Gå til innhold

Hvor lang tid før oralsex?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Hvor lang tid tok det for deg og partneren før dere begynte med oralsex, og da mener jeg sånn 69 gjensidig greie..(om dere gjør det da!) For oss tok det noen år... det ble en naturlig progresjon liksom... Det er kanskje noe som få gjør første gangen, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Jeg har vært sammen med kjæresten min i ett og et halvt år nå, men vi har ikke hatt 69 enda! Oralsex har vi jo hatt massevis av :D men 69 har vel aldri falt oss inn enda...

På en annen side så hadde jeg jo 69 med x-en min 4. eller 5. gangen vi hadde sex..!

Skjønner ikke hvorfor folk stresser med slike ting jeg. Har venniner som har snakket om akkurat dette! Man har da tid nok til å prøve ut ting. Det må liksom komme naturlig, som du sa. Det er jo morsomt å prøve ut ting, men ikke hvis det er bare for "å ha prøvd det"!!

Hmmm.. nå har du satt morsome tanker i hodet på meg!!

Typen kommer jo hjem hvert øyeblikk!! :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg har det alltid vært naturlig å starte med oralsex, før jeg har har hatt samleie med en gutt. På den måten blir man bedre kjent med hverandre seksuelt, tror jeg. Og ikke minst... for veldig mange jenter gir det utrolig mye mer nytelse med oral enn med bare "ut og inn".

69 anbefales ikke! Det høres/ser mer opphissende ut enn hva det er, syns jeg. Du er nødt til både å konsentrere deg om din egen nytelse og om å tilfredsstille partneren din, og da skal det mye til for at begge deler blir vellykka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg har det alltid vært naturlig å starte med oralsex, før jeg har har hatt samleie med en gutt. På den måten blir man bedre kjent med hverandre seksuelt, tror jeg. Og ikke minst... for veldig mange jenter gir det utrolig mye mer nytelse med oral enn med bare "ut og inn".

69 anbefales ikke! Det høres/ser mer opphissende ut enn hva det er, syns jeg. Du er nødt til både å konsentrere deg om din egen nytelse og om å tilfredsstille partneren din, og da skal det mye til for at begge deler blir vellykka.

Helt enig! :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Tulli og Sessa.

Har aldri skjønt at noen kan slappe av og nyte i denne stillingen.

:kul::kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror det varierer veldig fra person til person om hvor lang tid det går før man legger seg med ansiktet mellom beina på partneren. Noen synes jo at oralsex er mer personlig enn selve samleiet.

For min del, synes jeg oralsex er en herlig form for sex og jeg har ikke noe problem å praktisere det sammen med noen - selv etter kort tid sammen. Så lenge man setter pris på den man er sammen med og er trygg på partneren, så er det jo bare å slippe seg løs og gjøre det man føler for - om det er oralsex, eller andre former for sex som diskuteres her på Kguiden....

:kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Tulli og Sessa.

Har aldri skjønt at noen kan slappe av og nyte i denne stillingen.

:kul::kul:

Det er mulig, men det krever litt trening og ikke minst tillit...

Har ikke begynt med slike c-momenter før etter ei god stund. Det har med naturlig progresjon å gjøre, som en eller annen klok sjel skrev her :)

Suz :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Folk er så forskjellige ....

Nå er jeg gift, men når jeg tenker tilbake til singlelivet - hvis vi ikke hadde hatt munnsex etter 3/4 sex-seanser, da hadde jeg nok stusset.

Det "vanligste" var vel at jeg fikk ansiktet mitt mellom lårene hennes den andre eller tredje gangen. Svært sjelden den første.

Noen ganger tok det litt lengre tid før hun tok meg i munnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mulig, men det krever litt trening og ikke minst tillit...

Har ikke begynt med slike c-momenter før etter ei god stund. Det har med naturlig progresjon å gjøre, som en eller annen klok sjel skrev her :)

Suz :wink:

Det har ikke med tillitt eller naturlig progresjon å gjøre, men det at jeg vil nyte 110% når jeg nyter, og gi 110% når jeg gir. Stillingen i seg selv er også litt ukomfortabel, da ting liksom blir litt "feil vei". :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har ikke med tillitt eller naturlig progresjon å gjøre, men det at jeg vil nyte 110% når jeg nyter, og gi 110% når jeg gir. Stillingen i seg selv er også litt ukomfortabel, da ting liksom blir litt "feil vei". :ler:

Deg om det Titti :wink:

Jeg kan nyte det - og meg om det (og for meg har det med trening og tillit å gjøre)

Suz :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig med de som ikke syns 69'ern er noe særlig. "Gi-og-få-tesen" samtidig, funker ikke helt....

Er man en god "giver", så begrenses man som "mottager", og omvendt.

Det har noe med sviktende konsentrasjon og sviktende intensitet å gjøre, og de tingene er viktige for "mottageren" ved oralsex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

Hm, jeg har delte meninger her! Kanskje fordi jeg er så sinnsykt god til å suge :sjarmor: Uansett har det en tendens til å bli "for godt" til at en klarer å konse helt om å gi. Samtidig er det jo sinnsykt godt da, så jeg gjør det gjerne en stund, og på sida, som Sungirl skrev er absolutt bra. Da slipper man den rompehull i nesa følelsen :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

Hm, tråden var visst ...hvor lang tid... Når det gjelder "vanlig" munnsex, så skjer det alltid rimelig fort for mitt vedkommende. Sikkert fordi jeg blir fantastisk tent av det, både å gi og få, spesielt og gi. 69 tar det som regel lengre tid med, det blir på en måte enda mer intimt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Er man en god "giver", så begrenses man som "mottager", og omvendt. Det har noe med sviktende konsentrasjon og sviktende intensitet å gjøre, og de tingene er viktige for "mottageren" ved oralsex.

Helt enig med deg, Sandman. Synes det er bedre å gi og få hver for seg, jeg.

For vår del ble det ikke oralsex før etter 3-4 ganger. Synes det var helt ok. Nå er det derimot hver gang..... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg tok det vel kanskje en måned etter at vi hadde hatt sex sammen for første gang.

69 er noe jeg syns er utrolig deilig, en av grunnene er kanskje at han blir så jæ***g fort opphissa og da blir jeg bare enda mer opphissa og jeg klarer faktisk å nyte det hele! :lol: Digger det jeg!!! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har nesten alltid hatt eller fått oralsex før samleie jeg...

enig i at det er bedre å gi og få hver for seg

vanskelig å konsentrere seg når du skal gi og få samtidig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har oftest startet hele prosessen med oralsex. Som nevnt før, en ypperlig måte å bli kjent med partner på rent seksuelt, og man får en anledning til å slappe av før selve akten.

Beklageligvis er det få jenter som kan denne kunsten... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...