gleder meg! Skrevet 15. august 2003 #1 Del Skrevet 15. august 2003 Vi giftet oss den 2. august, saa er vel tid for referat! Dagen startet med straalende sol, og det var kjempe varmt!!! Min kjaere kjoerte meg til frisoeren, kom dit kl 09.30 og vielsen var kl 14 saa hadde god nok tid! Var nok litt spent der jeg satt, og sommerfuglene var helt ville!!! Men, tiden gikk og plutselig stod jeg der med kjole, sloer og det hele... Trodde ikke jeg kunne bli saa fin!!! Saa kom pappa og hentet meg og kjoerte til kirken, var kjempe spent og gledet meg noe helt vanvittig!!! Doerene aapnet seg og musikken begynte aa spille, og vi begynte aa gaa... Var en helt rar foelelse, alle var der! Og min kjaere var bare saa nydelig, han kom mot oss takket pappa og fulgte meg til plassen min! Alt var som i en droem! Ble tid for aa reise oss og avlegge loefte, og da jeg skulle svare ja den foerste gangen var jeg nesten helt bort, stod bare aa tenkte paa hvor stort alt var, og fikk nesten ikke frem en lyd!!! Gikk bedre paa det andre jaet! Ogsaa nesten like fort som alt begynte var vielsen over og vi er gift Naar jeg tenker tilbake saa er det saa mange ting jeg husker, som liksom bare gikk forbi naar det var! Saa bars det til fotografen! Vaeret var straalende, saa vi fikk tatt bildene i slottsparken som planlagt!!! Tok halvannen time, men gikk faktisk ganske fort! Saa var det middagen, alle stod ved bordene da vi kom gaaende inn og Congratulations ble spilt for hoey musikk! Fikk frysninger nedover ryggen! Middagen gikk usedvanlig fort, med flotte taler! Min kjaere mann var saa utrolig flink!!! Og det var alle de andre og, jeg leste ett dikt til min kjaere og foelte at det gikk fint! Etter middagen var det klart for en pause og de siste gjestene ankom! Deretter var det spretting av bryllupskaken og kaffe! Under kaffen var det to bolker med litt taler sang, og saann smaa underholdning fra gjestene! Var veldig artig, og vi storkoste oss! Kaffen ble avsluttet med en lek, eller det vil si mine og hans foreldre samt vi og ett par til, maatte staa med ryggen mot hverandre og svare paa ja og nei spm! Omoggjoere og svare likt! Vi var de eneste som hadde likt paa alle og vant!!! Det ble etterhvert klart for brudevals, den gikk over all forventing!!! Saa ble det dans, og gaa og smaaprate med gjestene!!! Foer vi forlot festen, etter en helt uforglemmelig dag!!! Og paa soendagen satte vi oss paa flyet og dro paa bryllupsreise, og her er vi fortsatt! Skal dra hjem paa soendag Lykke til alle dere andre! Var rett og slett helt fantastisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 15. august 2003 #2 Del Skrevet 15. august 2003 Gratulerer !!! *Tex gleder seg sinnsykt til eget bryllup og håper tiden frem til jul går i racerfart!!!* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snorkie Skrevet 15. august 2003 #3 Del Skrevet 15. august 2003 Gratulerer med vel overstått dag :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusekatt Skrevet 15. august 2003 #4 Del Skrevet 15. august 2003 Gratulerer, og nyt den siste tiden av bryllupsreisen :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marianne Skrevet 15. august 2003 #5 Del Skrevet 15. august 2003 Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dolphina Skrevet 15. august 2003 #6 Del Skrevet 15. august 2003 Gratulerer så masse! Høres ut som dere har hatt en fantastisk dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MIKKELBRUD Skrevet 15. august 2003 #7 Del Skrevet 15. august 2003 Gratulerer som frue, og alt godt ønskes for fremtiden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tabby Skrevet 15. august 2003 #8 Del Skrevet 15. august 2003 Gratulerer! Det virket som en drømmedag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 15. august 2003 #9 Del Skrevet 15. august 2003 Gratulerer! Det høres ut som om du hadde en fantastisk dag. Lykke til videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 15. august 2003 #10 Del Skrevet 15. august 2003 Gratulerer som fru Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 15. august 2003 #11 Del Skrevet 15. august 2003 GRATULERER Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
viblie Skrevet 15. august 2003 #12 Del Skrevet 15. august 2003 Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prinsesse-vil-ikke Skrevet 15. august 2003 #13 Del Skrevet 15. august 2003 GRATULERER!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ringblomst Skrevet 15. august 2003 #14 Del Skrevet 15. august 2003 Gratulerer så mye!. Ønsker dere virkelig alt godt for fremtiden . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikki Skrevet 16. august 2003 #15 Del Skrevet 16. august 2003 Gratulere så mye. Hørtes ut som dere hadde en like fin dag som vår. Ønsker dere all lykke videre i fremtiden. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liz Skrevet 16. august 2003 #16 Del Skrevet 16. august 2003 Gratulerer så mye! Hørtes ut som en fantastisk dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå