Gjest Trulselinemor Skrevet 14. august 2003 #1 Del Skrevet 14. august 2003 Her er det en test om hva slags student er du? http://www.start.no/quiz/2003/07/24-6827.html (Jeg vet ikke om jeg får det til å fungere) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 14. august 2003 #2 Del Skrevet 14. august 2003 Min resultat ble: Pugghesten! Du er en pliktoppfyllende student. På gode dager leser og noterer du utrettelig med et mål for øyet: å bli belønnet med gode karakterer på eksamen. På mindre gode dager henger forpliktelsene over deg som en tvangstrøye. Samvittigheten din lar deg ikke slappe av. Myten om Sisyfos er kanskje noe i nærheten av din virkelighet. For deg er orden en selvfølge. Du blir beundret for din kunnskap, orden og oversikt over det meste. Kanskje morer du deg i blant med å feilinformere andre studenter når du synes de maser for ofte om å få skrive av forelesningsnotatene dine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adina Madeleine Skrevet 14. august 2003 #3 Del Skrevet 14. august 2003 Ble også pugghest :o Adina M. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 14. august 2003 #4 Del Skrevet 14. august 2003 Ble også pugghest :o Me too (men jeg er jo ferdig, da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samsara Skrevet 14. august 2003 #5 Del Skrevet 14. august 2003 Pugghest her også, gitt! Må ha forandret meg noe enormt og blitt veldig pliktoppfyllende siden sist jeg tenkte etter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 14. august 2003 #6 Del Skrevet 14. august 2003 Pugghesten! Du er en pliktoppfyllende student. På gode dager leser og noterer du utrettelig med et mål for øyet: å bli belønnet med gode karakterer på eksamen. På mindre gode dager henger forpliktelsene over deg som en tvangstrøye. Samvittigheten din lar deg ikke slappe av. Myten om Sisyfos er kanskje noe i nærheten av din virkelighet. For deg er orden en selvfølge. Du blir beundret for din kunnskap, orden og oversikt over det meste. Kanskje morer du deg i blant med å feilinformere andre studenter når du synes de maser for ofte om å få skrive av forelesningsnotatene dine. :o Veeeeel jeg er vel ikke helt enig der da.. Er veldig flink å utsette ting, og selv om jeg holder orden i papirene er jeg stort sett ett rothue.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elinia Skrevet 15. august 2003 #7 Del Skrevet 15. august 2003 Bohemen! Du er en kvalitetsbevisst livsnyter, men en ustrukturert student. For deg betyr det mer å å utrette noe du selv kan beundre, og du studerer for å berike deg selv mer enn med tanke på å tilpasse deg arbeidsmarkedet. Du er universitetets åndelige alibi. Bare pass på at du ikke blir 'Ånden som går'; eller rettere sagt en evig student. . Vil ikke si meg enig der da, er en flittig student og har ingen mål om å være det for evig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 15. august 2003 #8 Del Skrevet 15. august 2003 Bohem her! Tror faktisk det stemmer litt også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 15. august 2003 #9 Del Skrevet 15. august 2003 Den sosiale! Du er en sosial student. For deg handler studielivet om nye bekjentskaper, å knytte kontakter og å skaffe deg en sentral og synlig posisjon i miljøet. Du trives best når du omgir deg med mange mennesker, og er helt enestående når det gjelder å se hvem folk er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brunhilde Skrevet 15. august 2003 #10 Del Skrevet 15. august 2003 Oi, oi. Jeg ble sannelig BOHEM jeg også - men rett skal være rett, jeg kjenner meg igjen i beskrivelsen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 15. august 2003 #11 Del Skrevet 15. august 2003 Jeg trenger ikke den testen til å fortelle meg at jeg er et skolelys, men jeg ble altså pugghest. (Jeg kunne sikkert vært litt flinkere til å jobbe jevnt gjennom hele året da... jeg er litt for glad i skippertakmetoden.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillebi Skrevet 15. august 2003 #12 Del Skrevet 15. august 2003 Sosial !! Det var den som passet meg best også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 15. august 2003 #13 Del Skrevet 15. august 2003 Den sosiale! Du er en sosial student. For deg handler studielivet om nye bekjentskaper, å knytte kontakter og å skaffe deg en sentral og synlig posisjon i miljøet. Du trives best når du omgir deg med mange mennesker, og er helt enestående når det gjelder å se hvem folk er. Jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shantee Skrevet 16. august 2003 #14 Del Skrevet 16. august 2003 Pugghesten... er ikke helt enig, men, men.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*marte* Skrevet 16. august 2003 #15 Del Skrevet 16. august 2003 Bohemen :-? Trodde jeg skulle bli puggehest jeg, men har jo blitt mer og mer slapp student etter som årene har gått... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesol20 Skrevet 16. august 2003 #16 Del Skrevet 16. august 2003 Pugghesten. Men det visste jeg jo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 16. august 2003 #17 Del Skrevet 16. august 2003 *knise* Jeg ble en bohem. Jeg må sannelig skjerpe meg til jeg blir student igjen til neste høst. Eller når jeg blir. Orker ikke forberede meg et helt år i forveien heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady of the lake Skrevet 16. august 2003 #18 Del Skrevet 16. august 2003 Den sosiale! Kjenner meg ikke helt igjen i det, det spørs...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 16. august 2003 #19 Del Skrevet 16. august 2003 Puggehest.. hadde ikke trodd det, men veldig få av alternativene passet egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 17. august 2003 #20 Del Skrevet 17. august 2003 bohem her. Synes få av alternativene passet, så jeg bare tok noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå