ringblomst Skrevet 17. august 2003 #21 Del Skrevet 17. august 2003 Bohemen! Du er en kvalitetsbevisst livsnyter, men en ustrukturert student. For deg betyr det mer å å utrette noe du selv kan beundre, og du studerer for å berike deg selv mer enn med tanke på å tilpasse deg arbeidsmarkedet. Du er universitetets åndelige alibi. Bare pass på at du ikke blir 'Ånden som går'; eller rettere sagt en evig student. Kommer i hvert fall ikke til å bli en evig student, gleder meg sinnsykt til dette siste året er over og jeg kan begynne å jobbe. Har allerede fått meg jobb, så jeg har jo tatt en utdannelse det er bruk for i disse dager da . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 17. august 2003 #22 Del Skrevet 17. august 2003 Var ikke mange alternativer som passet, men jeg endte opp med å bli bohem jeg også Ikke snakk om at jeg skal bli evig student asså - om ett år er jeg ferdig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Achmed Skrevet 18. august 2003 #23 Del Skrevet 18. august 2003 Den sosiale. Og det kom jo ikke som noe sjokk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dolphina Skrevet 18. august 2003 #24 Del Skrevet 18. august 2003 Puggehesten! Det stemmer hvertfall ikke... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 18. august 2003 #25 Del Skrevet 18. august 2003 "Den sosiale" ble jeg... Synes egentlig at jeg er balnding av den sosiale og puggehest, men... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VesleBråka Skrevet 18. august 2003 #26 Del Skrevet 18. august 2003 Retoriker.. kjenner meg ikke igjen, og syntes spørsmålene var vel firkanta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gunilla Skrevet 18. august 2003 #27 Del Skrevet 18. august 2003 Pugghest! Og jeg som synes jeg er mye mer avslappa i forhold til studier nå som jeg bare studerer ved siden av jobben... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. august 2003 #28 Del Skrevet 18. august 2003 Jeg ville aldri trodd det... men fikk pugghesten jeg og?? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flo* Skrevet 18. august 2003 #29 Del Skrevet 18. august 2003 Retoriker.. Stemmer vel bra det. IRL er jeg ei skravlebøtte men her på KG trives jeg best med å lese. Godt å kunne være "stille" i noen sammenhenger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Theolina Skrevet 21. august 2003 #30 Del Skrevet 21. august 2003 Bohemen! Du er en kvalitetsbevisst livsnyter, men en ustrukturert student. For deg betyr det mer å å utrette noe du selv kan beundre, og du studerer for å berike deg selv mer enn med tanke på å tilpasse deg arbeidsmarkedet. Du er universitetets åndelige alibi. Bare pass på at du ikke blir 'Ånden som går'; eller rettere sagt en evig student. . Men det var en skikkelig teit test da.. Det alternativet jeg helst ville svart var aldri et alternativ, så jeg måtte bare ta det nærmeste.. Dumme test.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
simsalabim Skrevet 22. august 2003 #31 Del Skrevet 22. august 2003 Den sosiale,men det skjønte jeg. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aniqa Skrevet 22. august 2003 #32 Del Skrevet 22. august 2003 Puggehesten, men det må være en feil ;o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 22. august 2003 #33 Del Skrevet 22. august 2003 Jeg ble Pugghest, noe som bare bekrefter at testen er ren humbug. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå