009 #5 Del Skrevet 11. oktober 2009 Jeg registrerte meg på en side hvor jeg kjapt fikk en hel haug med besøkende som synes at jeg var ganske pen og slikt. Det gjør jo noe med selvtilliten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snipa Skrevet 11. oktober 2009 #6 Del Skrevet 11. oktober 2009 Sammenligne meg med andre? Nei, det gjør jeg ikke. Jeg er meg selv uansett, og det har hittil funket bra det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MooCow Skrevet 11. oktober 2009 #7 Del Skrevet 11. oktober 2009 Jeg har daarlig selvtillit enten jeg er singel eller i forhold jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 11. oktober 2009 #8 Del Skrevet 11. oktober 2009 Jeg har egentlig god selvtillit uansett om jeg er singel eller i et forhold! Trenger ikke en kjæreste for å føle meg bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emo-mannen Skrevet 11. oktober 2009 #9 Del Skrevet 11. oktober 2009 Selvtilliten er mildt sagt variabel. Noen ganger er den på topp, andre ganger er den elendig. Alt relaterer seg stort sett til hvor bra det går med det motsatte kjønn. Men ting som inntak av alkohol, hvilke personer jeg omgir meg med og hva folk sier til meg er også avgjørende. Søndager er verst, spes om en har vært ute på byen, det har gått dårlig med damene og en har en kombinasjon av fyllesyke og fylleangst.. Glad det snart er mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 12. oktober 2009 #10 Del Skrevet 12. oktober 2009 Hvor god selvtillit har du? Flere enn meg som får dårlgere selvtillit og sammenligner seg selv med andre når man er singel? Jepp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 12. oktober 2009 #11 Del Skrevet 12. oktober 2009 Min selvtillit er ikke avhengig av hva andre synes om meg. Det har sine fordeler å ha levd noen år . Jeg er fleksibel og kommer stort sett godt overens med folk. Når det kommer til det private, vet jeg hva jeg vil og har ingen problemer med å gi uttrykk for det. At jeg ikke alltid har hellet med meg, se det er en annen sak . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 12. oktober 2009 #12 Del Skrevet 12. oktober 2009 Hvor god selvtillit har du? Flere enn meg som får dårlgere selvtillit og sammenligner seg selv med andre når man er singel? Vet ikke... Sammenlikner jo med andre som ikke er single. Jeg kjenner flest folk som har fått, og får, barn og er i familier. Men, man treffer nok ingen mann når man bare reiser til jobb hver dag og bruker fritiden til trening, jobb og kafébesøk. De faller visst ikke ned fra himmelen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. oktober 2009 #13 Del Skrevet 12. oktober 2009 Jeg vet heller ikke... Men som Emo-mannen må jeg si at det varierer en del. Men grovt sett kan man vel si at selvtilliten er på plass når det gjelder hvor attraktiv jeg er, at jeg duger i jobben min, og ovenfor barna mine, for å nevne noe. På et felt har jeg lav selvtillit, og det er i senga...har hatt noen seksuelle opplevelser som har fått meg til å tvile på egne prestasjoner. Jaujau, men nå er det stengt helt til en ordentlig kar dukker opp. Så nei, selvtilliten påvirkes ikke av om jeg er i forhold eller ikke, men av helt andre ting. Går det til helvete på jobben, så begynner jeg å tvile på meg selv, eller hvis barna er rene djevelungene, så tviler jeg på morsinnsatsen. For eks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_ jente Skrevet 18. oktober 2009 #14 Del Skrevet 18. oktober 2009 jeg ble dumpet for 3 uker siden, av verdens beste gutt, fordi jeg hadde for dårlig selvtillit, sa han. Han sa at han ikke lenger klarte å ignorere det at jeg ikke hadde troen på meg selv. Så nå skal jeg prøve å få meg kjempegod selvtillit. men hvordan har man høy selvtillit uten å være kjepphøy? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2009 #15 Del Skrevet 18. oktober 2009 jeg ble dumpet for 3 uker siden, av verdens beste gutt, fordi jeg hadde for dårlig selvtillit, sa han. Han sa at han ikke lenger klarte å ignorere det at jeg ikke hadde troen på meg selv. Så nå skal jeg prøve å få meg kjempegod selvtillit. men hvordan har man høy selvtillit uten å være kjepphøy? Dersom du hadde så dårlig selvtillit at du ble dumpet på grunn av det, trenger du ikke bekymre deg for å bli kjepphøy. Du trenger å opparbeide deg en normalt god selvtillit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2009 #16 Del Skrevet 18. oktober 2009 Jeg registrerte meg på en side hvor jeg kjapt fikk en hel haug med besøkende som synes at jeg var ganske pen og slikt. Det gjør jo noe med selvtilliten. Hvilken side var dette? Jeg også trenger en slik selvtillitsboost... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 18. oktober 2009 #17 Del Skrevet 18. oktober 2009 Hvilken side var dette? Jeg også trenger en slik selvtillitsboost... Kvinner har alltid vært avhengige av sitt utseende. Men dere bør prøve å frigjøre dere litt ifra at det eneste som betyr noe for selvtilliten er utseendet. Det er ikke sunt og gjør dere sårbare overfor spekulative menn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2009 #18 Del Skrevet 18. oktober 2009 Kvinner har alltid vært avhengige av sitt utseende. Men dere bør prøve å frigjøre dere litt ifra at det eneste som betyr noe for selvtilliten er utseendet. Det er ikke sunt og gjør dere sårbare overfor spekulative menn. Er enig i at utseendet ikke bør være avgjørende. De indre egenskapene og ferdighetene bør være det viktigste. Men vi har oså lyst å være attraktive. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 18. oktober 2009 #19 Del Skrevet 18. oktober 2009 Det er ikke sunt og gjør dere sårbare overfor spekulative menn. Pent sagt, men kvinner bør alltid ta vare på sitt utseende. Menn bør også det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 18. oktober 2009 #20 Del Skrevet 18. oktober 2009 Ja, det er ikke om å gjøre å se verst mulig ut selvfølgelig. Hverken for kvinner eller menn. Men det må altså være en sunn balansegang - utseendet er ikke alt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå