Gå til innhold

Gammal gris


Madmartigan

Anbefalte innlegg

Etter å ha sett noen innlegg her....

Når går man over fra å være en helt vanlig "Gris" til å bli "En Gammal Gris"? Er i slutten av 30-åra sjøl, så jeg begynner å bli litt bekymra....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gammel gris er relativt til jentas alder, og hvor siklete/innpåsliten du oppfører deg, samt hvor kjekk du ser ut ;)

Skal ikke være enkelt å vite hvor en står... ;)

Mvh hilsen ung kvinne/gammel røy på rett over 30 :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mann rundt 30

Jeg er ofte mer interessert i eldre damer som kunne vært mora mi, nesten, og legger meg etter disse.

Er jeg ung gris da eller??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det er urettferdig at grisen skal være det dyret som assosieres med en ekkel egenskap som enkelte mannfolk har. Å bli kalt gris er bare negativt, å bli kalt hingst er liksom helt topp. Forstå det den som kan... :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gammel gris er relativt til jentas alder, og hvor siklete/innpåsliten du oppfører deg, samt hvor kjekk du ser ut ;)

Helt sant. En gammel gris i mine øyne er ulekre menn som legger seg etter jenter som kunne vært døtrene deres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt sant. En gammel gris i mine øyne er ulekre menn som legger seg etter jenter som kunne vært døtrene deres.

Er jeg en gammel gris hvis det er de unge damene som flørter med MEG?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Winnie_*
Er jeg en gammel gris hvis det er de unge damene som flørter med MEG?

Jada, det er du. Du blir ikke mindre gammel gris av den grunn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er jeg en gammel gris hvis det er de unge damene som flørter med MEG?

Vi må nok heller passe oss litt nå som slaktesesongen er rett rundt hjørnet... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, det er du. Du blir ikke mindre gammel gris av den grunn :)

Det syns jeg er litt urettferdig, all den tid jeg bare er et uskyldig offer for yngre kvinners overaktive libido. Jeg kan vel ikke noe for at jeg er så attraktiv! Damn this perfect body!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er urettferdig at grisen skal være det dyret som assosieres med en ekkel egenskap som enkelte mannfolk har. Å bli kalt gris er bare negativt, å bli kalt hingst er liksom helt topp. Forstå det den som kan... :filer:

Det er vel mest et spørsmål om estetikk, tenker jeg. Sett en hingst og en gris sammen, og gjør deg opp en mening om hvilket av de to dyrene som appellerer mest til din estetiske sans. Det er selvsagt hingsten. Begrunnelser er overflødige.

Om man skal gi en negativ personkarakteristikk gjennom analogi, så sier det seg nesten selv at man ikke kan benytte en analogi til noe som appellerer estetisk.

En annen sak er at saklig sett BURDE man kanskje referere til en mann som får snøret i bånn hos langt yngre kvinner, som nettopp en gammal HINGST, eller kanskje en stud i sin beste alder. Jeg mener, man danker jo da ut menn og gutter som er atskillig yngre, og etter kulturens standard, en god del penere.

Men antakelig er "gammal gris" et påfunn fra kvinner som er bekymret over at de ikke lenger får seg noe, og som er sjalu på de yngre kvinnene og irritert på de jevnaldrende mennene som vender oppmerksomheten annetsteds.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gorgonzola

Med alle fjortisjentene som skriver her inne antar jeg at når du runder 30 er det fort gjort å få stempelet "gammer gris" her inne, om du f.eks innrømmer (som 30 åring) at ei på 19 kan tenne deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...