Gå til innhold

Hullete bukser og strømpebukser

Gjest nyskjerrig gutt

Anbefalte innlegg

Gjest nyskjerrig gutt

Ofte ser jeg jenter med hullete bukser og at de har en tynn strømpebukse under. Er det fordi de har hullete bukser eller har de strømpebukse på uansett om det er hull eller ei?

Er det for pyntens skyld eller er det for varmen?

*nyskjerrig*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Trine_*
Ofte ser jeg jenter med hullete bukser og at de har en tynn strømpebukse under. Er det fordi de har hullete bukser eller har de strømpebukse på uansett om det er hull eller ei?

Er det for pyntens skyld eller er det for varmen?

*nyskjerrig*

Tipper de ville hatt strømpebukse på uansett. Blir ikke så mye kaldere av et hull. Med mindre hele buksa er helt revna, da...

Åssen det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier å bruke strømpebukse under enkelte hullete bukser, både fordi det blir varmere og det ser mer påkledd ut. Mener nå på høsten og vinteren. Ellers bruker jeg det ikke med mindre det er bikkjekaldt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine to favorittbukser er hullete fordi de er urgamle. Bruker de når jeg ikke gidder å pynte meg siden de er så sable gode.

Kjøpe hullete bukser på butikken derimot, tåplig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mine to favorittbukser er hullete fordi de er urgamle. Bruker de når jeg ikke gidder å pynte meg siden de er så sable gode.

Kjøpe hullete bukser på butikken derimot, tåplig.

Ja, akkurat det kan jeg være veldig enig i.

Det er disse buksene som er mer hull enn stoff, og som jeg vet koster flesk, som forundrer meg... ihvertfall når unge jenter bruker et halvt års lommepenger på dem og så bruker strømpebukse under.... hva er vitsen da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
Gjest tjallabais

Man kan jo lure på hvor mye varme det er i tynne strømpebukser. Det er vel det TS sikter til. Etter så mange som bruker det, ikke bare til pynt, så må det jo være noe i det. Altså, de varmer. Eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker jeg ofte strømpebukser (gjerne med mønster) under shredded jeans for å "pynte".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tjallabais
Det er ihverfall mer varme og isolasjon i en tynn strømpebukse enn i å gå uten.

Men er det mer effekt i en tynn strømpebukse når den er under en bukse eller tights enn under et kort skjørt? Grunnen er jo at jeg mener å ha sett endel jenter ha slike tynne strømpebukser under buksa selv om det er ganske kaldt ute. Og da er det jo ikke akkurat til pynt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...