Gjest Coolaid Skrevet 17. august 2003 #21 Del Skrevet 17. august 2003 Tok noen år men det skjedde bare sånn etterhvert. Tror det viktigste er at man slipper seg løs. Å slippe seg løs gjør man som regel når man er trygg på partneren sin og er veldig forskjeldig fra folk til folk. Viktigste er at man har det deilig sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 17. august 2003 #22 Del Skrevet 17. august 2003 69 virker liksom litt sånn ..tja hva skal jeg si ..man mister litt kontrollen om man ligger nederst og får "den" presset ned i halsen ..og hvis man ligger øverst så har jo partneren nesen inni rumpa på en ... :-? :oops: Jeg hadde ikke trodd det ville være naturlig å bli slikket der nede før man hadde ligget sammen noen ganger og var mer kjent og stole mer på hverandre ....men jammen gled ikke bena fra hverandre av seg selv *ler*..og vips så var han på plass .......tok litt mer tid da før jeg vågde meg på det samme med han da ......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå