Gå til innhold

Hva slags student er du?

Gjest Trulselinemor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Trulselinemor

Min resultat ble:

Pugghesten!

Du er en pliktoppfyllende student. På gode dager leser og noterer du utrettelig med et mål for øyet: å bli belønnet med gode karakterer på eksamen. På mindre gode dager henger forpliktelsene over deg som en tvangstrøye. Samvittigheten din lar deg ikke slappe av. Myten om Sisyfos er kanskje noe i nærheten av din virkelighet.

For deg er orden en selvfølge. Du blir beundret for din kunnskap, orden og oversikt over det meste. Kanskje morer du deg i blant med å feilinformere andre studenter når du synes de maser for ofte om å få skrive av forelesningsnotatene dine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pugghest her også, gitt! Må ha forandret meg noe enormt og blitt veldig pliktoppfyllende siden sist jeg tenkte etter. :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pugghesten!

Du er en pliktoppfyllende student. På gode dager leser og noterer du utrettelig med et mål for øyet: å bli belønnet med gode karakterer på eksamen. På mindre gode dager henger forpliktelsene over deg som en tvangstrøye. Samvittigheten din lar deg ikke slappe av. Myten om Sisyfos er kanskje noe i nærheten av din virkelighet.

For deg er orden en selvfølge. Du blir beundret for din kunnskap, orden og oversikt over det meste. Kanskje morer du deg i blant med å feilinformere andre studenter når du synes de maser for ofte om å få skrive av forelesningsnotatene dine. :o

Veeeeel jeg er vel ikke helt enig der da.. Er veldig flink å utsette ting, og selv om jeg holder orden i papirene er jeg stort sett ett rothue.... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bohemen!

Du er en kvalitetsbevisst livsnyter, men en ustrukturert student. For deg betyr det mer å å utrette noe du selv kan beundre, og du studerer for å berike deg selv mer enn med tanke på å tilpasse deg arbeidsmarkedet. Du er universitetets åndelige alibi. Bare pass på at du ikke blir 'Ånden som går'; eller rettere sagt en evig student. .

Vil ikke si meg enig der da, er en flittig student og har ingen mål om å være det for evig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den sosiale!

Du er en sosial student. For deg handler studielivet om nye bekjentskaper, å knytte kontakter og å skaffe deg en sentral og synlig posisjon i miljøet. Du trives best når du omgir deg med mange mennesker, og er helt enestående når det gjelder å se hvem folk er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trenger ikke den testen til å fortelle meg at jeg er et skolelys, men jeg ble altså pugghest. :P(Jeg kunne sikkert vært litt flinkere til å jobbe jevnt gjennom hele året da... jeg er litt for glad i skippertakmetoden.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle
Den sosiale!

Du er en sosial student. For deg handler studielivet om nye bekjentskaper, å knytte kontakter og å skaffe deg en sentral og synlig posisjon i miljøet. Du trives best når du omgir deg med mange mennesker, og er helt enestående når det gjelder å se hvem folk er.

Jeg også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bohemen :-?

Trodde jeg skulle bli puggehest jeg, men har jo blitt mer og mer slapp student etter som årene har gått...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

*knise* Jeg ble en bohem. Jeg må sannelig skjerpe meg til jeg blir student igjen til neste høst. Eller når jeg blir. Orker ikke forberede meg et helt år i forveien heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...