Gå til innhold

Saa er vi og gift! (laaangt)

gleder meg!

Anbefalte innlegg

Vi giftet oss den 2. august, saa er vel tid for referat!

Dagen startet med straalende sol, og det var kjempe varmt!!! Min kjaere kjoerte meg til frisoeren, kom dit kl 09.30 og vielsen var kl 14 saa hadde god nok tid! Var nok litt spent der jeg satt, og sommerfuglene var helt ville!!!

Men, tiden gikk og plutselig stod jeg der med kjole, sloer og det hele... Trodde ikke jeg kunne bli saa fin!!!

Saa kom pappa og hentet meg og kjoerte til kirken, var kjempe spent og gledet meg noe helt vanvittig!!! Doerene aapnet seg og musikken begynte aa spille, og vi begynte aa gaa... Var en helt rar foelelse, alle var der! Og min kjaere var bare saa nydelig, han kom mot oss takket pappa og fulgte meg til plassen min! Alt var som i en droem! Ble tid for aa reise oss og avlegge loefte, og da jeg skulle svare ja den foerste gangen var jeg nesten helt bort, stod bare aa tenkte paa hvor stort alt var, og fikk nesten ikke frem en lyd!!! Gikk bedre paa det andre jaet! Ogsaa nesten like fort som alt begynte var vielsen over og vi er gift :) Naar jeg tenker tilbake saa er det saa mange ting jeg husker, som liksom bare gikk forbi naar det var!

Saa bars det til fotografen! Vaeret var straalende, saa vi fikk tatt bildene i slottsparken som planlagt!!! Tok halvannen time, men gikk faktisk ganske fort!

Saa var det middagen, alle stod ved bordene da vi kom gaaende inn og Congratulations ble spilt for hoey musikk! Fikk frysninger nedover ryggen! Middagen gikk usedvanlig fort, med flotte taler! Min kjaere mann var saa utrolig flink!!! Og det var alle de andre og, jeg leste ett dikt til min kjaere og foelte at det gikk fint!

Etter middagen var det klart for en pause og de siste gjestene ankom! Deretter var det spretting av bryllupskaken og kaffe! Under kaffen var det to bolker med litt taler sang, og saann smaa underholdning fra gjestene! Var veldig artig, og vi storkoste oss! Kaffen ble avsluttet med en lek, eller det vil si mine og hans foreldre samt vi og ett par til, maatte staa med ryggen mot hverandre og svare paa ja og nei spm! Omoggjoere og svare likt! Vi var de eneste som hadde likt paa alle og vant!!!

Det ble etterhvert klart for brudevals, den gikk over all forventing!!! Saa ble det dans, og gaa og smaaprate med gjestene!!! Foer vi forlot festen, etter en helt uforglemmelig dag!!!

Og paa soendagen satte vi oss paa flyet og dro paa bryllupsreise, og her er vi fortsatt! Skal dra hjem paa soendag :(

Lykke til alle dere andre! Var rett og slett helt fantastisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Gratulere så mye. Hørtes ut som dere hadde en like fin dag som vår.

Ønsker dere all lykke videre i fremtiden. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...