Gjest Gjest Skrevet 10. oktober 2009 #1 Del Skrevet 10. oktober 2009 -Men de må være ekte,ikke sånn "lookalike" shit...Noen som vet hvilke butikker som selger de? Blir veldig glad for svar!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loppekasse Skrevet 10. oktober 2009 #2 Del Skrevet 10. oktober 2009 Jeg har sett at de har en del forskjellige modeller av uggs på Scabal på Lagunen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaFemme Skrevet 10. oktober 2009 #3 Del Skrevet 10. oktober 2009 Du kan søke fram butikker her: http://www.uggaustralia.com/no/retailstore...lerlocator.aspx Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. oktober 2009 #4 Del Skrevet 11. oktober 2009 Ok takk for svar! Men tror det er mye billigere å kjøpe fra nett..?har sett litt på forskjellige sider nå men vet ikke hva som er "ekte" og ikke.. og eg er veldig nybegynner når det gjelder utenlands netthandling,så har null peiling på toll og frakt o.l.. Og synes også det er vanskelig å beregne rett str i skoene,ser de har str fra feks 39-40,5.eg bruker som regel 40 i vanlig norsk str,hvilken bør eg velge da? Help anyone? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaFemme Skrevet 11. oktober 2009 #5 Del Skrevet 11. oktober 2009 Den nettbutikken som selger ekte UGGs billigst, som jeg vet om, er VictoriasSecret.com. Der blir det på litt over 1000 kr. inkl. frakt. Strl. i UGGs er litt store, så det anbefales å bestille en strl. mindre enn du pleier å bruke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -TS- Skrevet 12. oktober 2009 #6 Del Skrevet 12. oktober 2009 Den nettbutikken som selger ekte UGGs billigst, som jeg vet om, er VictoriasSecret.com. Der blir det på litt over 1000 kr. inkl. frakt. Strl. i UGGs er litt store, så det anbefales å bestille en strl. mindre enn du pleier å bruke. ok takk så mye for svar!da bestiller eg nok fra vict.s. De hadde jo så mye annet fint der også! Satser på å bestille i str 9 eg da,som ska tilsvare 39 i norsk str. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå